Murmelmy Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 30. mars 2006 Skal på UL etter påske. Blir spennende! Hvis vi får muligheten, tror jeg vi vil vite hva det er... Vi visste sist også... med 90% sikkerhet. Vet dere? ← Sjekk signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. mars 2006 #622 Del Skrevet 30. mars 2006 Hørtes deilig ut med pizza og rømmedressing altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 30. mars 2006 #623 Del Skrevet 30. mars 2006 Høres deilig ut med pizza, jeg vil og ha! Gleder meg til onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mars 2006 #624 Del Skrevet 30. mars 2006 Lillegutt! Aha! Gutt er kos da.... Vi har jo en fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #625 Del Skrevet 31. mars 2006 Teddy: Pizzan var en stor skuffelse... De hadde ikke ingrediensene til den pizzaen vi ønsket, den kom forsent, var kald, ikke ekstra skinke, sopp over hele (mannen hater sopp) og den var ikke oppskåret. Erfarne pizzaspisere som vi er, singte vi og får en gratis pizza neste gang MS: Gleder meg masse til onsdag! Endelig har jeg litt av en rumpe!!! Cr@sh: Deter det vi "ønsket" oss. Jeg er nok mer guttemamma enn jentemamma. Pynt, dill og roda er liksom ikke helt min greie... Nå sitter jeg med frokosten som består av kakao m/krem og frøbaguette med banan... Nam!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #626 Del Skrevet 31. mars 2006 Var på IKEA i går og kjøpte dobbelkommode i samme serie som sengen og det andre inventaret på soverommet vårt. Mannen setter det opp i dag og da har jeg plutselig et sted å putte barneklærne! En viktig nyhet jeg har glemt: Kjenner spark utenpå magen Kjente det første gang på onsdag kveld. I går kjente mannen det, og gjett om han gliste . I dag i sengen kjente jeg det igjen. Kjenner de små dultene utenpå!!! ENDELIG Da legger jeg meg litt såffan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. mars 2006 #627 Del Skrevet 31. mars 2006 Så herlig å kjenne spark! Gleder meg til jeg gjør det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Klarte ikke vente til i morgen Magebilder 18+6 med og uten klær: Endret 31. mars 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #629 Del Skrevet 31. mars 2006 Nydelig mage, men hvorfor står det 18+6 på tickeren og 19+6 på bildene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #630 Del Skrevet 31. mars 2006 Nydelig mage, men hvorfor står det 18+6 på tickeren og 19+6 på bildene?? ← Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. mars 2006 #631 Del Skrevet 31. mars 2006 SÅ FIIIIN MAGE!!!!! :grine2: Og kommode til babyklærne er jo bare sååå kos da! Lurer på hvor mange ganger jeg har ommøblert på miniklærne jeg.......byttet skuffer og sånt....Crazy woman!! Hehe! Ha ei kjempefin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #632 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk for mageskryt, Skytte Kommer godt med når kiloene legger sg overalt . Men pytt, pytt, det er for en god sak! Nå er mannen i gang med å bygge kommode. Flinke gutten min! Vi kom nettopp hjem fra matshopping. Til middag i dag er pastaovnsrett med tomatsaus og krydrede kjøttboller. Veldig enkelt og dritgodt! I morgen skal vi ha noe som vi sjelden har lengre. Nemlig Indrefilet av storfe, pommes frites/noisettes og knorr bearnaise saus. Bør vel kanskje kjøpe litt brokkoli også? Får ta det i morgen. Til dessert i dag og i morgen blir enten is eller jorbær med vaniljesaus. Vi får se hva som blir spist når . Simpelthen ELSKER jordbær og gleder meg sinnsykt til sesongen er i gang God middag og kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. mars 2006 #633 Del Skrevet 31. mars 2006 For en flott mage! Så deilig å kjenne spark utenpå... Jeg har bare kjent et par ganger inni, jeg... gleder meg til det blir dagligdags! God fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #634 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Utrolig kjedelig at det ble så feil med den pizzaen, men godt dere har vett til å si ifra! Så fiiiine magen sin! Endret 31. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk Cr@sh og miss Teddy! Sistnevnte, skal ikke du ligge på føden nå??? Cr@sh: Har kjent spark utenpå både under og ved siden av navelen i dag. Det er så sinnsykt kos . Mannen kjente i går, men har kommet forsent i dag . Han sier han skulle ønske han kunne gått gravis...søte mannen Det ble biff i dag + is. I morgen er er det pastarett og jordbær. NAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. april 2006 #636 Del Skrevet 1. april 2006 litt for 19 uker! Neste lørdag er du halvveis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. april 2006 #637 Del Skrevet 1. april 2006 Kjempefin mage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. april 2006 #638 Del Skrevet 1. april 2006 for 19 uker og den fine magen så koselig med spark, jeg gleder meg veldig til det blir min tur Så du er like glad i jordbær som meg. Jeg digger det jeg og, og de siste ukene har jeg blitt så hekta at jeg får abstinenser dersom det går en dag uten at jeg har spist det. Men disse som er å få kjøpt nå kan ikke sammenlignes med de norske som kommer om noen mnd. Gleder meg jeg Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. april 2006 Forfatter #639 Del Skrevet 1. april 2006 Utkast hentet fra et innlegg på bim om hva som skal i sykehusbaggen: *Helsekort *fotoapparat *toalettsaker *papirlommetørklær *kanskje en varmeflaske *musikk *penger *sokker *ullsokker *tøfler *sandaler å ha i dusjen *nattøy *morgenkåpe *ammebher *truser/bokser *bind *ammeinnlegg *2-4 bukser *god genser *hårføner *noe lesestoff kanskje *klær til babyen til hjemreisen *lue, bleier, evt. bilsete, helseteppe til babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. april 2006 #640 Del Skrevet 1. april 2006 + -juice -bananer eller kjeks (godt under fødselen, ikke sikkert jm kan ordne noe mat midt på natta..... -t-shirt til mannen, kan bli nokså svett han også... -klær til baby, teppe, bilstol etc kan jo mannen ta med når han henter dere hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå