Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååå!!1 Tusen takk for gratulasjoner Mammasarius, Heidi, Kverula, Philippa (som hadde :bursdag: i går!!!!), Søndagsengel? (med vakre Leon), Monja og iss!!!

Vet dere hva? Skulle ha teammøte i dag tidlig kl o8. Og tror dere ikke at de på teamet disket opp med kaffe, gulrotkake, fruktfat, nøtter og bursdagssang!?! Ble så rørt!!!

Skriver mer senere. Har time om 3 minutter og må ned å kopiere...

Ha en super dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en sånn overraskelse, Murmelmy. Forstår godt at du ble rørt. Håper du får en fin feiring resten av dagen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva?  Skulle ha teammøte i dag tidlig kl o8.  Og tror dere ikke at de på teamet disket opp med kaffe, gulrotkake, fruktfat, nøtter og bursdagssang!?!  Ble så rørt!!!

Så koselig gjort Murmelmy..

Må bare fnise litt, for tanken på at mine tidligere lærere (da jeg gikk på skolen) satt på kg i friminuttene og løp til klassene sine når det ringte inn, får jeg liksom ikke helt til å stemme... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk det, Philippa :ler:

Får trøste oss med at jeg bare er vikar ;)

Men vet at det er mange flere lærer enn meg som "vanker" her inne.

Nå har klassen datatime og jeg benytter sjansen atter en gang...hihihi...

Kom inn i en parallellklasse i 4. time i dag og de reiste seg med en gang opp og sang for meg. Det samme gjorde klassen min nå...koselig å være lærer når man har bursdag (selv om jeg hadde inspeksjon i dag ;))

Ha en flott dag, dere! Og Saera også, for hun har og bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!

:blomst:

Tusen takk!!!

:klem:

I dag overrasket mannen meg med middag da jeg kom hjem fra jobb (han lager sjelden middag, kanskje to ganger i året om det ikke er pizza eller taco). Stek sopp, løk, brokkoli, nypoteter, indrefilet av okse og nyyyydelig peppersaus. Snille gutten min...

I morgen skal jeg på hyttetur til Trysil og lørdag er jeg 12 uker. Vi sees ikke på en god stund :grine: , men får vel tatt meg en tur eller to i løpet av kvelden.

Og dere, i dag fikk jeg skyt av både foreldre og ledelse på skolen. Det varmer så godt at de legger merke til innsatsen jeg legger inn i dette. Ikke alltid bare-bare å være vikar ;)

Ha en fortreffelig kveld! Min svigermor kommer straks innom med gaver :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag::dagens-rose:

Grattis med dagen snuppelura!!!

Slapp av, jeg skal passe på at kg er her og venter på deg når du kommer hjem igjen... Jeg har iallefall ikke tenkt meg noen sted!! :ler:

:sjarmor: Gaver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo av den kjipe typen som ikke ønsker meg noen ting :roll:

Fikk klokke av mannen og Biotherm krem mot strekkmerker av hunden. Klokken var kjempe fin og elegant!

Av svigers og barna fikk jeg BabyBjörn bæresele + trekk + gulpeklut. Kjempefint!!!

Også spiser jeg fremdeles massevis av sjokoladekake...oppskrift kommer etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenk det, Monja. 12 uker... og på tirsdag er det UL.

Takk Kverula!

Og dere, jeg er veldig :hjerter_rundt: i mannen akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SJOKKISKAKE

smelt 200 g smør og avkjøl

5 egg og 4 dl sukker til eggedosis.

Bland 4 dl mel, 1 dl kakao, 2 ts bakepulver og 2 ts vaniljesukker. Sil ned i eggedosisen og bland sammen med en slikkepott.

Til slutt rører du inn smøret og 2 dl melk.

Smør ut i langpanne.

20-25 min midt i ovnen på 200 grader.

Lag din egen favorittglasur med smør, kakao, vaniljesukker, melis og kaffe.

Kokos på toppen.

NAM NAM!

Da darar jeg på hyttetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...