Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonym-bruker skrev (4 minutter siden):

Hva kan du se i forhold til mitt kjærlighetsliv? Vil jeg og samboer holde sammen? Eller vil jeg velge en annen? Kan du se om jeg vil få barn en gang? 

På forhånd takk :) kvinne 35

Tråden er avsluttet😊

Anonymkode: 29565...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 10.41):

Bør du bytte jobb? Jeg får opp at du er i tenkeboksen i alle fall (det sier seg kanskje selv siden du skriver til meg også!). Det kan se ut til at du har mye ressurser du ikke får brukt i den jobben du har. En slags visdom eller klokskap som du og verden kunne hatt godt av at kom til sin rett. Om det er mulig innenfor rammen av den jobben du har nå, eller om du må bytte, får du tenke på. Men jeg ser i hvert fall at du bør våge og vise deg fram litt mer, bruke gavene dine og være stolt av dem. Seierskortet six of wands viser en stolt mann på en enda stoltere hest som rir i prosesjon med seierskransen på staven sin. Dette forteller meg at om du velger å bytte jobb, vil det gå deg godt. Jeg tror det er noe du har tenkt på å gjøre hvor du er mer selvstendig, at du vil starte noe for deg selv, men at du tør ikke helt å ta steget. Hvis dette stemmer, kan kortene fortelle deg at du har alt du trenger for å få til dette. Din engstelse rundt dette er grunnløs - både det som har med dine evner å gjøre og det økonomiske. 

Angående deg og han som du prater med (eller eventuelt prata med - stakkars, du har jo måttet vente to uker på svar fra meg!), så får jeg litt blanda signaler her. Min første innskytelse før jeg la kort var at det hadde dødd ut med den kommunikasjonen. Men så fikk jeg opp kortet two of cups. Det viser et par som står med hvert sitt beger. Stemningen er kjærlighetsfull mellom dem. Kortet står for kommunikasjon og forhold, enkelt forklart. Videre får jeg opp flere kort som kompliserer det. Det jeg tror er at kommunikasjonen med denne mannen føltes spennende og nærende for deg, og at det ble litt som at verden fikk farger igjen etter å ha vært litt grå en periode. Det vekte sterke følelser og drifter i deg, som at du begjærte den her mannen. Men så ble det kanskje ikke helt slik at det ble noe mer ut av det likevel. Det føles likevel ikke så negativt som det kanskje høres ut som, for det som skjedde åpna deg opp for muligheten av å faktisk finne noen. Jeg husker selv da jeg var singel at jeg gikk på noen dater som var helt fiasko, folka jeg møtte var bare helt uinteressante for meg. Og så møtte jeg en person som ga meg troa på at det finnes noen der ute jeg kan like - og så ghosta han meg! Jeg lo av det, for det var så typisk, tenkte jeg. Men så ble jeg egentlig litt glad for opplevelsen uansett, for det gjorde at jeg skjønte at det finnes andre mennesker der ute som jeg kan like, og det gjorde meg mer vennlig innstilt og glad uansett om det ikke ble noe med han her... Kan det være litt sånn for deg også i denne situasjonen? 

Hvordan traff dette? :)

Anonymkode: 8c157...138

Takk for så gode og utfyllende svar. Jeg syns du har truffet veldig godt på begge punkter! Skulle gjerne blitt fulgt opp mer av deg🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jette10 skrev (11 timer siden):

Takk for så gode og utfyllende svar. Jeg syns du har truffet veldig godt på begge punkter! Skulle gjerne blitt fulgt opp mer av deg🤭

Så fint å høre at det traff! :)  Jeg har lagt ned tråden, det ble for stor pågang og for mye for meg. Men jeg legger litt kort nå og da. 

Jeg burde kanskje gjøre litt business av det her. Har en slags fantasi om å reise blakk ut i verden med bare kortstokken min og se hvor langt jeg kommer. Hehe... 

TS 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ville du prøvd kortene dine på meg? Trenger råd i forbindelse med min mann. 

Anonymkode: 77de8...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei. Ville du prøvd kortene dine på meg? Trenger råd i forbindelse med min mann. 

Anonymkode: 77de8...902

Tråden er jo avslutta...

Anonymkode: 9044f...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 23.03):

Kjære deg ❤️ Jeg får opp at du har opplevd en del sorg omkring dette med graviditet. Du har kanskje ønska å bli gravid lenge og opplevd igjen og igjen å miste eller at det ikke går. Kanskje er det snakk om IVF-behandlinger du har gått gjennom, jeg ser i alle fall at noe har gjentatt seg flere ganger for deg, og jeg får en følelse av at du har gått rundt og kjent veldig etter alt som skjer med kroppen hele tiden og forsøkt å tolke tegn på forandringer - litt sånn: kan dette være et tegn på at jeg er gravid? Mister jeg nå? Er dette mensmurringer eller graviditet? Kanskje har du også vært i tvil om du skal fortsette prøvingen. Kanskje har du et barn fra før og vurderer å sette strek for forsøkene på en til.  

Helt til slutt får jeg opp kortet King of pentacles. Denne kongen gjør det godt i livet, han har opparbeida seg mange ting og fått til å materialisere det han har ønska seg. Helt kort kan man oppsummere kortet til å bety suksess. Men denne suksessen er ikke noe som bare flommer til han helt av seg selv, det er en mer saktegående prosess som har krevd arbeid og tålmodighet. Dette kan kanskje tolkes som at det fins håp om en graviditet, men at det kan være at du må være tålmodig og jobbe for det. Håper det ordner seg for deg og at du får det du ønsker deg! 

Oj!! Du har helt rett! Nå ble jeg imponert…det har vært årevis med prøving, og mye sorg. Ja jeg vurderer å sette strek pga alder. Det siste kortet, king of pentacles, må jo være mannen min. Han har jobbet hardt for sin suksess, eier mange eiendommer og står fortsatt på. 
Du er dyktig!!

Anonymkode: 0011a...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg har datet en fyr i noen måneder, men så har han avsluttet det, fordi han følte at vi ikke passet sammen. Han har alltid sagt at han jeg kan alltids besøke han på jobb. Så spørsmålet er.. Hadde han blitt glad hvis jeg besøkte han på jobb på mandag eller tirsdag kveld? Og vil gjerne spørre om vi kan være venner ( er det lurt?) Han jobber som bartender/ servitør på quality Hotel. Det er på samme byen jeg bor, så pleier jo å gå forbi jobben hans. Er fortsatt noen ting jeg vil snakke med han om. Men hvis tarot kortene sier nei så skal jeg respektere det. 

Med vennlig hilsen 

En som setter stor pris på dette 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 12.53):

Kjære deg ❤️ 

Jeg får opp din bekymring i kortene mine. Jeg får også opp hvor utrolig hardt du jobber, hvor stor byrde du bærer, og det gjør du ganske så alene. Jeg får opp at andre har overlatt alt ansvaret til deg. Men jeg ser at du har gjort denne jobben med uendelig mye kjærlighet og skapt en veldig stabil og herlig tilværelse for dine barn. Du har virkelig gjort alt i din makt. 

Når det gjelder råd om hva du skal gjøre, så er jeg ikke så sikker på hvordan jeg skal tolke kortene. Men jeg ser at det vil måtte skje et valg, og at det er en slags balanse som tvinger seg fram. Ettersom det å gi så mye for et handikappet barn gjør at du selv kanskje havner laaangt ned på lista over det som må prioriteres, så tolker jeg det faktisk som at det vil være godt for deg å gi over ansvaret til noen profesjonelle (for det er vel det man gjør om barnet skal over i bolig som myndig?) for å få en bedre balanse i livet. Jeg ser en fullbyrdelse av en tid med svært mye arbeid for deg. Og selv om arbeidet er gjort i kjærlighet, og også er ansett av andre rundt som det riktige å gjøre, så er det så mye arbeid at du utlsetter deg selv. Jeg tror at det i framtida vil være det beste å sette en strek på en måte. Klappe deg selv på skuldra og si at det du har gjort er faktisk mer enn nok og mer enn man kan forvente av et menneske. 

Jeg får også opp at en faktor i dette valget handler om hva andre vil mene om du lar barnet bo på bolig i stedet for med deg. Det er forståelig! Men rådet er å våge å gå sin egen vei. Du er svært sterk som har stått i dette så lenge, og du vil være svært modig og sterk om du klarer å ta vare på deg selv også ved å gi ansvaret videre. Ingen vet hvor tungt du faktisk har bært, selv om de sier "åh, du er så sterk!", så vet de ikke HVOR mye styrke det her har krevd. 

Det er min tolkning, men som du selv skriver så er valget helt og holdent ditt. 

TS 

Du har rett i alle retninger ! Du validerer alt hva jeg strever med . Hvor lyset brennes på langs og tvers. 

Tusen takk for lesning ❤ 

Anonymkode: 2cba9...70d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har rett i alle retninger ! Du validerer alt hva jeg strever med . Hvor lyset brennes på langs og tvers. 

Tusen takk for lesning ❤ 

Balansen gjelder lillebror . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlene87 skrev (22 minutter siden):

Hei

Jeg har datet en fyr i noen måneder, men så har han avsluttet det, fordi han følte at vi ikke passet sammen. Han har alltid sagt at han jeg kan alltids besøke han på jobb. Så spørsmålet er.. Hadde han blitt glad hvis jeg besøkte han på jobb på mandag eller tirsdag kveld? Og vil gjerne spørre om vi kan være venner ( er det lurt?) Han jobber som bartender/ servitør på quality Hotel. Det er på samme byen jeg bor, så pleier jo å gå forbi jobben hans. Er fortsatt noen ting jeg vil snakke med han om. Men hvis tarot kortene sier nei så skal jeg respektere det. 

