Gå til innhold

Martha Louise: Min sannhet, skal du se programmet?


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden har hun lagt om til svensk????

Anonymkode: b7790...dd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Mistet fullstendig respekten for henne etter at hun innledet et forhold med en gift mann en gang på nittitallet. Er dessuten lei av den konstante sutringen hennes.

Anonymkode: ac18c...ec8

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker henne veldig godt. Hvorfor skal vi bestemme hvem som bør være hennes partner? Hun er voksen og bestemmer selv. De fleste sier de reagerer på uttalelsene til forloveden hennes,men det er fordi de ikke tør å innrømme at de har problemer med at han er en mørk person. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som to dager før jul gikk ut i media og ropte høyt om at pressen ikke lot dem i fred, skjøv barna foran seg, og skyldte på pressen, som faktisk hadde roet helt ned fokus på henne etter at hun og Verret liksom inngikk en avtale med Kongehuset om at de ikke lenger skulle bruke hennes tittel i kommersielle kanaler osv.

Samme dag som Märtha ropte høyt til media og sa hun ikke var psykisk stabil og at det var pressens feil og at alt ble feil så tett oppi julen, samme dag undertegnet Märtha erklæringen hvor hun sier seg enig i at Durek Verret skal kunne få patent på bruken av hennes tittel i "prinsessen og sjamanen" i USA. Men det sa hun jo ingenting om da hun gikk til frontalangrep på media - det fant pressen ut etter nyttår. (Det er bare å håpe på at det amerikanske patentstyret ikke godkjenner det, for Märthas del!)

I ettertid tenker jeg at det ikke er pressen som gjorde at hun følte seg ustabil før jul, men det at hun hadde undertegnet en erklæring som gikk helt på tvers av hva hun har avtalt med sin familie og Kongehuset. Hun går på akkord med seg selv i det forholdet hun er i, og det har hun vist ved en rekke anledninger siden hun ble sammen med Verret. Det er trist, hun fortjener bedre.

Hennes sannhet nå er så dypt preget av å være manipulert at det ikke kan tas på alvor, er mitt inntrykk av hvordan hun og Verret fremstår sammen og måten hun hele tiden må ut for å forsvare ham, hvor han stadig bryter avtaler med henne og Kongehuset, mens hun stadig vekk må ut og forsvare det som ikke kan forsvares, og som hun derfor lager en annen historie rundt som kan stemme med at hun og Durek Verret er offer.

Jeg tar henne på alvor, men det virker egentlig ikke at hun tar seg selv på alvor lenger, så mye hun synes å gå på akkord med seg selv. Og det synes jeg er trist. Hun fortjener virkelig bedre, hun er bedre enn det hun holder på med nå.

Om hun slet så mye med å være i fokus for media, da er kanskje ikke både intervju i Sverige og tv-program her hjemme det smarteste å gjøre.

Anonymkode: f4a6f...e13

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvorfor i all verden har hun lagt om til svensk????

Anonymkode: b7790...dd8

Svensker og dansker har ikke alltid så lett for å forstå norsk. Siden dette var ment for Sverige, kan det være ønske om å bli forstått av flest mulig svensker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken sannhet snakker vi om?

Den alternative med engler, som jeg ikke synes er så ille i seg selv bortsett fra at hun brukte sin posisjon til å tjene fett på engleskolen...

Eller den sannheten der hun dyrker seg selv som offer uten å se at hun også har forsynt seg grovt av alle privilegiene som følger med de tingene hun mener hun er så offer for? Å være født som offentlig perso  har visst vært så grusomt for henne, men hun bor i luksus, rir luksushester og benytter seg av sin posisjon for å berike seg selv.

Det mennesket der er kanskje hyggelig privat, men offentlig fremstår hun som ei merr. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (13 timer siden):

Ja jeg liker henne veldig godt. Hvorfor skal vi bestemme hvem som bør være hennes partner? Hun er voksen og bestemmer selv. De fleste sier de reagerer på uttalelsene til forloveden hennes,men det er fordi de ikke tør å innrømme at de har problemer med at han er en mørk person. 

Please spar meg. Når fyren selger medaljonger til mange tusen kroner og mener de skal beskytte mot/kurere Corona så er det på sin plass med kritikk. Hans hudfarge er en ikke-sak.

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke se nå hun legger om til svorsk. Er så kleint å høre på, slo av etter 2 minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burkababe

Hadde hatt respekt for henne om hun faktisk hadde klart å skape seg eget liv, uten at skattebetalere eller pappa betalte. Men hun vil liksom ha i både pose og sekk; økonomien til en kongelig men friheten til et vanlig menneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (20 timer siden):

Ja jeg liker henne veldig godt. Hvorfor skal vi bestemme hvem som bør være hennes partner? Hun er voksen og bestemmer selv. De fleste sier de reagerer på uttalelsene til forloveden hennes,men det er fordi de ikke tør å innrømme at de har problemer med at han er en mørk person. 

Tullprat!

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burkababe skrev (11 minutter siden):

Hadde hatt respekt for henne om hun faktisk hadde klart å skape seg eget liv, uten at skattebetalere eller pappa betalte. Men hun vil liksom ha i både pose og sekk; økonomien til en kongelig men friheten til et vanlig menneske...

Det stemmer ikke:

I 2002 valgte prinsesse Märtha Louise å gi fra seg apanasjen for å heller tjene sine egne penger. Da ble hun selvstendig næringsdrivende, og siden har hun betalt skatt.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burkababe
10 minutter siden, Rødstrupa said:

Det stemmer ikke:

I 2002 valgte prinsesse Märtha Louise å gi fra seg apanasjen for å heller tjene sine egne penger. Da ble hun selvstendig næringsdrivende, og siden har hun betalt skatt.

Tror du hun tjener nok på Engleskole og astral-sex med sjaman Durek til at det pays the bills? Klart hun får penger av pappa Rex. Hun kan ikke ha tjent store summer på lang tid - hvis noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Det gidder jeg faktisk ikke sitte og se på og høre på. Hun mistet all troverdighet for meg når hun holder fast ved en kvakksalver og sjarlatan som han der Durek. Påstår at han kan hele "spor" i vagina hos kvinner etter tidligere sexpartnere, at han stammer fra øgler, verdensrommet, selger helbredende medaljonger til stive priser og gud vet hva ellers han har klemt ut av seg. Og dette omgås hun med og elsker... jeg fatter det ikke!

Så nei. Jeg kan ikke tenke meg Märtha har noe som helst å si som jeg vil gidde å bruke tid på å høre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (20 timer siden):

Ja jeg liker henne veldig godt. Hvorfor skal vi bestemme hvem som bør være hennes partner? Hun er voksen og bestemmer selv. De fleste sier de reagerer på uttalelsene til forloveden hennes,men det er fordi de ikke tør å innrømme at de har problemer med at han er en mørk person. 

Det handler virkelig ikke om at han er mørk, det handler om at han er en svindler og en idiot.

All «motstand» her i verden handler faktisk ikke om rasisme. Oppfører du deg som en drittunge, får du kjeft - helt uavhengig av hvilken hudfarge du har. Og Durek er en kødd, og det hadde han vært om han var fra Kautokeino eller Beijing også.

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burkababe skrev (12 minutter siden):

Tror du hun tjener nok på Engleskole og astral-sex med sjaman Durek til at det pays the bills? Klart hun får penger av pappa Rex. Hun kan ikke ha tjent store summer på lang tid - hvis noen gang.

Du aner ikke hva du snakker om!

Hun har skrevet bøker, hun blir å se på skjermen til sommeren som programleder. Og som nevnt ovenfor så har hun jobbet og betalt sin skatt i 22 år.

Hennes forhold til Durek og utsagn/holdninger til mange ting er en helt annen sak…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Burkababe
22 hours ago, Rødstrupa said:

Du aner ikke hva du snakker om!

Hun har skrevet bøker, hun blir å se på skjermen til sommeren som programleder. Og som nevnt ovenfor så har hun jobbet og betalt sin skatt i 22 år.

Hennes forhold til Durek og utsagn/holdninger til mange ting er en helt annen sak…

 

Screenshot_20230302-192927_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burkababe skrev (På 1.3.2023 den 20.39):

Hadde hatt respekt for henne om hun faktisk hadde klart å skape seg eget liv, uten at skattebetalere eller pappa betalte. Men hun vil liksom ha i både pose og sekk; økonomien til en kongelig men friheten til et vanlig menneske...

Samme som Harry… Går dessverre ikke an.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søgni skrev (På 28.2.2023 den 22.32):

Nei. Jeg har fått nok av dette mennesket og hvordan hun strategisk bruker mediene for å skape blest om egen business for lenge siden. Synes det er flaut at hun kan påstå at det er kjønnsdiskriminering som ligger til grunn, når hun ikke lenger skal representere kongehuset, en avgjørelse som ble tatt i kjølvannet av noen av Durek Verrets mange spesielle uttalelser. Det var ikke grunnet noe hun selv hadde gjort, men grunnet noe han hadde gjort etc. 

Er det i prinsippet noe jeg er lei av, og som vi oversvømmes av i dag, så er det privilegerte mennesker, blind for alle fortrunn de har, ikke i kraft av innsats men at de er den er, som gjerne bruker mediene for det de er verdt, for så å skylde på mediene når de møter motbør.  Eller som henne: Å gå så langt som å antyde at mediene hadde en finger med i spillet i det som ledet fram til at Ari Behn døde på tragisk vis. 

 

Amen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...