Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du se hva som skjer videre med meg og K ? Hadde blitt veldig glad og jeg gir tilbakemelding ❤️

Anonymkode: 7c8ad...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på date til lørdag med en jeg kjente for mange år siden.Vil vi finne kjemien og holde kontakten videre?

Anonymkode: e5d5f...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på 

- vil livet mitt bli bedre enn det er nå?

- bør jeg si opp jobben min? 
- kommer jeg noen gang til å få en kjæreste? 

Takk! 💙 k50

Anonymkode: ebe4a...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Om du fortsatt gar tid til å svare :)

Jeg er på boligjakt og lurer på om jeg finner og får kjøpt noe jeg liker i veldig nær fremtid?

Anonymkode: d7190...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har mer rett enn du aner. Takk for at du bekrefter og ser meg, føler meg så alene, dette er det ensomste jeg har følt meg i hele mitt liv, tror jeg. Veien blir til som jeg går, og jeg går helt alene. Det er det tøffeste jeg står overfor. Takk for at du sier de er "mot" meg av frykt, at det er derfor jeg er alene.  Det er tøft, men jeg prøver å forstå og akseptere det, det blir lettere fordi jeg må tvinge mer og mer forståelse og aksept, og støtte fra meg selv.

For å klare det jeg står overfor må jeg ha begge bena på bakken og støtte meg på meg selv mer enn noen gang. 

Ja før var jeg som dem, tok den lette veien ut av ting, overså meg selv og det som var viktig.

Nå ser jeg det som teller og gjør det som  må gjøres, det er forjævlig, men jeg snur ikke nå.

Takk for at du ser meg, du har en stor gave. 

Anonymkode: 9ea13...c1a

Jeg blir veldig rørt av tilbakemeldinga di. Å vite at jeg hjalp noen i dag, gjør meg veldig glad. Selv takk!

Dette jeg skriver nå er ikke ut fra kortene, kun hjerte til hjerte: jeg vil bare sende deg en god klem og si at jeg tror det du står overfor er en viktig erfaring for deg å ta med videre på en eller annen måte. Du lærer noe viktig som former deg og senere kan du bruke erfaringene dine til å hjelpe andre. Men først må du stå i det og komme gjennom. Det gjør du. Styrkeklem!

 

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært veldig spennende å legge kort i dag, det ga meg først en energi-boost, og så ble jeg veldig sliten. Men jeg kommer tilbake til tråden for å øve meg mer! Jeg ser at mange har spurt om ting, og jeg håper å kunne svare alle etter hvert.

Takknemlig for alle som gir tilbakemelding også. Det er veldig fint å se at jeg traff på så mye. Mange tanker her i kveld. 

 

 

TS

 

Anonymkode: 8c157...138

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva blir det av min intellektuelle flørt med sjefen, noe mer enn bare flørt?

Anonymkode: e1eb8...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt jobber lenge uten å få noe som helst. Vil jeg klare å få meg jobb snart? 🙏

Anonymkode: 842c6...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om min sønn og mitt barnebarn  vil gjenoppta kontakten med meg som er farmor? 
Hans samboer har lagt seg ut med hele familien, og nekter han å pleie forholdet til sin familie. 
Greier du å se hva som ligger bak ? 
På forhånd takk ! ❤️

Anonymkode: de1aa...95f

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samboer og jeg rett for hverandre, og vil vi få barn sammen?

kvinne, tyren

Anonymkode: 8379b...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Spennende tråd,

Jeg lurer sånn på hvordan det vil gå med meg fremover mtp helse?

Klem fra kvinne 36

Anonymkode: e5d93...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg blir veldig rørt av tilbakemeldinga di. Å vite at jeg hjalp noen i dag, gjør meg veldig glad. Selv takk!

Dette jeg skriver nå er ikke ut fra kortene, kun hjerte til hjerte: jeg vil bare sende deg en god klem og si at jeg tror det du står overfor er en viktig erfaring for deg å ta med videre på en eller annen måte. Du lærer noe viktig som former deg og senere kan du bruke erfaringene dine til å hjelpe andre. Men først må du stå i det og komme gjennom. Det gjør du. Styrkeklem!

 

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Tusen takk for klemmen og de trøstende ordene, det føles godt å bli sett. Jeg er ikke bitter eller sint for at de er "mot" meg, jeg forstår det bedre nå og da er det bare trist, jeg tenker de prøver det de kan. Så da varmet det ekstra godt med en omtanke og hjerte boost fra deg! 

Anonymkode: 9ea13...c1a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Får vi solgt huset vårt snart? Og isåfall når? Bør vi slutte å prøve og heller leie ut?

Anonymkode: fdb01...ee6

 

Denne var vanskelig å tolke for meg. Jeg tror det kan være fordi jeg er redd for å gi noen definitive svar, at jeg kjenner på ansvar for en situasjon jeg ikke helt får grepet om. Men jeg regner med at du ikke tar noen store livsvalg kun ut fra hva jeg skriver? Jeg skriver i hvert fall hva jeg tror... 

 

Jeg får opp at du egentlig vet svaret innerst inne, men du har ikke helt tilgang til hva du vet, eller det blander seg hele tiden med hva du frykter. Frykten er sterk, du går og regner på det hele tiden: hvor mye taper jeg hver dag? Hvis jeg gjør sånn, hvor ille blir det da? Du står i en vanskelig økonomisk situasjon med det her huset - det kan hende det faktisk tapper deg for penger og holder deg fast i en slags fattigdom, eller så handler det her mer om en slags mentalitet der fokuset ditt kun ligger på alt du mister. Det gjør at du ikke klarer å ta det valget du egentlig vet må til. 

Det er et slags offer som må til, men som du vegrer deg for å gjøre. Derfor står situasjonen stille. Jeg tolker kortene dithen at det kan være lurt å leie ut huset. Det kan føles som at du mister noe - kanskje har du sett for deg å sitte igjen med noen penger etter salg og som du allerede har lagt planer for, og at det er dette du føler du taper om du heller går for å leie ut? Det har sikkert allerede kosta deg penger å legge det ut for salg, og det kan være det er det ditt fokus ligger på. At det bare er tap med denne situasjonen, er i alle fall hva jeg får opp at du føler rundt situasjonen. Dette er noe som i alle fall delvis sitter mellom ørene dine og er ikke en helt nøytral vurdering av realitetene.

Kortene ber deg flytte fokus til hva du får ved å ta et valg. Det vil i alle fall gi deg litt mental balanse og sikkerhet, så du kan kjenne på glede igjen. Kanskje er det ikke så dumt økonomisk som du tror heller? 

 

 

Traff jeg på noe? :) 

 

 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer videre med han og jeg dater nå og meg? Vil vi ende opp sånn jeg håper?

Anonymkode: 43134...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (21 timer siden):

Blir det meg og han igjen?

 

Jeg får opp dine følelser omkring bruddet. Hvordan livet liksom har rast, forandringen er så stor at det føles som en orkan har blåst gjennom livet ditt. Forandringa er til det bedre, men mens det pågår er det så vondt å oppleve, at man begynner å tvile. Kortene er veldig tydelige på at bruddet var nødvendig. De sier også veldig tydelig at du nå, etter dette opprivende bruddet, går veien videre alene. Kanskje er det sånn at andre syns det er en dårlig idé med dette bruddet, eller så er det dine tanker om hva alle andre har - at de er organisert i par og du er helt alene - som kommer opp. Men du går videre alene. Og du kommer deg videre også, selv om det føles veldig skummelt. 

Jeg tror at grunnen til at du spør om det blir dere igjen, er som et siste lille halmstrå du klamrer deg til for å ikke måtte se i øynene at framtida di er uviss. Rådet fra kortene er at du gir slipp, og at du lar forandringene som skjer nå skje, i stedet for å prøve å stå imot. Du må akseptere bruddet. Hvis du slåss imot forandringene, føles det bare verre. Du har valget nå om å svømme motstrøms i elva eller legge deg og flyte og la den ta deg med til nye steder. Det sier seg selv hva som er mest slitsomt. Men uvissheten er skummel for oss alle. 

I framtida di ser jeg en ny begynnelse. Du kommer deg altså videre og starter på nye eventyr som du ikke vet hva er med et litt åpnere sinn. 

 

 

Si gjerne fra om jeg traff :)

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Blir jeg gravid snart?

Anonymkode: 97208...6f7

 

Kjære deg. Jeg får opp din fortvilelse og det tunnelsyn som ønsket om en baby har gitt deg. Bildet på det første kortet som kom opp på deg, er av en mann som er lutrygga og ser ned på tre kopper som har velta og alt innholdet har blitt sølt ut. Himmelen er grå og følelsen i kortet er rett og slett trist. Det mannen ikke ser - og dette er deg! - er at bak han står det fremdeles to begere oppreist med alt innholdet intakt. Jeg leser av dette at du kanskje har mista noen ganger i spontanabort, eller så er det uansett slik det føles hver gang mensen kommer og det ingen graviditet ble denne gangen heller. Men som kortet sier, så er ikke håpet ute, selv om det føles sånn. 

Det er akkurat som at du vet alt dette, men tristheten, angsten, uvissheten har tatt over for deg. Prøv å koble deg på håpet igjen. Den der lille følelsen inni deg som sier "men det kan hende det går". Jeg leser også at du har en strålende personlighet. Dessverre har tapene og det store ønsker som ikke enda har blitt oppfylt lagt en skygge over deg. Kanskje har du slutta med en hobby som er viktig for deg eller kanskje du har lagt ned et kreativt prosjekt du holdt på med fordi du kjenner deg  trist og lite kreativ. Rådet er å ta opp igjen det som får deg til å skinne som menneske. Et skifte av fokus, rett og slett. 

Framtida di ser lysere ut enn hva du frykter akkurat nå. Kortet som sier dette er det gladeste kortet i tarot - sola. Hvis du googler så ser du at bildet er av et lite barn som sitter på en hvit hest og jubler under en stor skinnende sol. Kanskje det kan bety at det blir en baby? Glede betyr det i alle fall helt sikkert! 

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver meg☺️ Vet ikke helt hvordan jeg best kan formulere meg, men hva kan du se rundt meg og min situasjon? Vil jeg snart greie å ta valg slik at jeg føler meg friere, som om jeg er sjåfør i eget liv? Hva med kjærligheten/en mann som passer for meg og som jeg faktisk LIKER, (og motsatt - at han faktisk liker meg!), vil det skje noen gang? Eller har jeg låst den døra? Og ser du noe om høsten, blir det en ny start da?

Blir veldig glad om du har mulighet☺️

K39 (føler på en måte at tida begynner å renne ut på et vis!🙈 mtp de tingene jeg vil)

Anonymkode: 94957...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg får opp at du er i limbo akkurat nå. Dette skaper mye angst for framtida - hva skal skje, hvordan skal det bli, skal jeg gjøre sånn eller sånn, herregud herregud herregud! Litt sånn går dialogen inni deg. 
 

Du sammenlikner deg selv mye med andre også, og du tror at du ikke har det de har. Kortene forteller meg at du er kompetent, du har alle egenskapene du trenger, men du er litt «all over The place». Det at noen andre må velge deg gjør også at du plasserer dem for høyt over deg og gir dem makta over selvbildet ditt. Det er ikke pga dine egenskaper at du ikke har blitt valgt til nå. Det er fordi du mangler nettverket som andre har. Det er uflaks, på en måte, ikke et signal om hvordan du er som person. 
 

Du må finne roen i denne mellomtilstanden du er i. Skifte fokus fra alt du føler du mangler, til hva du egentlig har. Du har masse gode egenskaper, men de er ikke fokusert mot et mål. Kanskje dette kan være en tid i livet ditt der du får anledning til å samle deg litt, finne ut hva du egentlig vil. Tusen planer og ideer fører ikke fram, men kanskje du kan velge deg ett eller to mål? Jeg får ikke opp om framtida dessverre. Det er mer et dytt i retning av å roe ned, fylle på begeret ditt med gode ting. Jeg tror at svarene først kommer da. 
 

 

Gi meg gjerne tilbakemelding på om noe traff deg - hvis det ikke gjorde det, er det også bra tilbakemelding for meg:) 

Anonymkode: 8c157...138

Jo det er en del som stemmer her! Jeg har akkurat startet opp med søking etter ny jobb, og tenker mye på hvor mye enklere livet vil bli om jeg får en jobb nærmere hjemmet!

Synes også det er vanskelig å sette ord på at jeg vet at jeg har kompetanse og egenskaper til å utføre de søkte jobbene, da jeg mangler erfaring innen akkurat det fagfeltet, og føler derfor på at jeg kan falle mellom to stoler og bli valgt bort til fordel for andre. 

Men, jeg føler at selvtilliten fortsatt er på plass og håper at den ikke får seg en knekk om det ikke blir ny jobb snart. Jeg har tross alt en god jobb som jeg liker, men den gjør hverdagslogistikken vanskelig og det er derfor jeg vil videre.

Har også alltid tusen baller i luften og kan nok helt sikkert ha fordel av å roe litt ned og rette fokus mot det som er viktist allerede nå. :) 

 

Godt jobba, synes dette traff ganske så bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

vil jeg bli voksen? føler jeg er umoden.. sliter av angst og forandring

Anonymkode: 17920...1f3

 

Det er litt morsomt, for svaret jeg får av kortene, er akkurat det jeg føler ligger i det du skrev til meg: 

Du sliter med angst og forandringer - mens det er gjennom forandringer og det å stå i ukjente situasjoner som vil gjøre at du modnes. Det er gjennom utfordringer at man vokser. 

Jeg får opp en person som holder så hardt på det som føles trygt, at ingen forandring slipper inn i livet. Du må slippe kontrollen litt og tillate deg selv å vokse, selv om det følger voksesmerter med det. 

Det kan virke som at du ikke tar så godt vare på deg selv. Kanskje har du ikke lært det gjennom oppveksten? Det kjennes som at du ikke hadde den støtten og kjærligheten og omsorgen du burde hatt. Da er det helt naturlig at man sliter med å ta vare på seg selv også. Vi forsømte forvokste barn (jepp, jeg er også ett av dem!) tror dypt inni oss at vi ikke er verdifulle nok til å tas vare på - det er beskjeden vi har fått gjennom å bli behandla dårlig eller bli oversett som barn. Men du har verdi, og dette viser du deg selv gjennom å ta gode valg for deg selv. Jeg vet ikke på hvilket nivå dette gjelder for deg, men kanskje er det på det nivået at du kan love deg selv å pusse tenner hver kveld, og så gjennomføre det. Kanskje handler det om andre ting, som å holde en ryddig kjøkkenbenk over tid. Finn ett sted å begynne å ta vare på deg selv. Du er mye i tankene dine, ta grep om fysiske ting i stedet. Kroppen, hjemmet osv. 

Jeg vet ikke om du er i et vanskelig forhold med noen? Det kan virke som at dere kommuniserer dårlig. En del av ansvaret her ligger på deg, at du kommuniserer fra et veldig såra og litt umodent sted. Det vil hjelpe relasjonen din om du klarer å ta ansvar for dette. Kanskje du kan lese litt bøker om kommunikasjon? Søke litt på nettet om parrelasjoner? Finne ut om det er noe du kan jobbe litt med der? 

Jeg ser uansett større balanse i fremtiden din. Men rådene er klare: først må du slippe forandring inn i livet ditt, du må ta vare på deg selv, og så må du ta ansvar for dine handlinger. Dette vil gi deg en følelse av å vokse og bli voksen. 

 

 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SaySomething skrev (22 timer siden):

Ja takk ❤️

Bør jeg gå fra kjæresten min? 

 

Jeg får opp en partner som er veldig karismatisk og sjarmerende og tiltrekkende. Hen er full av godord og kjærlighet, men hen er alltid på farta. Jeg tror dette er kjæresten din. Når hen er der, er hen så utrolig forførende og får deg til å føle deg fantastisk, men så forsvinner han liksom for deg, og etterlater deg i forvirring. Du vil så klart ha de gode sidene, men det at hen tar det gode vekk like lett som hen gir det til deg, gjør deg forvirra og ensom og gir deg følelsen av å være forlatt. 

Du må ut av den ensomheten. Du må finne ut hva det betyr for deg, men jeg tror det er viktig for deg å prøve å kommunisere veldig tydelig om hvordan dette oppleves for deg. Sett grenser for hvordan du tillater deg å bli behandla. Dette vil gjøre at du føler deg litt sterkere. Den styrken som kommer av å være tydelig og stå opp for seg selv, vil gjøre det lettere å ta et valg for deg. Til slutt vil du ha mye glede i livet ditt igjen, men om det er med eller uten din partner, er ikke lett å si. 

Den ubesluttsomheten som du er litt fanga i nå, er det som gjør vondt. Veien ut av den, er å være tydeligere på hva du trenger og forventer og om kjæresten din ikke klarer å gi deg det det når du har vært tydelig, så må du kanskje ta et valg om brudd. Men ikke hopp over den oppreisninga det er i å sette disse grensene først. Det er godt for deg uavhengig av hvordan utfallet blir. 

 

Traff jeg? :) 

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...