AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Del Skrevet 5. mars 2023 Vi har flyttet til nytt hus, og pakket ut alle kassene. Jeg har lagt syltetøyglasset med alle sparepengene mine et kjempelurt sted😏 Og kan ikke finne dem. Er det noen klarsynte her som kan hjelpe? Det er snakk om ganske mange tusen, så jeg vil gjerne finne dem.🙏 Anonymkode: 7ca16...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Del Skrevet 5. mars 2023 Ingen?? Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Del Skrevet 5. mars 2023 I dass. Anonymkode: 10ea7...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I dass. Anonymkode: 10ea7...1ce Ikke tull, jeg er kjempestressa. Det må jo være noen synske der ute som kan hjelpe? Anonymkode: 7ca16...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Del Skrevet 5. mars 2023 Hvorfor har du glass fulle av kontanter i det hele tatt? Tviler på at du faktisk har pakket ut alt dersom de ikke dukket opp. Anonymkode: ef65a...390 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Del Skrevet 5. mars 2023 De er bak støvlene. Anonymkode: 21a71...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor har du glass fulle av kontanter i det hele tatt? Tviler på at du faktisk har pakket ut alt dersom de ikke dukket opp. Anonymkode: ef65a...390 Jeg vet jeg har pakket dem ut, fant andre ting som var i samme kasse. Dette glasset har jeg rett og slett bare lagt på et superlurt sted. Hvorfor jeg har glass fulle av kontanter er vel ikke noe du trenger å vite, men du skal få vite det uansett. Jeg hadde en gammel nabo dame som jeg handlet for, ofte kunne hun ringe meg å be meg om å handle en flaske sherry på polet, eller maurmiddel feks. Da la jeg ut, og hun betalte i kontanter. I tillegg har jeg solgt ting på finn.no og noen betaler da kontant. Siden jeg ikke er fan av å bruke kontanter, har jeg bare puttet dem i et syltetøyglass. Jeg hadde planlagt å gå i banken med dem i morgen. Anonymkode: 7ca16...cff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #8 Del Skrevet 5. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke tull, jeg er kjempestressa. Det må jo være noen synske der ute som kan hjelpe? Anonymkode: 7ca16...cff Nei. De finnes ikke. Anonymkode: 10ea7...1ce 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #9 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet jeg har pakket dem ut, fant andre ting som var i samme kasse. Dette glasset har jeg rett og slett bare lagt på et superlurt sted. Hvorfor jeg har glass fulle av kontanter er vel ikke noe du trenger å vite, men du skal få vite det uansett. Jeg hadde en gammel nabo dame som jeg handlet for, ofte kunne hun ringe meg å be meg om å handle en flaske sherry på polet, eller maurmiddel feks. Da la jeg ut, og hun betalte i kontanter. I tillegg har jeg solgt ting på finn.no og noen betaler da kontant. Siden jeg ikke er fan av å bruke kontanter, har jeg bare puttet dem i et syltetøyglass. Jeg hadde planlagt å gå i banken med dem i morgen. Anonymkode: 7ca16...cff Det ligger i en av slalåmstøvlene. Anonymkode: d3768...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #10 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det ligger i en av slalåmstøvlene. Anonymkode: d3768...5c2 Har ikke slalomstøvler jeg🤔 Lette i alle fjellskoa og støvlene, ikke der heller. Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #11 Del Skrevet 5. mars 2023 Håper du finner glasset med pengene. Men det er ikke noe vits å spørre såkalt klarsynte her inne (og ikke ring teletorg-spåkjerringer som koster 40 kroner minuttet), det er selvsagt bare humbug! Anonymkode: 3efc3...546 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Del Skrevet 5. mars 2023 Hvorfor har du sparepenger som kontanter og ikke i banken? Anonymkode: 1c4ff...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #13 Del Skrevet 5. mars 2023 De ligger i en koffert. Anonymkode: dec49...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #14 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): De ligger i en koffert. Anonymkode: dec49...720 Nei😔 Ikke der heller. Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #15 Del Skrevet 5. mars 2023 Kjøkkenet. Anonymkode: ea0be...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #16 Del Skrevet 5. mars 2023 Fortsett å pakke at ut og kvitt deg med esker og søppel. Du har sikkert bare ikke pakket dem ut enda eller det er blandt rotet. Anonymkode: 46da1...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #17 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøkkenet. Anonymkode: ea0be...03c Har sjekket alle skuffer og skap ikke der. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fortsett å pakke at ut og kvitt deg med esker og søppel. Du har sikkert bare ikke pakket dem ut enda eller det er blandt rotet. Anonymkode: 46da1...867 Jeg har pakket ut alt. Papp, silkepapir og bobleplast er kastet. Det eneste som er i boden nå er julepynt og kofferter. Bunsdsølv som var pakket i samme kasse ligger i en skuff på soverommet men ingen syktetøyglass. Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 5. mars 2023 #18 Del Skrevet 5. mars 2023 De står i sikringsskapet. Og jeg vil ha 10% finnerlønn 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #19 Del Skrevet 5. mars 2023 Blizz1 skrev (13 minutter siden): De står i sikringsskapet. Og jeg vil ha 10% finnerlønn 😊 Sorry ikke der heller. Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #20 Del Skrevet 5. mars 2023 Så du bak støvlene? Anonymkode: 21a71...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå