Murmelmy Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3061 Del Skrevet 30. mars 2008 Jenter, beklager å måtte skuffe dere . Ikke noe action her i gården. Hun er rett og slett bare mye roligere enn normalt. Hadde innvendig UL i stad og livmorhalsen er kort og lukket. Utvendig UL viste ei veldig rolig snuppe. Fikk beskjed om å gå ut og spise lunsj og komme tilbake igjen en time senere. Gjorde så, og mini rørte litt mer på seg Alt er bra, hadde endel kynnere, men ikke som rett før fødsel med mini. Takk for alle tanker og gode ord! Emma, da holder jeg tett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. mars 2008 #3062 Del Skrevet 30. mars 2008 Så godt at du fikk sjekket det. Tipper snuppa bare holder hviledagen hellig jeg. Hun får vel mange gode muligheter til å styre på verre enn verst siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. mars 2008 #3063 Del Skrevet 30. mars 2008 Godt å høre at alt var i orden. Lillemor ligger vel å lader opp til den store finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3064 Del Skrevet 31. mars 2008 Her lades det nok på alle plan 37 uker i dag . Får jo stadig høre at jeg er så "liten". Deilig å få høre av legen i går at tulla er større enn gjennomsnittet. Tror jaggu jeg skal avbestille legetimen i morgen iom at jeg ble kontrollert i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2008 #3065 Del Skrevet 31. mars 2008 37 uker Jeg får og høre at jeg er mindre denne gangen enn sist, men antakeligvis er Knotten litt mindre enn Smurfen, så det stemmer kanskje. Jeg har iallefall en helt annen mage denne gangen. Med Smurfen hadde jeg "jentemage" som lå godt inn på hoftene. Denne dagen er det som en diger badeball Men nå kommer hun nok snart, Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. mars 2008 #3066 Del Skrevet 31. mars 2008 37 uker Godt at alt er bra! Hender jo de har noen rolige dager. Jeg har også liten mage, men stor baby. Så det går fint an.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mars 2008 #3067 Del Skrevet 31. mars 2008 Så godt at det gikk bra og at ikke frøkna er liten, selv om magen er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. april 2008 #3068 Del Skrevet 1. april 2008 God tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3069 Del Skrevet 1. april 2008 Hei på dere Tenk, monja er på føden....SYnes det er så sinnsykt spennende samtidig som jeg er dritglad det ikke er meg. Er ikke klar for å bli tobarnsmamma ennå . Har ennå altfor mye å gjøre før hun kan komme; - skaffe vognbag - brette ferdig tøybleiene - rydde rommet hennes - pakke overnattingsbagen til storebror - pakke hennes og min egen bag ...og ikke minst kose meg med knotten som skal bli storebror og ikke lengre være enebarn og mammas eneste skatt. Han vil jo for alltid være favorittgutten min, men det blir annerledes å skulle fordele oppmerksomheten på flere... Jeg skulle egentlig ha legetime og modningsakupunktur i dag men droppet begge deler. Begynner å bli forkjølet (igjen) og vil ikke være det under en evt fødsel. Legen avbestilte jeg i går ettersom jeg fikk sjekket tulla på sykehuset på søndag. Avbestilte akupunkturen i dag og skal innover på torsdag i stedet. Hva jeg har gjort i stedet? Sladret for monja, spist mat, surfet på nettet og strikket på ullbuksa til tuppa. Virkelig kost meg Nå er mini i seng, mannen er på trening og jeg har akkurat drukket over en halv liter med deilig smoothie. Har ikke spist noe godis i dag etter bolle og vaffeldag på søndag og sjokoladedag i går. Nå er jeg sunn . I morgen skal jeg også bare være hjemme å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. april 2008 #3070 Del Skrevet 1. april 2008 Hørtes ut som en fin dag for deg også. Nokså lik min, sitter å strikker på en nøstebarn-ullbukse til lillemann jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2008 #3071 Del Skrevet 2. april 2008 Kos deg med strikking og annet småsyssel før du blir mamma til to! Det er rart å ha to små gull, men merkelig nok så går det ganske greit å gi begge oppmerksomhet, begge trenger det jo på hver sin måte. Mye multitasking blir det jo da! Det verste synes jeg er når begge gråter i kor... hvem tar man opp først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3072 Del Skrevet 3. april 2008 Produktive jenter, vi, pondusa LT, ja det er jo noe å gruble over ------------------------------ 37+3 Da har monja fått sin vakre lille gutt . Tenk, om ikke lenge er det min tur (strengt tatt før monja ). Fikk pakket overnattingsbagen til storebror i går. Han har så mye klær at ingenting vil bli savnet selv om det skulle gå 5 uker Tida flyr så utrolig fort og før jeg vet ordet av det så termindatoen her. Tenk, nå er det helg allerede i morgen I dag er det opphold og det er deilig. Mini våknet kl 06 og jeg stod opp med ham så pappan kunne sove 45 minutter ekstra. Fikk på ham klær, lagde frokost og benka oss foran Elias. Han eeeelsker Elias og det er det eneste på tv han er interessert i. Nydelig lille store gutten min som snart ikke lengre er enebarn... Mange tanker som kvernes i hodet mitt om dagen. Skal ta toget inn til Oslo i dag (20 minutter), se etter lette fritidssko, en tur på Nøstebarn, modningsakupunktur og lunsj med ei venninne. Blir koselig . Hun skal straks ut i jobb igjen etter å ha vært hjemme i permisjon med verdens blideste gutt med Norges største smilehull *smelt*. Lurer på om jeg skal kjøpe strikkeboka til nøstebarn...og noe garn... Middag i dag blir Chicken Tandoori fra Toro. Namnam for mini og mamman. Pappan har litt sart mage, så han blir vel sittende på do i dag . Også denne som ikke finnes sterk! Ha en suepr dag, jeg hopper i dusjen. Skal toget som går 9.31 så jeg rekker all shopping før modningsakupunkturen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 3. april 2008 #3073 Del Skrevet 3. april 2008 :hoppe: Takk for melding i dag! Håper byturen blir super! Nøstebarnboka er så FIN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3074 Del Skrevet 3. april 2008 Lava: . Ble litt mer enn bare boka ------------------------------- Halla på dere! HAR FÅTT PLASS PÅ ABC I DAG!!! Jeg har vært i full sving i dag. Stod opp med mini kl 06 og sendte ham og pappan i bhg halv åtte. Spiste frokost, tok meg en lang dusjet, fikset meg og tok bilen ned til togstasjonen. Parkerte og plutselig var jeg i Oslo. Fikk meg en tur på Nøstebarn og sved av nesten seks hundre spenn, deretter til modningsakupunktur (jeg har sterk modningspuls!!!) og så på kafe med venninne og hennes nydelige sjarmør på ti mnd. Gikk fra Majorstua og ned til Oslo S og kom akkurat inn av døren. Kylt ned en boks pepsi max og fått på meg joggisen :blunke: I dag blir det Chicken tandoori til middag Har forresten hatt så sinnsykt mye kynnere i dag... Sist jeg hadde det var mini født snaue to dager senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3075 Del Skrevet 3. april 2008 Bladde meg tilbake i dagboken min og der sto det jaggu at slimproppen gikk 18 dager før termin... nå er jeg tjue... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. april 2008 #3076 Del Skrevet 3. april 2008 Skal se det blir spennende dager her fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3077 Del Skrevet 3. april 2008 Skal se det blir spennende dager her fremover! Absolutt , men mini kom jo ikke før 5 1/2 timer over termin til tross for tap av slimpropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. april 2008 #3078 Del Skrevet 3. april 2008 spennende!! og gratulerer med plass på abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 3. april 2008 #3079 Del Skrevet 3. april 2008 Hæ? Modningspuls? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. april 2008 #3080 Del Skrevet 4. april 2008 Innom med fredags og ønske om en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå