Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #1 Skrevet 27. desember 2005 enkelte som røyker hasj og som jeg har snakket med,sier at de ikke synes hasj kan regnes som narkotika ærlig talt,hvorfor sier de slikt?og hva mener du?
Gjest Bellatrix Skrevet 27. desember 2005 #2 Skrevet 27. desember 2005 De sier det vel for å forsvare sitt eget bruk. Ja, hasj er narkotika.
Gjest hasj-røyker Skrevet 27. desember 2005 #3 Skrevet 27. desember 2005 Ja...hasj er et narkotikum... men jeg syns det heller skal kalles et russtoff...på lik linje som med alkohol. hasj sløver ned hjernecellene...alkohol dreper dem.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #4 Skrevet 27. desember 2005 Jeg ser på det som en forbudt, narkotisk stoff, men jeg hadde blitt hissigere dersom jeg tok søsteren min i å røyke heroin enn hasj
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2005 #5 Skrevet 27. desember 2005 Jeg ser abslolutt på hasj som narkotika, ja.
Catus Skrevet 27. desember 2005 #6 Skrevet 27. desember 2005 Jeg ser abslolutt på hasj som narkotika, ja. ← Jepp, det gjør jeg også - definitivt!
Gjest Varg-Menja Skrevet 27. desember 2005 #7 Skrevet 27. desember 2005 For meg er det så enkelt som at det er narkotika, så lenge det står på narkotikalisten, og det er lovverket som definerer narkotika. At dette er en misvisende samledefinisjon er en helt annen sak.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #9 Skrevet 27. desember 2005 JA! Hasj er narkotika! Siden hasj 'bare' bedøver hjernecellene: Når våkner dem igjen da? Det vises på prøver 3 månder etter man har røkt hasj, det vises ikke at du drakk alkohol for 3 mnd siden. Så noe må det vel være med hasjen..?
Gjest Piper Skrevet 27. desember 2005 #10 Skrevet 27. desember 2005 Hasj er narkotika For de osm vil lese litt mer, så er denne siden veldig god http://fuv.hivolda.no/prosjekt/ninasorensen/narkotika.html
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #11 Skrevet 27. desember 2005 Hasj er narkotika For de osm vil lese litt mer, så er denne siden veldig god http://fuv.hivolda.no/prosjekt/ninasorensen/narkotika.html ← Sorry, men den siden er IKKE veldig god. Mest sannsynlig er den skrevet som en oppgave i å lage hjemmeside, ikke som en "riktig" opplysningsside om narkotika. Jenta kan knapt ha brukt kilder i hvert fall. Men for all del: Hasj er narkotika. Ikke det aller farligste eller mest avhengighetsdannende stoffet som finnes, men skadelig nok. Vet om flere som har utviklet psykoser, og de jeg kjenner som røyker mye er helt klart "redusert" sosialt sett. Enkelte forsterker psykiske problemer, andre gir mer eller mindre beng i familie og andre forpliktelser i perioder hvor de røyker mye.
babyboy Skrevet 27. desember 2005 #12 Skrevet 27. desember 2005 Ja. Jeg ser også på røyk, alkohol og kaffe som narkotika. Det er de for så vidt og. De klassifiseres derimot ikke som ulovlig narkotikum. Noe hasj kommer innunder. Kokain derimot synes jeg er helt greit. Men så har jeg alltid vært glad i snø. -Babyboy
Gjest lilletroll Skrevet 27. desember 2005 #13 Skrevet 27. desember 2005 JA, hasj er uten tvil narkotika!
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2005 #14 Skrevet 27. desember 2005 Ja,jeg regner hasj som narkotika, og folk som røyker blir stokk dumme, med en korttidshukommelse som varer i 20 sek og en innlæringsevne som blir lik 0......For ikke å snakke om angst og paranoia.
Gjest gjest Skrevet 27. desember 2005 #16 Skrevet 27. desember 2005 Det vises på prøver 3 månder etter man har røkt hasj, det vises ikke at du drakk alkohol for 3 mnd siden. Så noe må det vel være med hasjen..? Amfetamin bl.a går ut av blodet etter kun noen dager, men det er tyngre narkotikum enn hasj. Ingen av delene er bra for kroppen, men skadeomfanget øker jo med hyppigheten. Hasj et par ganger i året er neppe mer skadelig enn alkohol et par ganger i året, mens amfetamin én gang kan ødelegge deg om du er uheldig (fysisk i tillegg til psykisk)
Lassie Skrevet 27. desember 2005 #17 Skrevet 27. desember 2005 For meg er det så enkelt som at det er narkotika, så lenge det står på narkotikalisten, og det er lovverket som definerer narkotika. At dette er en misvisende samledefinisjon er en helt annen sak. ← Signerer.
minienthe Skrevet 27. desember 2005 #18 Skrevet 27. desember 2005 jeg røyket mye før selv men har alltid sett på hasj, marihuana etc som narkotika for det.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #19 Skrevet 27. desember 2005 Ja,jeg regner hasj som narkotika, og folk som røyker blir stokk dumme, med en korttidshukommelse som varer i 20 sek og en innlæringsevne som blir lik 0......For ikke å snakke om angst og paranoia. ← Hasj er skadelig, jeg er helt enig i det. Men det kan være greit å nyansere. Jeg vet om en som fikk bare A-er på avsluttende eksamen på en sosialfaglig utdanning; vedkommende røykte hasj daglig mesteparten av studietida og brukte også andre stoffer. M
Gjest 1111 Skrevet 27. desember 2005 #20 Skrevet 27. desember 2005 Jeg ser på det som en forbudt, narkotisk stoff, men jeg hadde blitt hissigere dersom jeg tok søsteren min i å røyke heroin enn hasj ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå