Gå til innhold

Hva er din identitet? Identifiserer du det som noen annet enn det du er? F eks kjønn, alder, osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Er det viktig for deg at andre anerkjenner din identitet og hva du føler deg som?

Anonymkode: f2c7d...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beelzebub
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det viktig for deg at andre anerkjenner din identitet og hva du føler deg som?

Selvfølgelig. Jeg anser det som en menneskerett.

Identifiserer meg som kongelig, av "blått blod". Forventer å bli tiltalt med "Deres Majestet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Identifiserer meg som hvit kvinne på 41, hvilket er nøyaktig hva jeg også faktisk er. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette blir for tullete for meg 😅

Jeg har min identitet i min tro på Gud. Dvs jeg er hvem Han sier jeg er.

Ellers er jeg kvinne i 20-årene selv om jeg ikke har noe direkte viten om hvordan/hva det vil si. Jeg er født kvinne og ser ut som det, that’s it. Er ikke alltid jeg føler at jeg er i 20-årene - noen ganger er det yngre og andre ganger føler jeg meg som en på 80-90år.. 

Anonymkode: 047d5...10e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og 99 % av alle mennesker identifiserer seg som sitt eget kjønn og sin egen alder.

  • Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg identifiserer meg ikke ut fra verken kjønn, alder, etnisitet, yrkesgruppe, familiekonstellasjon, religion eller andre grupperinger. 

Jeg identifiserer meg som meg.

Anonymkode: c2bd7...ced

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

identifiserer meg som… meg. Føler meg ikke så gammel som alderen min, så kan ikke si jeg identifiserer meg som 40-åring, men skjønner jo at andre gjør det. Går ikke rundt og føler meg som kvinne heller - hva er å føle seg som kvinne? Er det sminke, chick-flicks, høyhælte sko, baking etc? Da har jeg feilet. Men er ikke som om jeg føler meg som en mann heller. Jeg er meg, bare.

Anonymkode: 15a11...654

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg identifiserer meg som et petimeter og ikke det surrete jeg er i praksis.  

Anonymkode: fe2e6...f56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler/identifiserer meg heldigvis som det jeg er; en ca 40 år gammel, grei, samfunnsengasjert og omgjengelig, kvinne, mor, søster, venn, datter, kone...

Anonymkode: 5bd3b...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det gjelder her på KG så endrer det seg fra dag til dag.

I dag har det gått mest i familiesaker og da er jeg K43.

Anonymkode: 3a8e2...1b5

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg identifiserer meg som det jeg er. Hvit kvinne på 32. 

Kan kanskje oppføre meg som en tenåring til tider. 

Anonymkode: df5e3...55f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bekjemper kriminalitet om natten som den maskerte helten Batgirl. Så jeg er flaggermus om natten, og menneske om dagen. Når jeg tar bussen, identifiserer jeg meg som en åttiåring for å få honnørabatt, men det pleier av en eller annen merkelig grunn ikke gå... Jeg er jo åtti når jeg tar bussen!! 

Anonymkode: 48aed...43a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tinder identifiserer jeg meg som en 18 år gammel veltrent hunk, sånn at jeg kan date damer på samme alder uten å få hat for det. Er egentlig en 45 år gammel middels trent fyr.

Anonymkode: 9cff8...875

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det man identifiserer seg som er det man er. Alle er det de identifiserer seg som. Tror du i beste fall har misforstått noe TS.

Anonymkode: 27b47...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg identifiserer meg som tynn , men vekten min godtar det ikke.

Anonymkode: a2de5...5a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg identifiserer meg som tynn , men vekten min godtar det ikke.

Anonymkode: a2de5...5a8

Jeg kom her for å skrive akkurat det samme. 

Anonymkode: 74f5a...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg føler/identifiserer meg heldigvis som det jeg er; en ca 40 år gammel, grei, samfunnsengasjert og omgjengelig, kvinne, mor, søster, venn, datter, kone...

Anonymkode: 5bd3b...5e8

Det du beskriver her er jo utelukkende hva du er for andre mennesker. Har du en egen identitet, som er bare din?

Anonymkode: fba0b...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):


Er det viktig for deg at andre anerkjenner din identitet og hva du føler deg som?

Anonymkode: f2c7d...14e

Herregud, dette er bare latterlig. Han må være fargeblind. 
Jeg er spent på hva det neste som kan skje er.

En mørkhudet mann på 45 anser seg som hvit kvinne på 18. Hva mangler for at det skal være enda mer latterlig?
Dette skal folk rundt bare respektere??No fucking way!

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hvit,hetero kvinne på 30 år.Født sånn og er sånn. Jeg driter i om folk vet hvilken legning jeg har, da det kun er relevant for folk jeg ligger med osv. Jeg forventer å bli annerkjent som kvinne.

Anonymkode: 20437...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er hvit,hetero kvinne på 30 år.Født sånn og er sånn. Jeg driter i om folk vet hvilken legning jeg har, da det kun er relevant for folk jeg ligger med osv. Jeg forventer å bli annerkjent som kvinne.

Anonymkode: 20437...4fa

Samme her :) Bortsett fra at jeg noen ganger føler meg som 17 år. Det er nok mer normalt at man ikke henger helt med på alderen man faktisk har, enn at man tror man er en annen farge/etnisitet/kjønn.

Anonymkode: c2b91...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...