Gå til innhold

Martha Louise: Min sannhet, skal du se programmet?


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Skal du se programmet?

Tipper det blir en debatt om hennes uttalelser. Hun er ganske bastant i sine  meninger om pressens behandling av Ari mm. Jeg tror hun hadde gjort klokt i å holde en litt lav profil. Med tanke på  alt støyet som har vært i den senere tid om hennes ikke eksisterende roller nå og ikke minst forloveden hennes sine uttalelser og måten han forholder seg til saker og ting på…..c’’.)

Endret av Rødstrupa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei takk!

jeg tror det bare bor godhet i henne, men hun trenger en realitycheck assp. Ingen burde vie tid til det kvakksalveriet hun driver med

Anonymkode: 0f457...0f1

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.  Ikke engang som en guilty pleasure-greie. 

Anonymkode: 4a33b...923

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Har ikke noe imot henne, men synes ikke hun ser på samfunnet som det faktisk er. Ellers virker hun veldig hyggelig, men er ikke noe for meg!

Anonymkode: 7e3f1...6fe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel ikke der hun snakker svensk?

Anonymkode: ce0ae...641

 

Svorsk

Anonymkode: 654ea...ec4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun virker trivelig hun, men jeg blir så sliten i hodet av alt det alternativet tullet hun har sansen for. 

Anonymkode: 3ce9f...86f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke. Prøvde å se den forrige serien om henne. Men skrudde av etter en halv episode. Fullstendig uinteressant. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har fått nok av dette mennesket og hvordan hun strategisk bruker mediene for å skape blest om egen business for lenge siden. Synes det er flaut at hun kan påstå at det er kjønnsdiskriminering som ligger til grunn, når hun ikke lenger skal representere kongehuset, en avgjørelse som ble tatt i kjølvannet av noen av Durek Verrets mange spesielle uttalelser. Det var ikke grunnet noe hun selv hadde gjort, men grunnet noe han hadde gjort etc. 

Er det i prinsippet noe jeg er lei av, og som vi oversvømmes av i dag, så er det privilegerte mennesker, blind for alle fortrunn de har, ikke i kraft av innsats men at de er den er, som gjerne bruker mediene for det de er verdt, for så å skylde på mediene når de møter motbør.  Eller som henne: Å gå så langt som å antyde at mediene hadde en finger med i spillet i det som ledet fram til at Ari Behn døde på tragisk vis. 

 

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer ikke til å vie ett sekund på dette programmet. 

Har fått nok av både henne og våset hennes. 

Faktisk så synes jeg mediene ikke burde publisert noe som helst om eller med henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! jeg vil heller se på maling som tørker.  

Anonymkode: c85c4...494

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke.  Fatter ikke at en TV-kanal gidder å lage program om henne heller.  Kan aldri tenke meg at så mange er interessert. 

"Min sannhet" er tittelen..  Da vet vi jo hva som kommer.  Hun kommer til å klage over hvor dårlig pressen har behandlet henne helt fra hun var ung.  Om engleskolen som vi lo av, og om det store presset hun følte over å være prinsesse.  Vel, vel, dette presset førte jo ikke akkurat til den store samfunnsnyttige tjenesten.  I et fasjonabelt rikmannsstrøk i London bodde hun sammen med  Ari og barna, på god avstand fra oss som betalte for livsstilen deres.  

Hun har sagt fra seg prinsessetittelen.  Kan hun ikke gjøre det hun alltid har sagt at hun ønsket - å være privat?  Men neida.  Aldri har det vært viktigere for henne å vises i media.  Grunnen er åpenbar - det er dette hun lever av!  Ja visst er det patetisk.  

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...