AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #141 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ser ut som typiske avtrykk etter hender som har tatt på et litt møkkete tak. Sikkert bare mannen din som skulle sjekke om taket var vasket godt nok. Anonymkode: b60d4...26f Jeg har ingen samboer eller mann. I den tida håndavtrykkene kom så knuste 3 av mine engler i glass/pynteting en etter en. Smykket mitt med kors forsvant fra smykkeskrinet. Katten og datteren min opplevde ting som skremte de. Etter jeg fikk hjelp, lå også smykket mitt tilbake i skrinet, ingen flere engler har knust og katten + datteren min er trygg! Du er bare redd! 🤝 Anonymkode: 5cc92...dc2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 10. februar #142 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 21.57): Vi hadde en husrens i vårt hus. Det var utrolig mye negativ energi i huset og barna vegrer seg for å gå i visse deler av huset. Jeg kontaktet etter 6 år en dame som foretar husrens her i området. Hun var her en hel dag og fjernet negative energier. Og det virket! Vi hadde selvsagt ikke sagt noe til barna om dette, men vi observerte hvordan de oppførte seg etter rensen. Mindre sure miner, mindre krangling og tungsinn. De bevegde seg rundt i huset uten å måtte ha med en forelder. Jeg syntes det var absolutt verdt pengene. Anonymkode: 092bc...d24 Får jeg spørre hvem det var som renset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #143 Del Skrevet 10. februar Sett opp kameraer overalt Anonymkode: d1fd6...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 11. februar #144 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 15.18): 😅Hvis en dør åpner seg, ser man det da med det blott øyet? Hvis det fantes spøkelser (noe det ikke gjør), ville det vært den enkleste sak i verden å bevise. Anonymkode: 3a72e...b88 Jeg har sett at døren har både åpnet seg og lukket seg. Ellers ikke sett ting, men går det mest i lyder som høy summing og klikk- og dunk - lyder og slikt. Derimot tror jeg ikke på at det er spøkelser, men typ extraterrestials for å si det sånn. Og de kan gjøre hva som helst, om de vil og finner det nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 11. februar #145 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 21.13): Blir oppriktig skremt av at det finnes så mange klin gærne mennesker i vårt opplyste samfunn. At mennesker med så store og åpenbare vrangforestillinger også har barn, er enda mer skremmende. Hjelpes meg. Og sånne fjols tjener altså svindlere og såkalte "klarsynte" masse penger på. Anonymkode: 10704...396 Skjønner man er skeptisk - helt til man selv opplever noe som man ikke kan forklare. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 11. februar #146 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 21.22): Altså. Dere tror på spøkelser? Voksne rasjonelle intelligente mennesker? Tror at når vi dør går vi igjen og spøker for andre folk? Hvorfor i huleste skulle vi gjort det? Så hvis jeg dør skal jeg bruke etterlivet mitt på å skremme folk? Knirke litt her og der, ta opp en dør, lage litt kvalme? Ærlig talt. Voksne folk vet jo at spøkelser ikke finnes. Tror dere ikke vi ville blitt mer plagd enn det dere blir i dag? Alle hadde jo hatt en eller annen bekjent eller et avdød familiemedlem som var på besøk til stadighet.. Ser det for meg😂 Anonymkode: b5361...fcb Fakta; det skjer mye uforklarlig for noen. Men hva som ligger bak, og hvorfor er noe uklart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 12. mars #147 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 21.57): Vi hadde en husrens i vårt hus. Det var utrolig mye negativ energi i huset og barna vegrer seg for å gå i visse deler av huset. Jeg kontaktet etter 6 år en dame som foretar husrens her i området. Hun var her en hel dag og fjernet negative energier. Og det virket! Vi hadde selvsagt ikke sagt noe til barna om dette, men vi observerte hvordan de oppførte seg etter rensen. Mindre sure miner, mindre krangling og tungsinn. De bevegde seg rundt i huset uten å måtte ha med en forelder. Jeg syntes det var absolutt verdt pengene. Anonymkode: 092bc...d24 Hvilken person var dette som renset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #148 Del Skrevet 12. mars For å fjerne onde ånder fra et hus så kreves det et blodoffer. Du må slakte en ung geit eller en kanin, og smøre blodet rundt omkretsen av huset, inkludert vegger, dører, vinduer og til og med taket hvis mulig. Til slutt brenner du restene i en bålgrop utenfor huset for å fullføre ritualet. Anonymkode: 6dd9c...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #149 Del Skrevet 12. mars To alternativer: 1. Ta dere sammen 2. Oppsøk psykiatrisk hjelp mot vrangforestillinger Anonymkode: 66c5f...38d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #150 Del Skrevet 12. mars Det finnes ikke spøkelser du kan ta det med ro.... Anonymkode: 052f8...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #151 Del Skrevet 13. mars "Hva gjør vi?" Noen mener fisk og tran kan øke IQen. Jeg er usikker men verdt et forsøk. Anonymkode: fda9f...38b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #152 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 21.57): Vi hadde en husrens i vårt hus. Det var utrolig mye negativ energi i huset og barna vegrer seg for å gå i visse deler av huset. Jeg kontaktet etter 6 år en dame som foretar husrens her i området. Hun var her en hel dag og fjernet negative energier. Og det virket! Vi hadde selvsagt ikke sagt noe til barna om dette, men vi observerte hvordan de oppførte seg etter rensen. Mindre sure miner, mindre krangling og tungsinn. De bevegde seg rundt i huset uten å måtte ha med en forelder. Jeg syntes det var absolutt verdt pengene. Anonymkode: 092bc...d24 Er det lov å spørre hvor mye dere betalte for en husrens? Anonymkode: 0f039...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 13. mars #153 Del Skrevet 13. mars Jeg finner det jo meget besynderlig at "uforklarlige" ting ALDRI blir fanget på kamera. Ting som faktisk blir fanget på kamera har alltid en vitenskapelig forklaring. Det finnes altså ingen vitenskapelige bevis for at det finnes spøkelser. Eller er det slik at spøkelsene er mediesky og gjemmer seg fordi de vet at de blir filmet? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #154 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 19.54): Vi vurderer å leie inn noen til å gjøre en «husrens», men det er jo en del penger å betale uten noen garanti for at det blir bedre… Hva kan evt gjøres?? Ta kontakt med kongehuset, og be om å få hjelp fra Durek. Anonymkode: 49a07...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #155 Del Skrevet 13. mars De er ikke farlige. Det kan være deres forfedre som er der med dere. Anonymkode: 578cd...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #156 Del Skrevet 15. mars imagineme skrev (På 13.3.2024 den 15.44): Jeg finner det jo meget besynderlig at "uforklarlige" ting ALDRI blir fanget på kamera. Ting som faktisk blir fanget på kamera har alltid en vitenskapelig forklaring. Det finnes altså ingen vitenskapelige bevis for at det finnes spøkelser. Eller er det slik at spøkelsene er mediesky og gjemmer seg fordi de vet at de blir filmet? Er da fanget mye på kamera som ikke kan forklares. Anonymkode: f3167...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. august #157 Del Skrevet 1. august Kjenner så mange skeptikere som ikke tror på overnaturlige ting og sånn da jeg jobbet som kirkegårdsvaktmester så spurte jeg om de ville være med på kirkegården om natten gjerne på helgen de takket høflig og bestemt nei uten noen begrunnelse men jeg mistenker de nesten pisset i buksa og jeg vet hvorfor de avslo (Spøkelser) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. august #158 Del Skrevet 1. august Maskinfører skrev (6 timer siden): Kjenner så mange skeptikere som ikke tror på overnaturlige ting og sånn da jeg jobbet som kirkegårdsvaktmester så spurte jeg om de ville være med på kirkegården om natten gjerne på helgen de takket høflig og bestemt nei uten noen begrunnelse men jeg mistenker de nesten pisset i buksa og jeg vet hvorfor de avslo (Spøkelser) Jeg ville heller ikke tatt mot invitasjon til tur på kirkegård nattestid, men spøkelser ville ikke vært årsaken til å ikke treffe deg der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. august #159 Del Skrevet 1. august Lawyam skrev (4 timer siden): Jeg ville heller ikke tatt mot invitasjon til tur på kirkegård nattestid, men spøkelser ville ikke vært årsaken til å ikke treffe deg der. Hvis det ikke finnes spøkelser hvorfor da denne nei trangen til å være med på noe spennende ? 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #160 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 19.54): Vel, vi er to voksne og ett spedbarn som bor i et relativt nytt hus (12-13 år gammelt), der det tidligere har bodd kun én familie. Kort tid etter at vi flyttet inn merket vi dårlig energi fra det ene rommet (gjesterommet), og det var alltid ekkelt å gå forbi. Faktisk bare å se bort mot døra 🙈 De få gangene vi har sovet der inne, har jeg enten vært søvnløs, eller våknet stiv av skrekk av mareritt! Andre som har sovet der sover dårlig, og samboeren min våkner mer utslitt enn da han la seg. Det var noen få episoder rundt i huset mens jeg gikk gravid, men ellers begynte aktiviteten rundt i resten av huset da babyen kom. Vi kjenner røyklukt (sigaretter), ting som kan flytte på seg, kakking i veggen, lyden av ting som raser ned (uten at det gjør det, dører som blir satt på gløtt eller som kommer fykende opp. Det føles som en mer aggressiv energi som man blir skremt av. Jeg er svært åpen for sånt og er den som er mest plaget av oss. Jeg har forsøkt å rense gjesterommet to ganger, noe som har hjulpet litt, men ikke fullstendig… Jeg føler egentlig at der inne henger det igjen dårlig energi fra en person som fortsatt lever, men greier ikke å få det helt vekk. Hva enn som foregår i resten av huset vet jeg ikke, men det føles ikke som noe godt akkurat. Stemningen er generelt tung og man blir lett amper og depressiv av å være inne. Ja, det høres sprøtt ut… men vi begynner å bli lei og litt skremt av dette. Spesielt siden vi har en liten baby, og nylig ble døren fra soverom til stue satt opp om natten mens vi sov, og temperaturen til soverommet vårt steg dermed mye. Jeg våknet heldigvis, og jeg synes virkelig ikke noe om dette! Da det på en måte kan gå utover babyen også. Vi vurderer å leie inn noen til å gjøre en «husrens», men det er jo en del penger å betale uten noen garanti for at det blir bedre… Hva kan evt gjøres?? Anonymkode: 18182...b6c Kontakt magisk visdom på Facebook Heidi gunes heter hun som har den Anonymkode: 649ca...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå