Gå til innhold

Vi tror det spøker hjemme, hva gjør vi??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vokst opp i en familie med mennesker som tror på overnaturlige ting og har sett og opplevd mye forskjellig. Som regel hvis man føler eller ser noen så ønsker de ikke å gjøre deg noe. Men hvis man føler at man blir plaget eller syns det er ubehagelig så er faktisk det beste rådet veldig enkelt og helt gratis: Du ber de om å dra. Min bestemor hadde noen hun så og følte ekkel energi fra i kjelleren sin, hun ble sint og ba vedkommende om å dra vekk og ut av huset hennes. Da ble det slutt.
Min mor gjorde det samme da hun opplevde en ubehagelig mannlig energi på soverommet sitt. Ble sint og ba han om å ha seg ut av huset. 

Har selv også gjort det 1 gang, og det fungerer. Jeg lover. Du trenger ikke betale noen for å gå rundt i huset ditt og brenne salvie og si noe åndenes makt greier for å "rense huset". Du kan si ifra selv.

Anonymkode: 1ccb3...0fd

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (44 minutter siden):

Hvis det ikke finnes spøkelser hvorfor da denne nei trangen til å være med på noe spennende ? 😉

Er da ikke 14 lenger. I litt voksen alder er vel folk flest ferdig med å luske fnisende rundt på kirkegarder nattestid for å lete etter spøkelser så hadde noen spurt meg om det ville jeg holdt meg unna den som spurte. Løpt faktisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Er da ikke 14 lenger. I litt voksen alder er vel folk flest ferdig med å luske fnisende rundt på kirkegarder nattestid for å lete etter spøkelser så hadde noen spurt meg om det ville jeg holdt meg unna den som spurte. Løpt faktisk.

Hehe mye energi i huset mitt hjemme om det er mor far pappas eks kone eller noen fra kirkegården er jeg jaggu ikke sikker på hehe leter ikke etter spøkelser men liker å gå tur der skogskirkegård med nydelige rådyr 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 18.17):

Hei. Jeg har vokst opp i en familie med mennesker som tror på overnaturlige ting og har sett og opplevd mye forskjellig. Som regel hvis man føler eller ser noen så ønsker de ikke å gjøre deg noe. Men hvis man føler at man blir plaget eller syns det er ubehagelig så er faktisk det beste rådet veldig enkelt og helt gratis: Du ber de om å dra. Min bestemor hadde noen hun så og følte ekkel energi fra i kjelleren sin, hun ble sint og ba vedkommende om å dra vekk og ut av huset hennes. Da ble det slutt.
Min mor gjorde det samme da hun opplevde en ubehagelig mannlig energi på soverommet sitt. Ble sint og ba han om å ha seg ut av huset. 

Har selv også gjort det 1 gang, og det fungerer. Jeg lover. Du trenger ikke betale noen for å gå rundt i huset ditt og brenne salvie og si noe åndenes makt greier for å "rense huset". Du kan si ifra selv.

Anonymkode: 1ccb3...0fd

Jeg støtter denne. Du skal si klart og tydelig at nå bor dere her, og at det er deres tur i tiden. Det er ikke sikkert de drar fullstendig, men de fjerner seg som regel fra din rekkevidde av oppfatning, så dere merker ikke hverandre.  Etter naturens lover har vi de levende førsterett på denne sfæren, for å si det slik. 

Anonymkode: c7fd7...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 1.8.2024 den 18.55):

Når jeg leser sånne kommentarer, kjenner jeg at jeg er så glad for å fortsatt inneha litt «barnslighet» og trang til å utforske i meg. Det er mange voksne som mister disse egenskapene, og samtidig ser ned på andre som har dem. Jeg er i hvert fall ikke så prektig at jeg ikke kan innrømme at det kiler litt i magen av tanken på å være på en kirkegård midt på natten.

Anonymkode: 98834...619

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...