Gå til innhold

Martha Louise: Min sannhet, skal du se programmet?

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Purple Basil skrev (2 timer siden):

Enkelte av ML's venner er svært blendet av sjamanen, så ikke mye håp der dessverre. Noen av dem går rett i forsvarsmodus i diskusjoner/samtaler om Durek. Der er det ikke lov å stille seg kritisk til sjamanens virksomhet.

Er vel spennende å være venninne med ei prinsesse, tenker jeg. Hadde hun vært en vanlig dame i gata, så tenker jeg fler hadde tatt avstand. Er vel mer prestige å være venn med ML enn med Inger fra Rykkin.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carabilla skrev (1 time siden):

De er vel redd for å miste henne som venn om de sier noe imot...de har vel mer å tjene på å holde kjeft enn å si i fra.

Han er god på å manipulere og hjernevaske folk, det ser jeg også det..men har desverre møtt litt for mange narsessister til å la meg lure.

Vil tro det stemmer, vet også at noen virkelig tror på det at han har de evnene han påstår at han har. 

Eva-Lena skrev (1 time siden):

Er vel spennende å være venninne med ei prinsesse, tenker jeg. Hadde hun vært en vanlig dame i gata, så tenker jeg fler hadde tatt avstand. Er vel mer prestige å være venn med ML enn med Inger fra Rykkin.

Garantert noen som tenker sånn ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (På 19.6.2023 den 13.17):

Hvis han blir med på Farmen så skal jeg boikotte helt til han ikke er med lenger. 
Forøvrig kan jeg ikke se for meg Durek på utedo, spa møkk, melke kyr eller snekring. Jeg trur han til og med ville slått Erlend Elias langt ned i støvlene med sin væremåte. 

FarmenDurek🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Rødstrupa skrev (På 28.2.2023 den 19.01):

Skal du se programmet?

Tipper det blir en debatt om hennes uttalelser. Hun er ganske bastant i sine  meninger om pressens behandling av Ari mm. Jeg tror hun hadde gjort klokt i å holde en litt lav profil. Med tanke på  alt støyet som har vært i den senere tid om hennes ikke eksisterende roller nå og ikke minst forloveden hennes sine uttalelser og måten han forholder seg til saker og ting på…..c’’.)

Ikke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (På 19.6.2023 den 10.27):

Synes det er litt spesiellt at de velger å gå på rød løper og være med på reality de som HATER media/presse osv.. The irony 🙄

Minner om Harry og Meghan på det punktet…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (3 timer siden):

Minner om Harry og Meghan på det punktet…

Trodde hun var høysensetiv og ikke orket mye folk,men er stadig på store festivaler og kjendisfester...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...