søndagsengel? Skrevet 9. februar 2006 #241 Del Skrevet 9. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #242 Del Skrevet 9. februar 2006 Gratulerer med dagen!!!!! Håper du får en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. februar 2006 #243 Del Skrevet 9. februar 2006 Gratulere med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #244 Del Skrevet 9. februar 2006 Sjokoladekake! Har du oppskrift eller? ← Legger ut etterpå (hjemme) Kjempegod!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #245 Del Skrevet 9. februar 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååå!!1 Tusen takk for gratulasjoner Mammasarius, Heidi, Kverula, Philippa (som hadde i går!!!!), Søndagsengel? (med vakre Leon), Monja og iss!!! Vet dere hva? Skulle ha teammøte i dag tidlig kl o8. Og tror dere ikke at de på teamet disket opp med kaffe, gulrotkake, fruktfat, nøtter og bursdagssang!?! Ble så rørt!!! Skriver mer senere. Har time om 3 minutter og må ned å kopiere... Ha en super dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #246 Del Skrevet 9. februar 2006 Så koselig med en sånn overraskelse, Murmelmy. Forstår godt at du ble rørt. Håper du får en fin feiring resten av dagen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. februar 2006 #247 Del Skrevet 9. februar 2006 Vet dere hva? Skulle ha teammøte i dag tidlig kl o8. Og tror dere ikke at de på teamet disket opp med kaffe, gulrotkake, fruktfat, nøtter og bursdagssang!?! Ble så rørt!!!← Så koselig gjort Murmelmy.. Må bare fnise litt, for tanken på at mine tidligere lærere (da jeg gikk på skolen) satt på kg i friminuttene og løp til klassene sine når det ringte inn, får jeg liksom ikke helt til å stemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 9. februar 2006 Ja, tenk det, Philippa Får trøste oss med at jeg bare er vikar Men vet at det er mange flere lærer enn meg som "vanker" her inne. Nå har klassen datatime og jeg benytter sjansen atter en gang...hihihi... Kom inn i en parallellklasse i 4. time i dag og de reiste seg med en gang opp og sang for meg. Det samme gjorde klassen min nå...koselig å være lærer når man har bursdag (selv om jeg hadde inspeksjon i dag ) Ha en flott dag, dere! Og Saera også, for hun har og bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. februar 2006 #249 Del Skrevet 9. februar 2006 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 9. februar 2006 Gratulerer med dagen! ← Tusen takk!!! I dag overrasket mannen meg med middag da jeg kom hjem fra jobb (han lager sjelden middag, kanskje to ganger i året om det ikke er pizza eller taco). Stek sopp, løk, brokkoli, nypoteter, indrefilet av okse og nyyyydelig peppersaus. Snille gutten min... I morgen skal jeg på hyttetur til Trysil og lørdag er jeg 12 uker. Vi sees ikke på en god stund , men får vel tatt meg en tur eller to i løpet av kvelden. Og dere, i dag fikk jeg skyt av både foreldre og ledelse på skolen. Det varmer så godt at de legger merke til innsatsen jeg legger inn i dette. Ikke alltid bare-bare å være vikar Ha en fortreffelig kveld! Min svigermor kommer straks innom med gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. februar 2006 #251 Del Skrevet 9. februar 2006 Grattis med dagen snuppelura!!! Slapp av, jeg skal passe på at kg er her og venter på deg når du kommer hjem igjen... Jeg har iallefall ikke tenkt meg noen sted!! Gaver.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg er jo av den kjipe typen som ikke ønsker meg noen ting Fikk klokke av mannen og Biotherm krem mot strekkmerker av hunden. Klokken var kjempe fin og elegant! Av svigers og barna fikk jeg BabyBjörn bæresele + trekk + gulpeklut. Kjempefint!!! Også spiser jeg fremdeles massevis av sjokoladekake...oppskrift kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #253 Del Skrevet 9. februar 2006 Kos deg masse masse i Trysil! Det blir sikkert flott. Og tenk at du er 12 uker alt. for en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #254 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei på deg! Det høres ut som du har hatt en flott bursdag! DET HAR DU FORTJENT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #255 Del Skrevet 9. februar 2006 Og så snilt av mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 9. februar 2006 Ja tenk det, Monja. 12 uker... og på tirsdag er det UL. Takk Kverula! Og dere, jeg er veldig i mannen akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #257 Del Skrevet 9. februar 2006 Har tenkt å bake sjokoladekake i morgen jeg.....har du oppskrift til meg i kveld??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 10. februar 2006 SJOKKISKAKE smelt 200 g smør og avkjøl 5 egg og 4 dl sukker til eggedosis. Bland 4 dl mel, 1 dl kakao, 2 ts bakepulver og 2 ts vaniljesukker. Sil ned i eggedosisen og bland sammen med en slikkepott. Til slutt rører du inn smøret og 2 dl melk. Smør ut i langpanne. 20-25 min midt i ovnen på 200 grader. Lag din egen favorittglasur med smør, kakao, vaniljesukker, melis og kaffe. Kokos på toppen. NAM NAM! Da darar jeg på hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2006 #259 Del Skrevet 10. februar 2006 Gratulerer med gårsdagen! Og ha en riktig god tur til Trysil! ... også må jeg hoppe litt for 12 uker på lørdag! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. februar 2006 #260 Del Skrevet 10. februar 2006 *kopierer oppskrift* Og god tur til Trysil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå