Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke meg du spør; men legg ett beskyttende lys rundt deg imaginært. Bachs blomstermedisin dråper med walnut hjelper deg også med å ikke tømme deg helt. 

Anonymkode: 43134...f3b

Takk for tips! 🌸

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om jeg kommer til å flytte tilbake til huset mitt, måtte flytte av div. årsaker.Håper på svar.🙂

Anonymkode: 932d5...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 21.03):

Hei du som spår❤️
 

Hadde blitt utrolig glad hvis du kunne se litt på min situasjon fremover

Jeg er en alenemamma i 30 årene som sliter veldig etter et flåttbitt for mange år siden.Sykdommen har satt seg i hele kroppen og jeg har prøvd det meste av behandling.Ser du noe mtp fremtiden min?
 

 

Anonymkode: e5d93...4d3

 

Så leit å høre om sykdommen din ❤️ 

Kortene forteller ikke noe om du blir frisk eventuelt, men det de sier er noe jeg tolker som et råd til deg, og det handler om aksept. Aksept av situasjonen slik den er vil føre deg et steg nærmere en bedre livssituasjon. Jeg tror du tenker mye på sykdommen, at du er frustrert og sint over hva som skjedde. Hvorfor måtte jeg være akkurat der akkurat da? Hvorfor måtte det her skje med akkurat meg? - og alt det er så forståelig! Det er nesten en umulig oppgave å skulle fri seg fra slike tanker når man er kronisk syk, for da kjenner man sykdommen hele tiden og den legger hele tiden begrensninger for hva man kan gjøre og oppleve. Men samtidig er det mulig å bevege seg mot en større aksept av situasjonen. Det her er sånn det skjedde i livet mitt - hva kan jeg lære av den situasjonen jeg er i nå? Hva har jeg lært? 

Kortene sier at gjennom å jobbe med aksept, vil du kunne gi slipp på en del av smerten du bærer på rundt det som har skjedd og din tilstand. Dette vil kunne frigjøre plass og energi for litt ny inspirasjon. Det kan se ut som at du vil gå i gang med noe nytt, et slags lidenskapsprosjekt hvor et kreativt indre barn i deg får vekkes litt igjen. Kanskje et eventyr av noe slag, som en reise eller noe annet gøy fins der framme for deg. 

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 23.29):

Jeg står i en vanskelig situasjon med min samboer for tiden. Har egentlig bestemt oss for å gå fra hverandre, men har mye tanker rundt denne beslutningen. Ser du noe angående dette? 

Anonymkode: 7cd6f...c92

 

Hmm, ja, her ble jeg litt forvirra. Jeg lurer på om jeg tar opp din forvirring her. Jeg får prøve å si hva jeg får opp også beklager jeg på forhånd om det kommer ut litt rotete.

Jeg ser en part i dette forholdet som er litt umoden. Jeg tror det er din partner, men det kan jo også være deg. Umodenheten viser seg i at denne personen "aldri" tar feil i noe, klarer ikke å ta ansvar for sin del i konflikter, vil helst ikke diskutere dem i det hele tatt. Det er en som forsvarer et såra hjerte ved å avfeie alt som grunnløse beskyldninger. Det er veldig vanskelig å ha en voksen samtale om forholdet og livet med denne personen. Umodenheten kommer også til uttrykk gjennom at han (her gjetter jeg kjønn) har kort oppmerksomhetsspenn, mye morsomme ideer, men lite gjennomføringsevne. Sikkert morsom å være sammen med, men så kan man ikke nødvendigvis stole på at han holder huset ryddig til man kommer hjem fra jobb, eller at ikke alle feriepengene plutselig gikk til hoppeslott i hagen (som et teit eksempel jeg finner på for å illustrere). 

Det kan være at dere ble sammen som veldig unge, og at du har vokst litt mer enn din partner. Jeg ser en slags oppvåkning. Som at du har oppdaga at du har gått i søvne ganske lenge og ikke egentlig tatt inn ståa. Veldig sterke følelser av at du er på feil plass har vokst seg store. For vil du egentlig gå i denne tralten du har gått i så lenge nå? Er det givende for deg? Kortene ber deg om å utforske hva som gir deg glede, hva er det som gjør at du kjenner lidenskap og at du virkelig brenner for noe? Å gå i søvne og være nummen og fullstendig i rutina, tar livet av gnisten din.

Jeg ser også at du forlater forholdet. Det er litt som å gå for å "finne seg sjæl", som at sjelen din kaller på deg og du har lyst til å komme mer i kontakt med den - og med sjel mener jeg den delen av deg som har mening og retning og som vet mer enn ditt daglige jeg. Figuren på dette kortet vender ryggen til alt hen har bygd opp og går inn mot fjellene. Utfallet på sikt er livsglede, mer livsutfoldelse. Du blir "større" på en måte, får skinne mer, er mer sosial og kjenner mer glede. 

 

Gir dette mening? Jeg vil ikke si noe om hva du skal gjøre, valget er ditt og du har hele bildet. Men kanskje lesninga mi kan gi deg noe å tenke på i alle fall.

 

Lykke til! :) 

 

 

 

 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS😊

Jeg er straks ferdig med mastergraden min i spesialpedagogikk, og lurer på om det kommer til å ordne seg med jobb for meg. Jeg er godt voksen og litt redd jeg vil bli forbigått i søknadsprosesser. Men har masse verdifull arbeidserfaring fra tidligere, så sånn sett bør jeg jo være interessant.

Takk for svar - hvis du har tid og mulighet. 

Anonymkode: 2a28d...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 23.31):

Får vi flere barn og i såfall kan du se hva det blir?

Anonymkode: 5af68...9fa

 

Kortet jeg får opp er et seierskort - det betyr kanskje at det blir flere barn? Dette kortet kan også være et råd om å ikke bry deg om hva andre tenker, men heller følge din egen vilje og plan på dette området. Kanskje har noen vært imot at dere skal ha barn? Eller du har fem barn allerede og er redd for hva andre vil tenke? Ikke vet jeg, men kortene sier go for it! :) 

Og angående hva det er, så har jeg aldri lest noe sånt før, så jeg tenkte jeg bare fikk gå ut fra om figuren på kortet som først dukker opp er en kvinne eller mann, og da kommer det opp en kvinne. Kanskje det blir jente? 

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du som spår 😃

Ønsker vite om jeg noen gang kommer til å møte noen jeg blir gammel sammen med? Har egentlig gitt litt opp men...

Anonymkode: 33c34...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 12.08):

Har lyst på kjæreste, skjer det i nærmeste fremtid?

Anonymkode: add19...e77

 

Jeg er litt forsiktig med å spå fremtiden med kortene mine, men jeg kan jo si at det første kortet som kom opp, er et veldig positivt kort (three of cups, om du vil søke opp info om det selv). Det er bilde av en slags feiring der tre damer danser rundt i ring med hvert sitt beger. Siden du spør om dette med kjæreste, så tolker jeg det som at du vil oppleve en lykkelig og herlig forbindelse med noen. Kanskje det skjer på en fest eller annen sosial sammenkomst? 

De neste kortene handler litt mer om hvordan du kan forholde deg til det når det skjer. Jeg får opp at det er en slags gjentakelse for deg i kjærlighetslivet, det samme skjer hver gang - jeg vet ikke helt hva det kan være, men for eksempel at du hver gang du møter noen skyver dem vekk fordi du er for redd for å være sårbar. Det kan være noe annet. Gjentakelsen skjer fordi det er noe du skal lære av det. Om det samme skjer igjen, prøv å tenke litt sånn: hva er det jeg må lære meg av dette? Hva burde jeg gjøre annerledes enn de andre gangene? Jeg har en følelse av at det handler om det å slippe noen inn på ordentlig. Om du klarer å gjøre det, og ikke motsetter deg forandringer som skjer når man møter et annet menneske og innleder et kjærlgihetsforhold, så kan det nye forholdet være en ny start for deg som vil gi deg mye. 

Jeg ser at du kommer ut av ensomhet (vet ikke om du er faktisk ensom eller om dette bare betyr singel i ditt tilfelle) og får et positivt påfyll av det. 

Håper jeg har rett! :) 

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min "the one that got away" død siden han ikke lenger finnes på facebook? Har ingen felles kjente og finner ham ikke på nummeropplysning eller adresse eller noe, eller kan han ha flyttet utenlands?

Anonymkode: 12776...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

 

Kortet jeg får opp er et seierskort - det betyr kanskje at det blir flere barn? Dette kortet kan også være et råd om å ikke bry deg om hva andre tenker, men heller følge din egen vilje og plan på dette området. Kanskje har noen vært imot at dere skal ha barn? Eller du har fem barn allerede og er redd for hva andre vil tenke? Ikke vet jeg, men kortene sier go for it! :) 

Og angående hva det er, så har jeg aldri lest noe sånt før, så jeg tenkte jeg bare fikk gå ut fra om figuren på kortet som først dukker opp er en kvinne eller mann, og da kommer det opp en kvinne. Kanskje det blir jente? 

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Herregud ts,jeg gråter nå. Det stemmer på en prikk jeg er redd hva andre vil si og derfor er jeg usikker. Alle tror jeg er ferdig med barn,jeg har 2 og det mangler noe helt klart. Tusen takk ts og jeg håper du har rett på det du skriver❤️Tusen takk.

Anonymkode: 5af68...9fa

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

 

Hmm, ja, her ble jeg litt forvirra. Jeg lurer på om jeg tar opp din forvirring her. Jeg får prøve å si hva jeg får opp også beklager jeg på forhånd om det kommer ut litt rotete.

Jeg ser en part i dette forholdet som er litt umoden. Jeg tror det er din partner, men det kan jo også være deg. Umodenheten viser seg i at denne personen "aldri" tar feil i noe, klarer ikke å ta ansvar for sin del i konflikter, vil helst ikke diskutere dem i det hele tatt. Det er en som forsvarer et såra hjerte ved å avfeie alt som grunnløse beskyldninger. Det er veldig vanskelig å ha en voksen samtale om forholdet og livet med denne personen. Umodenheten kommer også til uttrykk gjennom at han (her gjetter jeg kjønn) har kort oppmerksomhetsspenn, mye morsomme ideer, men lite gjennomføringsevne. Sikkert morsom å være sammen med, men så kan man ikke nødvendigvis stole på at han holder huset ryddig til man kommer hjem fra jobb, eller at ikke alle feriepengene plutselig gikk til hoppeslott i hagen (som et teit eksempel jeg finner på for å illustrere). 

Det kan være at dere ble sammen som veldig unge, og at du har vokst litt mer enn din partner. Jeg ser en slags oppvåkning. Som at du har oppdaga at du har gått i søvne ganske lenge og ikke egentlig tatt inn ståa. Veldig sterke følelser av at du er på feil plass har vokst seg store. For vil du egentlig gå i denne tralten du har gått i så lenge nå? Er det givende for deg? Kortene ber deg om å utforske hva som gir deg glede, hva er det som gjør at du kjenner lidenskap og at du virkelig brenner for noe? Å gå i søvne og være nummen og fullstendig i rutina, tar livet av gnisten din.

Jeg ser også at du forlater forholdet. Det er litt som å gå for å "finne seg sjæl", som at sjelen din kaller på deg og du har lyst til å komme mer i kontakt med den - og med sjel mener jeg den delen av deg som har mening og retning og som vet mer enn ditt daglige jeg. Figuren på dette kortet vender ryggen til alt hen har bygd opp og går inn mot fjellene. Utfallet på sikt er livsglede, mer livsutfoldelse. Du blir "større" på en måte, får skinne mer, er mer sosial og kjenner mer glede. 

 

Gir dette mening? Jeg vil ikke si noe om hva du skal gjøre, valget er ditt og du har hele bildet. Men kanskje lesninga mi kan gi deg noe å tenke på i alle fall.

 

Lykke til! :) 

 

 

 

 

Anonymkode: 8c157...138

Dette gir mye mening for meg. Har allerede bestemt oss for å gå fra hverandre (eller jeg har bestemt), så det var bare deilig å lese dette. Det virker som om det skal gå bra for meg fremover allikevel da? 

Anonymkode: 7cd6f...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette gir mye mening for meg. Har allerede bestemt oss for å gå fra hverandre (eller jeg har bestemt), så det var bare deilig å lese dette. Det virker som om det skal gå bra for meg fremover allikevel da? 

Anonymkode: 7cd6f...c92


Om man tror kortene, så ser det ut til at det vil være ekspansivt for deg.  Men det er jo helt sikkert ikke uten smerte og kvaler - men det er mine ord ut fra egen erfaring. 
 

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jette10 skrev (På 26.2.2023 den 12.19):

Har du tid og ork til å se om jeg bør bytte jobb og om det kan bli noe med meg og han jeg prater med nå? På forhånd takk🥰

 

Bør du bytte jobb? Jeg får opp at du er i tenkeboksen i alle fall (det sier seg kanskje selv siden du skriver til meg også!). Det kan se ut til at du har mye ressurser du ikke får brukt i den jobben du har. En slags visdom eller klokskap som du og verden kunne hatt godt av at kom til sin rett. Om det er mulig innenfor rammen av den jobben du har nå, eller om du må bytte, får du tenke på. Men jeg ser i hvert fall at du bør våge og vise deg fram litt mer, bruke gavene dine og være stolt av dem. Seierskortet six of wands viser en stolt mann på en enda stoltere hest som rir i prosesjon med seierskransen på staven sin. Dette forteller meg at om du velger å bytte jobb, vil det gå deg godt. Jeg tror det er noe du har tenkt på å gjøre hvor du er mer selvstendig, at du vil starte noe for deg selv, men at du tør ikke helt å ta steget. Hvis dette stemmer, kan kortene fortelle deg at du har alt du trenger for å få til dette. Din engstelse rundt dette er grunnløs - både det som har med dine evner å gjøre og det økonomiske. 

 

Angående deg og han som du prater med (eller eventuelt prata med - stakkars, du har jo måttet vente to uker på svar fra meg!), så får jeg litt blanda signaler her. Min første innskytelse før jeg la kort var at det hadde dødd ut med den kommunikasjonen. Men så fikk jeg opp kortet two of cups. Det viser et par som står med hvert sitt beger. Stemningen er kjærlighetsfull mellom dem. Kortet står for kommunikasjon og forhold, enkelt forklart. Videre får jeg opp flere kort som kompliserer det. Det jeg tror er at kommunikasjonen med denne mannen føltes spennende og nærende for deg, og at det ble litt som at verden fikk farger igjen etter å ha vært litt grå en periode. Det vekte sterke følelser og drifter i deg, som at du begjærte den her mannen. Men så ble det kanskje ikke helt slik at det ble noe mer ut av det likevel. Det føles likevel ikke så negativt som det kanskje høres ut som, for det som skjedde åpna deg opp for muligheten av å faktisk finne noen. Jeg husker selv da jeg var singel at jeg gikk på noen dater som var helt fiasko, folka jeg møtte var bare helt uinteressante for meg. Og så møtte jeg en person som ga meg troa på at det finnes noen der ute jeg kan like - og så ghosta han meg! Jeg lo av det, for det var så typisk, tenkte jeg. Men så ble jeg egentlig litt glad for opplevelsen uansett, for det gjorde at jeg skjønte at det finnes andre mennesker der ute som jeg kan like, og det gjorde meg mer vennlig innstilt og glad uansett om det ikke ble noe med han her... Kan det være litt sånn for deg også i denne situasjonen? 

 

Hvordan traff dette? :)

 

 

 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 12.29):

Ok, kan du lese min økonomiske situasjon fremover? 

Anonymkode: ee52e...7be

Hei!

Siden jeg har gitt deg en lesning tidligere, så svarer jeg bare helt kort på denne, ettersom det er mange som venter på svar fra meg her. 

Jeg fikk opp et kort som tyder på ubalanse. Siden du spør om økonomi, så er det enten en ubalanse mellom penger inn og ut (altså at du ikke helt har nok penger å leve for) eller en ubalanse mellom deg og en eventuell partner. Det ser ut som at du må ta et valg. Kanskje du må studere noe eller ta et kurs for å endre på situasjonen din? Det er i hvert fall viktig at du går ut av tankegangen om at du ikke har valgmuligheter. Det finnes noe du kan gjøre som har vært der hele tiden som en mulighet, men som du ikke har sett. Det vil kreve litt av deg å gjennomføre en endring (utdanning?), men det vil være veldig verdt det for din del. 

 

Håper det var til hjelp! :) 


TS

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 14.27):

 

Hei 🥰 hadde satt enormt pris på om du kan se på kjærlighetslivet mitt. Datet en fantastisk mann en periode. Og føler nå situasjonen er litt låst, og jeg sliter med å skille hva som er intuisjonen og håp. Får du opp noe? Skal jeg fortsette og gi han den tiden har ber om? 
  •  

Anonymkode: 43134...f3b

 

Situasjonen er litt uklar for meg, men jeg prøver meg... Det kan virke som at denne mannen du dater går gjennom et eller annet stort i sitt liv som gjør at han ikke kan inngå et forhold med deg akkurat nå. Kanskje det er en skillsmisse f.eks., eller noe annet som gjør at han må bruke tid på å gå i seg selv litt, gå gjennom den her omveltninga og alle følelsene som kommer med det. Dette må han få gjøre.

Kortene gir ikke noe tidsperspektiv, men det første kortet jeg får opp er kortet Justice, faktisk. Det kan bety at det du legger inn i denne relasjonen, vil du også få tilbake. Det er noe viktig som du lærer av den her relasjonen - kanskje er det tålmodighet? Eller kanskje det er klar kommunikasjon? Eller kanskje det handler mer om din indre dialog i deg selv - at du lærer deg å ikke høre på all katastrofetenkningen som du vanligvis holder på med? Kanskje er det alle tre. Jeg ser i hvert fall at du holder på å legge fra deg en destruktiv vane du har, og jeg tror det handler om dine tanker. Det er utvikling for deg i denne situasjonen.  

Til slutt spurte jeg kortene direkte: Blir det de to til slutt? Og kortene jeg fikk opp var alle svært håpefulle. De står for nye begynnelser, balanse, håp, inspirasjon og det man på engelsk ville kalt abundance (jeg har ikke noe godt norsk ord for det, overflod høres ikke så fint ut). Jeg vet ikke om jeg tror på at kortene kan si noe om framtida, men om du trengte håp så fikk du i alle fall det her! 

Til slutt vil jeg si at om situasjonen er destruktiv for deg, så må du gå ut av det. 

 

 

Traff jeg på noe her? :)

 

 

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er min "the one that got away" død siden han ikke lenger finnes på facebook? Har ingen felles kjente og finner ham ikke på nummeropplysning eller adresse eller noe, eller kan han ha flyttet utenlands?

Anonymkode: 12776...030

Søk heller på etter dødsannonse alle dødsannonser er registert i samme base i hele landet evnt Finn en grav 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for de som har spurt her i tråden at de får svar innen 3 måneder, men da er det kanskje ikke vits lenger…

Anonymkode: ee52e...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 

Situasjonen er litt uklar for meg, men jeg prøver meg... Det kan virke som at denne mannen du dater går gjennom et eller annet stort i sitt liv som gjør at han ikke kan inngå et forhold med deg akkurat nå. Kanskje det er en skillsmisse f.eks., eller noe annet som gjør at han må bruke tid på å gå i seg selv litt, gå gjennom den her omveltninga og alle følelsene som kommer med det. Dette må han få gjøre.

Kortene gir ikke noe tidsperspektiv, men det første kortet jeg får opp er kortet Justice, faktisk. Det kan bety at det du legger inn i denne relasjonen, vil du også få tilbake. Det er noe viktig som du lærer av den her relasjonen - kanskje er det tålmodighet? Eller kanskje det er klar kommunikasjon? Eller kanskje det handler mer om din indre dialog i deg selv - at du lærer deg å ikke høre på all katastrofetenkningen som du vanligvis holder på med? Kanskje er det alle tre. Jeg ser i hvert fall at du holder på å legge fra deg en destruktiv vane du har, og jeg tror det handler om dine tanker. Det er utvikling for deg i denne situasjonen.  

Til slutt spurte jeg kortene direkte: Blir det de to til slutt? Og kortene jeg fikk opp var alle svært håpefulle. De står for nye begynnelser, balanse, håp, inspirasjon og det man på engelsk ville kalt abundance (jeg har ikke noe godt norsk ord for det, overflod høres ikke så fint ut). Jeg vet ikke om jeg tror på at kortene kan si noe om framtida, men om du trengte håp så fikk du i alle fall det her! 

Til slutt vil jeg si at om situasjonen er destruktiv for deg, så må du gå ut av det. 

 

 

Traff jeg på noe her? :)

 

 

Anonymkode: 8c157...138

Oii. Nesten skummelt å lese, du er helt spot on. Og ja, det er en lekse jeg skal lære. Jeg er brent og sliter med tillit, og har en destruktiv tankegang og krisemaksimerer. Jobber veldig i meditasjon med å snu det. 

Hadde en god prat med han i dag, og vi er enige om at det vi har er verdt å ta vare på, når tiden er inne. For både han og meg. Jeg har en vei å gå jeg også, før jeg er emosjonelt klar.

tusen hjertelig takk for hjelpen og tiden din ❤️ det her var veldig tankevekkende og nyttig for meg. Du er god!

Anonymkode: 43134...f3b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...