Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fikk klokke av mannen og Biotherm krem mot strekkmerker av hunden.  Klokken var kjempe fin og elegant!

Gratulerer med bursdagen (litt på etterskudd, ja)

skrekkelig omtenksom hund du har som kjøper strekkmerkekrem :ler:

Så koselig å få fine ting selv om man ikke klarer å lage ønskeliste på forhånd!

(Jeg er helt håpløs, synes jeg har det jeg trenger fra før, det eneste jeg ønsker meg er noe originalt og personlig, er det rart mannen klør seg i hodet til bursdager :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Jeg er helt håpløs, synes jeg har det jeg trenger fra før, det eneste jeg ønsker meg er noe originalt og personlig, er det rart mannen klør seg i hodet til bursdager  :ler: )

Personlig, ja :ler: ,,, Mannen er så lei det ordet. Alt skal liksom være så sinnsykt personlig. Tror ikke han egentlig forstår begrepet ;)

Takk for hilsner i helgen!

12 uker og 1 dag!

Det hadde jeg jaggu ikke trodd, gitt! På tirsdag er det ny UL, og det må jeg virkelig si at jeg gleder meg til.

Hytteturen denne helgen var perfekt! Og tror dere ikke Lille Smurf kom med en perfekt og personlig bursdagsgave??? ;) Været var helt topp og graviditeten unnskylder meg fra å måtte stå på ski. Usj og usj. Smurfen og jeg gikk lang tur med voffene og møtte mennene for kake og kakao på en av skihyttene. Nam nam.

Nå ser jeg på Gilmore Girls, og etterpå er det slankekrigen. Tv-slave, jeg? I tillegg er jeg bittelitt skuffet over at vi ikke har fått noen gull i helgen :grine: ... God kveld dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har du nådd den magiske grensen - 12 uker :hoppe:

Gleder meg til å høre om UL i morgen. Det blir jo så fint å se Jr. igjen.

Ha en god dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Været var helt topp og graviditeten unnskylder meg fra å måtte stå på ski.  Usj og usj.  Smurfen og jeg gikk lang tur med voffene og møtte mennene for kake og kakao på en av skihyttene.  Nam nam.

gratulerer med 12 uker! Det er en suuuper følelse å ha nådd første milepæl, iallefall syntes jeg det.

Vet ikke om du var ironisk når du sier usj og usj fordi du ikke får stått på ski... jeg er storfornøyd med å slippe unna i år... brakk den ene skistaven for 7 år siden, og bruker den fremdeles som unnskyldning for å slippe å gå på ski ;) (gjennomskuet for leeeenge siden, men, pytt!)

Endret av Murf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med 12 uker! Det er en suuuper følelse å ha nådd første milepæl, iallefall syntes jeg det.

Vet ikke om du var ironisk når du sier usj og usj fordi du ikke får stått på ski... jeg er storfornøyd med å slippe unna i år... brakk den ene skistaven for 7 år siden, og bruker den fremdeles som unnskyldning for å slippe å gå på ski  ;) (gjennomskuet for leeeenge siden, men, pytt!)

Jeg er ikke så soldsomt glad i kulde. Snowboard går bra, men kalde harde, trange alpintstøvler er et sant helvete. Usj og usj!!! ;)

Ja, utrolig digg å ha kommet over den "magiske" grensen (selv om vi vet at det ikke sikrer noe som helst). Gruer meg ikke det hele tatt til UL i morgen ettersom jeg har sett den sprell levende torsdag for to uker siden. Litt roligere nå da...det som er synd er at mannen ikke har mulighet for å være med. Tanten blir med meg i stedet.

Håper det er utvendig UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en helvetes migrene nå. Duppet av en halvtime på sofaen men flyttet meg til sengen... Kjenner pulsen i hele hodet så det hopper opp og ned på puta. Sov ikke mer da. jeg. Vil ikke dette! Har vært sp fin lenge nå.

Tok forresten nytt magebilde i dag tidlig:

Begynner og synes nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må jo si det at jeg syns ikke du er så veldig tjukk at det gjør noe...men kan likevel se en liten mage ;) Det er sånn jeg ser ut etter en del pottis og dipp, for å si det sånn.

Men fiiiin mage altså! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen din er kjempefin! :hjerter:

Nå er jeg til stadighet innom her for å se om du er tilbake fra UL...

Ja, jeg veit jeg er en nysgjerrigper... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake....

Og Mammasarius, du kan gratulere meg med 13 uker i morgen!!! Lilletrille var 66 mm fra hode til stump, så her går det unna! Fikk bilde, men det er mer uklart enn sist...men fin likevel! Gynekologen noterte på helsekortet mitt: "1 vitalt foster. CRL 66mm, BPD 22,8mm" + noe mer jeg ikke forstår. Hva er BPD?

Han var så sinnsykt sprellen at hun nevnte ved flere anledninger at dette var en virkelig livlig en.

Tanten min var med meg inn. Hun smilte fra øre til øre og strøk meg over håret. Hadde visst blitt stiv i munnvikene etter å ha smilt så mye.

Legen fikk ikke sjekket nakkefolden, men vi så på hjernen og resten av småen. Lite sannsynlig at noe var galt, som hun sa. Tok først innvendig så utvendig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...