Pepita Skrevet 17. februar 2006 #301 Del Skrevet 17. februar 2006 for 2. trimester! Så herlig med ferie, skulle jeg gjerne ha hatt også gitt!!! God helg og god feeeeeerieeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. februar 2006 #302 Del Skrevet 17. februar 2006 Innom for å ønske riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 17. februar 2006 #303 Del Skrevet 17. februar 2006 god vinterferie! Og gratulerer med ett fullgått trimester! nå skal visstnok den beste tiden komme, før man blir for tung og etter plagene fra første trimester har gitt seg. Igjen gooood vinterferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 #304 Del Skrevet 17. februar 2006 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2006 #305 Del Skrevet 17. februar 2006 Ha en flott (snart) lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Nytt magebilde tatt på morgenen uten mat. Tar med gamle for å vise progresjon... Kommer litt rotete pga navnene deres... 12+2 8+4 6+4 4+6 13+3 Endret 18. februar 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 18. februar 2006 Synes magen nesten bare blir mindre og mindre, jeg... Men etter å ha spist bittelitt popper den regelrett ut. Håper det er masse bra OL i dag. Har ikke lyst til å gjøre noe annet en å sitte foran TV'en/PC'en hele dagen. Man må jo lade opp til vinterferien! Har startet bra så langt...stod opp 7.45. Tok magebilde, lagde meg mat, hentet hunden, og sitter nå foran skjermen mens hunden ligger og sover på gjestesengen. Vi har det bra! Planen er å ha en migrnefri dag. Denne ferien vil gjøre meg godt ...selv om det virker som om jeg har sluppet veldig billig unna i forhold til mange andre gravide. Ha en fin-fin dag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 #308 Del Skrevet 18. februar 2006 Hurra for 2. trimester Håper du får an skikkelig flott lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #309 Del Skrevet 18. februar 2006 Moro med magebilder - du har kanskje rett i at magen ser litt mindre ut på det siste bildet, men som du sier - det har nok noe med mageinnholdet å gjøre! Og det er jo en tydelig babykul der! Håper den første feriedagen din blir akkurat like fin og avslappende som du har planlagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for hilsen Monja og Kverula Kverula, det er bare bildet 8+6 hvor jeg har noe i magen og bildet er tatt på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #311 Del Skrevet 18. februar 2006 I dag er jeg i virkelig dårlig form. Kan ikke helt sette fingeren på hva som er galt, men føler meg shitty. Ligger i skrivende øyeblikk med hodet på pulten og skriver ned tre fingre... Pulsen er høy, jeg er daff og sliten. Har spist to små brødskiver og en hel stor toblerone... ikke bra... Kanskje jeg skal få i meg litt fersk fruktsalat???Søte mannen lagde i går. Får legg meg på sofaen igjen og se på curling. Mennenes skiskyting slet meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #312 Del Skrevet 18. februar 2006 Uff da...kanskje det er influensa på gang! Ikke i toppform jeg heller, men klarer ikke helt å sette fingern på hva som ikke er som det pleier... Leste at du hadde slitt deg ut på skiskytinga, og da ble jeg så fortvila for jeg har sitti og sett på curling og venta på at det skulle begynne - NRK1 reklamerte med at det skulle starte kl 15.30 - og jeg skulle akkurat slå over nå - og så har det allerede vært!!!??? Ja, ja - det ble jo medalje da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #313 Del Skrevet 18. februar 2006 Herregud, se på oss a' Kverula....det er visst en sykdom å være gravid PS. Aamodt fikk vårt andre gull i disse lekene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #314 Del Skrevet 18. februar 2006 Uff ja...jeg føler det sånn jeg også - det er jo bare tull...men ikke noe vi kan noe for da heldigvis...Vi får bare håpe vi holder oss friske resten av svangerskapet! MORO MED GULL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. februar 2006 #315 Del Skrevet 18. februar 2006 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2006 #316 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Håper du snart føler deg i bedre form! Ha en fin lørdagskveld. Jeg skal ut på byen med en venninde, innta alkohol og kose meg. (Noen goder jeg kan unne meg som ikke-gravid, og ikke-prøvende.... ) Endret 18. februar 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #317 Del Skrevet 18. februar 2006 Håper du snart føler deg i bedre form! Ha en fin lørdagskveld. Jeg skal ut på byen med en venninde, innta alkohol og kose meg. (Noen goder jeg kan unne meg som ikke-gravid, og ikke-prøvende.... ) ← Kos deg mens du kan vennen, det er over før du aner det (og det vet du bedre enn meg, du som allerede har en). Håper alt går bra med utrdningen. Tenker ofte på deg og hvor god og behjelpelig du har vært. Stor helge- fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #318 Del Skrevet 19. februar 2006 Hadde besøk av mannens bestafar i dag...den kommende oldefar spanderer en Quinny Freestyle 3xl på oss!!! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #319 Del Skrevet 19. februar 2006 SÅ BRA - da er vogna på plass da! Mamma har bestemt at det er tradisjon i vår familie at bestefaren kjøper vogn til barnebarnet, så da blir det vel pappan min som skal spandere vogn på oss da! Men det måtte være ei vogn med store hjul fikk jeg beskjed om! Håper dagen har vært fin og at kvelden blir likeså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 #320 Del Skrevet 19. februar 2006 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå