Murf Skrevet 7. februar 2006 #221 Del Skrevet 7. februar 2006 Flere som er med på STORK, ja! (Og ja, bare de med fødeplass Rikshospitalet) Var på første runde på onsdag, og gleder meg til bonus-ultralydene!!! Kvalme+ glukosebelastning var ikke heeeelt optimalt, men kom meg gjennom. Du kommer til å treffe kjempehyggelige folk! Iallefall var hun legen som hadde ansvaret for undersøkelsen helt topp! Kjempelett å prate med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. februar 2006 #222 Del Skrevet 7. februar 2006 Så spennende med UL i nær framtid! Og supery med STORK når det betyr å få "hilse på" den lille i magen via UL flere ganger! litt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. februar 2006 #223 Del Skrevet 7. februar 2006 Alltid viktig å bidra til forskning! Og skader ikke med ekstra ultralyder! Morro da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #224 Del Skrevet 7. februar 2006 Takk for innlegg, jenter! Ja MUrf, gleder meg! Sendte en mail i går for å bekrefte at jeg vil være med, men har ennå ikke fått noen bekreftelse eller informasjon (forutenom det som ble med i posten i går). Og, dere...i dag er det 200 dager igjen!!! Tenkte jeg skulle trene i dag. Stretch & Relax samt en Pilates time. Da blir det i hvertfall rundt en og en halv time med trening i dag. Nå er det flere på jobben som vet at jeg er gravid. En eldre dame på teamet mitt (6. trinn) sa at hun på en eller annen måte har visst det en god stund. Kjempe koselig. Hun synes i tillegg at jeg er så flott gravid . I tillegg skal vi snart ha skidag og da vil ikke jeg bli satt opp på nedoverski. Hun som har ansvaret blunket til meg og sa at det var hun klar over Koser meg på skolen, altså. Synes jeg gjør en god jobb og det er så tilfredsstillende. I hvertfall nå som formen bare blir bedre og bedre. Skrev under på kontrakt i dag at jeg er vikar så lenge kontaktlærer er sykemeldt. Dvs at jeg får betalt i ferier og ved legetimer. Supert! Spiste nettopp middag...kyllingfilet, jasminris, brokkoli og bretagnesaus...Ble dritmett, men nå er jeg jammen sulten igjen... Om to dager fyller jeg tjueseks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #225 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei snuppa! Høres jo veldig bra ut å være med på STORK - både mtp forskning, men også for de ekstra kontrollene! Gratulerer med 200 dager igjen - det er stort i seg selv! Og straks er du jo 12 uker også! Ha en fortreffelig aften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #226 Del Skrevet 8. februar 2006 Tror jaggu jeg skal trene i dag og, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #227 Del Skrevet 8. februar 2006 Så flink du er som trener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. februar 2006 #228 Del Skrevet 8. februar 2006 Innom for å vinke litt! :vinke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. februar 2006 #229 Del Skrevet 8. februar 2006 Hmmm...mulig jeg glemmer det imorgen så jeg sier GRATULERER MED DAGEN på forskudd jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #230 Del Skrevet 8. februar 2006 Hihi, takk Skytte! Ble ikke noe trening på meg likevel. Har heller bakt kake til elevene mine i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 8. februar 2006 #231 Del Skrevet 8. februar 2006 Heldige elever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #232 Del Skrevet 8. februar 2006 Heldige elever! ← Smugsmakte et stykke i stad og sjokoladekaken er rett og slett bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 8. februar 2006 #233 Del Skrevet 8. februar 2006 Babysarius har og lyst på kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #234 Del Skrevet 8. februar 2006 Vi får ta en på Pascal en gang da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 8. februar 2006 #235 Del Skrevet 8. februar 2006 Bra plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #236 Del Skrevet 9. februar 2006 Sjokoladekake! Har du oppskrift eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 9. februar 2006 #237 Del Skrevet 9. februar 2006 Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #238 Del Skrevet 9. februar 2006 Det var i dag det ja! Grattis med dagen Murmelmy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #239 Del Skrevet 9. februar 2006 GRUTULERER SÅ MYE MED DAGEN, MURMELMY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. februar 2006 #240 Del Skrevet 9. februar 2006 HAPPY BIRTHDAY!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå