Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 12.58):

Jeg er lei for det, men her setter jeg en strek for denne tråden! Det har vært veldig givende å lese dere. Synd jeg ikke fikk hjulpet dere alle! Men jeg kommer kanskje tilbake en annen gang med en ny tråd :) Nå skal jeg hvile meg opp litt og ta hånd om litt saker i mitt virkelige liv.

Alt godt!

TS

Anonymkode: 8c157...138

Så synd.

Det hadde kanskje vært greit om du heller hadde sagt at "her setter jeg en strek og vil ikke svare på noen nye innlegg som kommer etter dette innlegget". Så kunne du ha svart alle som har ventet i ro og fred, og avsluttet når du kom til ditt eget siste innlegg. Det hadde vært en mer ærlig og redelig måte å avslutte tråden på. Litt som å stenge døra på butikken så ingen nye kunder kommer inn, men eksepedere alle kundene som allerede er inne i butikken.
Det er litt skuffende å ha ventet i to uker og så nesten rett før du kommer til mitt innlegg, så avslutter du bare brått...

Og ja, jeg vet det er slitsomt å spå. Jeg har selv lagt tarot for andre og vet hvor tom man blir etterpå. Men det er også fullt mulig å ta pauser, og si til de som venter at svar kommer etterhvert når man har fått hvilt seg litt. Det hadde vært mye bedre å vente i to uker til enn å ikke få svar.

Anonymkode: fa662...a10

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 23.59):

Så synd.

Det hadde kanskje vært greit om du heller hadde sagt at "her setter jeg en strek og vil ikke svare på noen nye innlegg som kommer etter dette innlegget". Så kunne du ha svart alle som har ventet i ro og fred, og avsluttet når du kom til ditt eget siste innlegg. Det hadde vært en mer ærlig og redelig måte å avslutte tråden på. Litt som å stenge døra på butikken så ingen nye kunder kommer inn, men eksepedere alle kundene som allerede er inne i butikken.
Det er litt skuffende å ha ventet i to uker og så nesten rett før du kommer til mitt innlegg, så avslutter du bare brått...

Og ja, jeg vet det er slitsomt å spå. Jeg har selv lagt tarot for andre og vet hvor tom man blir etterpå. Men det er også fullt mulig å ta pauser, og si til de som venter at svar kommer etterhvert når man har fått hvilt seg litt. Det hadde vært mye bedre å vente i to uker til enn å ikke få svar.

Jeg forstår frustrasjonen. Det ble litt dumt. Jeg tok meg vann over hodet og lærte nettopp det du skriver her. Jeg hadde et genuint ønske om å fortsette å hjelpe folk, og trodde også jeg skulle klare å nå over alle.  Men så ble jeg overvelda. Jeg tar kommentaren din til etterretning og beklager så mye at det ble som det ble. 

Alt godt! ❤️ 

TS 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 23.59):

Så synd.

Dette er ingen butikk og du har ingen rettigheter. Hun kan gjøre akkurat som hun selv ønsker uten at du skal oppføre deg som en ufordragelig kravstor kunde. 

Anonymkode: 29f5e...410

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår frustrasjonen. Det ble litt dumt. Jeg tok meg vann over hodet og lærte nettopp det du skriver her. Jeg hadde et genuint ønske om å fortsette å hjelpe folk, og trodde også jeg skulle klare å nå over alle.  Men så ble jeg overvelda. Jeg tar kommentaren din til etterretning og beklager så mye at det ble som det ble. 

Alt godt! ❤️ 

TS 

Du har ingenting å beklage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge før jeg får svar?

Anonymkode: 3f571...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vi til å bli samboere snart?❤🍀

Anonymkode: 0ba4e...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer vi til å bli samboere snart?❤🍀

Spør kjæresten din. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg finne kjærligheten igjen ?

kvinne tvilling 

Anonymkode: 551d2...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spør kjæresten din. 

For et geni du er🤣 Ønsker ikke å spørre henne helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For et geni du er🤣 Ønsker ikke å spørre henne helt enda.

Da får du bare vente da. 
Du som er et geni som ikke har evnet å lese hva ts har skrevet i siste innlegg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Alt godt! ❤️ 

TS 

Man lærer så lenge man lever. Takk for at du tok det såpass pent. Jeg har som sagt forståelse for at det ble for mye for deg.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er ingen butikk og du har ingen rettigheter. Hun kan gjøre akkurat som hun selv ønsker uten at du skal oppføre deg som en ufordragelig kravstor kunde. 

Du er ikke så rent lite ufordragelig du heller, siden du tolker innlegget mitt i verste mening og tillegger meg holdninger jeg ikke har. Jeg krever ikke noe som helst, og det med butikken var en metafor.
Heldigvis takler TS saklige tilbakemeldinger mye bedre enn deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Alt godt! ❤️ 

TS 

Som en over her skriver, så har du ingenting å beklage, ts❤️ Du har gitt av din fritid, og brukt mye energi på å svare og hjelpe mange i denne tråden, helt ukjente mennesker. Ingen hadde kunnet vite hvor stor pågang det ble med spørsmål, og du kunne ikke vite hvor mye tid og krefter dette ville ta. Det er klart at du må kunne stoppe tråden akkurat når du vil, hvis ikke hadde den pågått i det uendelige😊 

Anonymkode: 29565...208

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Man lærer så lenge man lever. Takk for at du tok det såpass pent. Jeg har som sagt forståelse for at det ble for mye for deg.

Du er ikke så rent lite ufordragelig du heller, siden du tolker innlegget mitt i verste mening og tillegger meg holdninger jeg ikke har. Jeg krever ikke noe som helst, og det med butikken var en metafor.
Heldigvis takler TS saklige tilbakemeldinger mye bedre enn deg.

Les innlegget ditt en gang til du. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 12.11):

Kjærlighetslivet: det kan se ut som at du har trukket deg litt tilbake fra det sosiale livet en periode, og da også kanskje fra kjærligheten? Eller, om du er i et forhold, så har du kanskje vært veldig opptatt av forholdet og dermed glemt litt verden rundt deg. Dette er ikke bare negativt, det er som at du har vært litt passiv en periode for å få et nytt perspektiv. Når du nå kan gå ut i verden igjen, så er du litt tryggere på deg selv og kan sette litt mer sunne grenser for andre. Dette vil fungere godt for deg innen kjærlighetsrelasjoner - enten du er i et forhold nå eller om det er snakk om fremtidige forhold. 

Synske evner: jeg fikk en sånn idé om at hvis kortene hadde et kort for seg selv - altså som omhandla kortene selv - så hadde dette kommet opp på deg nå. Jeg vet ikke om det var intuisjonen min eller bare min tørre humor. Men kanskje det kunne vært noe for deg å utvikle et forhold til tarotkort eller andre typer orakelkort for å utvikle dine synske evner? Jeg tror jo alle har det, bare at de er trent og brukt i ulik grad. 

Kortene sier i alle fall at du kan lykkes med å utvikle dine synske evner om du passer på å gjøre aktiviteter som styrker disse med kjærlighet og ikke med fordømmelse for deg selv. Følg det som gir glede og mening, og gjør alt i kjærlighet. 

TS

Takk dette var spot on faktisk! Har du mulighet til å se på hva det blir til ang kjærlighet mellom med og c? Du er veldig flink ❤️ Ja jeg er i gang med å lære tarot

Anonymkode: 3b713...676

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Les innlegget ditt en gang til du. 

Jeg har skrevet innlegget selv og vet godt hva jeg har skrevet; en ærlig tilbakemelding uten noen form for personangrep. Hva du leser mellom linjene og tolker inn i det kan ikke jeg ta ansvar for.
TS klarte helt fint å svare for seg selv, og tok det jeg skrev for akkurat det det var; konstruktiv kritikk, så hvorfor er det så viktig for deg å gjøre dette til et stort problem? Trekk pusten og la det gå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (På 3.3.2023 den 13.35):

Ja han skjuler noe. Har på følelsen at han har en annen dame. 

Der hadde du helt riktig. Dessverre 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 20.40):

Jeg har skrevet innlegget selv og vet godt hva jeg har skrevet; en ærlig tilbakemelding uten noen form for personangrep. Hva du leser mellom linjene og tolker inn i det kan ikke jeg ta ansvar for.
TS klarte helt fint å svare for seg selv, og tok det jeg skrev for akkurat det det var; konstruktiv kritikk, så hvorfor er det så viktig for deg å gjøre dette til et stort problem? Trekk pusten og la det gå.

Du var frekk og mangler tydeligvis selvinnsikt. Er nok en herlig Karen i butikker du. 

Ts, var nok bare høflig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du var frekk og mangler tydeligvis selvinnsikt. Er nok en herlig Karen i butikker du.

Har du flere antagelser om meg å komme med, når du først er i gang? Bare få det ut, jeg tar det ikke så tungt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan du se i forhold til mitt kjærlighetsliv? Vil jeg og samboer holde sammen? Eller vil jeg velge en annen? Kan du se om jeg vil få barn en gang? 

På forhånd takk :) kvinne 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...