Med vennlig hilsen 

En som setter stor pris på dette 

Tråden er jo avslutta...

❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tråden er jo avslutta...

❤️ 

Takk, for info 🌸 ha en fin dag 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 13.47):

Jeg syns det er skummelt å si noe veldig tydelig om hva du skal gjøre, da jeg vet at jeg ikke har det fulle bildet. Jeg blir redd for konsekvensen av det jeg skriver. Samtidig så hopper nesten kortene ut av stokken min og forteller en veldig klar og tydelig historie. Jeg tar sjansen på å fortelle deg om hva de sier, men lov meg at du må kjenne godt etter selv for å ta valg!

En kvinne sitter under et tre og tenker og grubler. Hun stirrer bekymra på tre begere foran seg. Disse representerer livet hun har nå, og hun er ikke tilfreds med det hun har. Hun sitter med ryggen til et mirakel som skjer over henne: en hånd strekkes ut fra skyene og tilbyr kvinnen et annet beger. Hvis dette er deg, så har du en slags mulighet som ligger helt åpen for deg, men som du ikke ser så lenge du fokuserer på de tingene som gjør deg utilfreds. 

Det neste kortet - og som fløy ut av bunken min - er tårnet. Det står for en stor livshendelse som er en opprivende forandring. Brått endres hele strukturen av livet ditt - noe som kan indikere et samlivsbrudd. Alt dere har bygd opp raser med et brudd. Alt du har tenkt om livet til nå må revurderes både for deg og han. Forandringer av dette slaget er veldig krevende, men noen ganger er det slik at det må til. Det kommer noe bra ut av at tårnet raser for oss iblant. Ny innsikt, muligheten til å bygge opp noe på nytt, på nytt grunnlag. Men smerten ved alt vi mister kommer vi ikke unna. Det neste kortet forteller om denne smerten. Tankekjør og vonde følelser. Men etter dette kommer et kort som forteller om triumf. En mann rir stolt på hesten sin med en seierskrans. Hvis dette er deg, vil du komme godt ut av denne vonde opprivende perioden som et brudd er. 

Triumfen utdypes videre: ny begynnelse, klarhet, en endring i sosiale strukturer i livet som åpner opp for å bygge noe nytt som er mer i tråd med den du er nå. 

Jeg vet ingenting om framtida, men kjenn godt etter hva du føler omkring det jeg forteller. Er det noe som føles riktig for deg? Valget er til slutt ditt.  

Fikk bare lyst til å svare på dette. Jeg tok mot til meg og brøt ut av forholdet og jeg  har det veldig bra. Ny mann, nytt liv og nye utfordringer, spenning og gode opplevelser i livet. Jeg er så glad for at jeg gikk i fra dette forholdet jeg hadde og tok sjansen på å starte på nytt. Takk til deg ❤️ Som gjorde at jeg våget ❤️ 

Anonymkode: 0d64e...d7d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fikk bare lyst til å svare på dette. Jeg tok mot til meg og brøt ut av forholdet og jeg  har det veldig bra. Ny mann, nytt liv og nye utfordringer, spenning og gode opplevelser i livet. Jeg er så glad for at jeg gikk i fra dette forholdet jeg hadde og tok sjansen på å starte på nytt. Takk til deg ❤️ Som gjorde at jeg våget ❤️ 

Ååå, så fantastisk!! Det ble jeg veldig glad for å høre ❤️

Det var så rart, jeg er ikke så ofte her inne, men fikk ut av det blå lyst til å kikke innom for å se om det skjer noe spennende her. Og da stod ditt svar her. Veldig hyggelig! Kos deg masse med ditt nye liv! 

TS 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trådstarter, kan du spå meg?

Jeg har søkt på to jobber, et vikariat og en mindre, fast stilling.  Får jeg tilbud om en av de?

Anonymkode: 0011a...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk jeg kan gjerne bli lest med tarotkort jeg. Synes det er spennende å prøve.

Jeg har ingen spørsmål. Er bare nysgjerrig på hva du får opp om meg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er avsluttet, ja… så jeg vil dessverre ikke spå dere som spurte her. Ha en god natt! 

TS 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ååå, så fantastisk!! Det ble jeg veldig glad for å høre ❤️

Det var så rart, jeg er ikke så ofte her inne, men fikk ut av det blå lyst til å kikke innom for å se om det skjer noe spennende her. Og da stod ditt svar her. Veldig hyggelig! Kos deg masse med ditt nye liv! 

TS 

Tusen takk ❤️❤️ Og igjen takk for at du endret mitt liv til det bedre ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...