Gå til innhold

Treningstights som ikke ruller ned i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dette kommer helt an på form, på kropp altså.. tightser som funker for meg funker ikke nødvendigvis for deg. Personlig liker jeg også bara, de ruller ikke ned, men jeg liker kun de som har kompresjon med minst 3/4. De tynne kan jeg også bruke men da må jeg ned en str og må gjerne dra litt mer i de. Men jeg liker faktisk også bumpro og de funker bra på meg 😁 perfekt mtp prisen. Jeg foreslår at du heller drar til en sportsbutikk og prøver der, mye lettere å finne rett tights 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blingblingtahei skrev (1 time siden):

Tror dette kommer helt an på form, på kropp altså.. tightser som funker for meg funker ikke nødvendigvis for deg. Personlig liker jeg også bara, de ruller ikke ned, men jeg liker kun de som har kompresjon med minst 3/4. De tynne kan jeg også bruke men da må jeg ned en str og må gjerne dra litt mer i de. Men jeg liker faktisk også bumpro og de funker bra på meg 😁 perfekt mtp prisen. Jeg foreslår at du heller drar til en sportsbutikk og prøver der, mye lettere å finne rett tights 🙂

Jeg er enig i mye av dette, mange av de som nevnes her, ruller ned på meg. Har aldri prøvd Bara, mest fordi jeg ikke skjønner hvorfor de skal ha verdens største logo klint på tightsen. Men jeg synes også sportsbutikkene har utrolig dårlig utvalg, hvor helt sinnsykt mange er gjennomsiktige og ned dårlig snitt.

Slår derfor et slag for tightsguiden til Eyda hvor man velger bruksområde, kroppsform, vanlig og krysser av for om man pleier å oppleve at tightsen sklir ned eller ikke. Kvaliteten er også god. Har flere tightser derfra som jeg har hatt i 1,5 år og vasker ukentlig og som har holdt seg utrolig bra. 

Anonymkode: d6b1d...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bara sine ruller som bare det på meg. (Firkantet kroppsform med noe ekstra der midjen skulle vært....) De som sitter sånn noenlunde greit på meg er mine gamle tights fra Craft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er enig i mye av dette, mange av de som nevnes her, ruller ned på meg. Har aldri prøvd Bara, mest fordi jeg ikke skjønner hvorfor de skal ha verdens største logo klint på tightsen. Men jeg synes også sportsbutikkene har utrolig dårlig utvalg, hvor helt sinnsykt mange er gjennomsiktige og ned dårlig snitt.

Slår derfor et slag for tightsguiden til Eyda hvor man velger bruksområde, kroppsform, vanlig og krysser av for om man pleier å oppleve at tightsen sklir ned eller ikke. Kvaliteten er også god. Har flere tightser derfra som jeg har hatt i 1,5 år og vasker ukentlig og som har holdt seg utrolig bra. 

Anonymkode: d6b1d...d8b

Skal jammen sjekke ut eyda, takk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være feil størrelse? Jeg har hatt tightser som sklir ned, men aldri noen som ruller ned?

Jeg liker Kari Traa best, men har også noen fra HM som er i flittig bruk.

 

Anonymkode: 49609...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant min favoritt på HM 👌👌☺️ kompresjon og Highwaste. Sitter som et skudd! Og prisen er rett under 400 👌👌☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min Levity Maven LEVITY Maven HW Tights Black - Tights.no
Og We are Fit Squad 2 We Are Fit Navy Squad II Tights - Tights.no
 

:) 
Har også opplevd at Bumpro sklir ned. 
Og har en Better bodies Highbridge, den her helt fantastisk til løping og stående trening, men den ruller ned om jeg bøyer meg noe  f.eks roing, knebøy, kettlebellsving eller lignende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bara ruller ikke ned på meg, men det er fordi de er så ekstremt høye i livet at jeg nesten kan dra de over puppene. De sitter liksom rundt ribbena og ikke i livet. Men sånn generelt er jeg ikke veldig glad i tights fra Bara, så har bare en. 

Anonymkode: 4ec0b...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Funnet meg en favoritt nå, som holder seg på plass både under zumba, styrke og yoga. 2xu Form HI-Rise Compression Tights  ❤️

Anonymkode: 00213...eff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...