Murmelmy Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3021 Del Skrevet 22. mars 2008 Marsy, på Ullevål får man det man trenger på barsel, ikke på hotellet. I tillegg så brukte jeg slike bind noen dager etter at jeg kom hjem sist. Ikke ønsker jeg å spinke og spare på hygienen... Jeg sydde et par pyntesting men ble aldri fortrolig med hånddusje, så her går det i Lambi imli: Vondere å gå på do etter en fødsel enn å føde... My opinion ------------------------------- Vekten kryper nærmerer 75-tallet, men det er vel bare å innse at jeg er gravid Her er magebilder: 35+5 foran 35+5 siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 22. mars 2008 #3022 Del Skrevet 22. mars 2008 Vekten kryper nærmerer 75-tallet, men det er vel bare å innse at jeg er gravid Kanskje på tide å innse faktum, ja. Kjempefin mage! Tenk at den snart blir tom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. mars 2008 #3023 Del Skrevet 22. mars 2008 Kjempefin mage 75 kilo er ingenting, jeg har passert 80, og hadde vel nesten det samme utgangspunktet som deg, bare et par-tre kilo tyngre. Så det skal du være fornøyd med Huff, får ta do-problemet når det kommer. Fødsel først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3024 Del Skrevet 24. mars 2008 Kanskje på tide å innse faktum, ja. Kjempefin mage! Tenk at den snart blir tom! ja, må vel bare innse det Og snart er begge magene (en hver seg vel og merke ) våre tomme!!! imli: Ikke heeeeelt på 75 ennå, mangler en halv kilo *fornektelse*. Er alltid veldig flink i godisveien de to-tre siste dagene før legebesøk (som er i morgen). Det verste er det første bommelombesøket. Det gikk jo overraskende greit sist (etter litt lactulose som hjelp på veien). 36+0 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 #3025 Del Skrevet 24. mars 2008 36+0 *orker ikke å tenke på vekt* Håper dere får en flott siste påskeferiedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mars 2008 #3026 Del Skrevet 24. mars 2008 36 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3027 Del Skrevet 24. mars 2008 I morgen er det jobb....også jobb igjen på onsdag før permisjonen starter!!! Jo, også er det legetime i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 #3028 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja, nå skal vi snart ut i permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3029 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Ja, nå skal vi snart ut i permisjon Tihi, du er jo hjemme allerede da høna Endret 24. mars 2008 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 #3030 Del Skrevet 24. mars 2008 Jo, men med permisjon blir det liksom "lovlig" fravær fra jobben på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3031 Del Skrevet 25. mars 2008 Jo, men med permisjon blir det liksom "lovlig" fravær fra jobben på en måte Hei jenter! I dag er jeg 36+1 og har igjen vært på legekontroll. Har blitt mange av dem de siste to mnd pga den "ikkevoksende" magen. Hodet er fremdeles ned og begynner å feste seg. Rumpa er laaaaaaaaangt opp og legen sliter fremdeles med å måle livmoren under ribbeina mine. Som hun sier: "ikke noe baby på (min) venstre side, masse baby på høyre. Det vil si at sf- målet svirrer under over den røde streken og hun fikk ikke målt livmoren til å være noe større enn for to uker siden. Altså, ny kontroll til tirsdag igjen. Ingenting å si på legen min i hvertfall, hun følger meg opp utrolig godt! Vekten har også stått stille de to siste ukene... Nå sitter jeg på jobb og har 45 minutter + 1 dag igjen før permisjonsstart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3032 Del Skrevet 26. mars 2008 Siste dag på jobb i dag...rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 #3033 Del Skrevet 26. mars 2008 Nå blir det deilig med permisjon, Murmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3034 Del Skrevet 26. mars 2008 Nå blir det deilig med permisjon, Murmel. Det blir det, men veeeeeeldig rart også... Jeg hadde med kake til alle på jobben og drar hjem igjen med en nydelig stor orkidé og en kokebok med Anne C Herland og kokken fra Bagatelle. Kommer til å savne gutta "mine" på jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 27. mars 2008 #3035 Del Skrevet 27. mars 2008 Grattis med første dag i permisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2008 #3036 Del Skrevet 27. mars 2008 Kos deg nå i permisjonen og nyt å være bare ettbarnsmamma. Det blir litt mer arbeid når lillesøster kommer, men dobbelt så mye kos og glede med 2 barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. mars 2008 #3037 Del Skrevet 27. mars 2008 Grattis med permisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 28. mars 2008 #3038 Del Skrevet 28. mars 2008 Håper du koser deg hjemme og nyter permisjonsdagene, snuppelure Du har vel full kontroll på saker og ting kjenner jeg deg rett, men det må være deilig å kunne samler krefter og gjøre seg klar Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3039 Del Skrevet 28. mars 2008 Hmmm....emma er et nytt nick for meg... Startet ditt forrige nick på H? Spennende! Uansett, grattis med liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. mars 2008 #3040 Del Skrevet 28. mars 2008 Innom å ønsker riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå