Gå til innhold

Sender du melding om det er greit å ringe en venn, eller ringer du bare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ringer bare. Er de opptatt, så avbryter de (og jeg tar hintet), sender en sms, eller ringer opp igjen når de har tid. 

Anonymkode: cdfb3...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på. Ofte skriver vi litt først, men ender opp med å ringe hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer, jeg kjenner mine venner. Passer det ikke så lar vi bare være å ta telefonen og ringer opp når det passer. Er det noe viktig så sender vi en melding om hva det gjelder 

Anonymkode: 4293e...bf2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringer, alltid hyggelig å snakke med venner. 

Har ikke merket at noen mener det er rart heller. Dersom de ikke kan, sender de en melding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer uten å sende melding først. Og det samme gjør mine venner. De kjenner meg, og vet at jeg hater å kommunisere via tekst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer litt hvilken venn det er jeg vil ha kontakt med. Jeg har venner som hater å snakke i tlf, så de ringer jeg aldri, men skriver til istedenfor. Så har jeg venner som er veldig opptatt til enhver tid, og de sender jeg melding til og spør om det passer med med tlf i løpet av dagen. Også har jeg de som hater å tekste, så de ringer jeg bare til. Osv😄 

Anonymkode: 60b91...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringer veldig sjelden. Vet selv at det kan bli stressmoment å prate i tlf på tbane, bærende på matvarer, på studiet, jobb etc. Jeg er en “ja” person som føler jeg må ta tlf. Så dermed ringer jeg sjelden andre. Pga jeg er barnløs virker det av og til fritt frem ang min tid🤔Type jeg ringer henne kl 22, hun har jo ikke barn! Men jeg legger meg kl 22 pga at jeg må opp kl 06🥹Så jeg avtaler på mld først om det passer, når jeg ønsker å ringe venner. Mine foreldre er untatt dette da; de får ringe når de vil. Min far bruker hverken sms eller messenger😅

Anonymkode: bb1bb...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringer så og si aldri, alt er i vår gruppechat.

Men når jeg gjør det, så sender jeg ikke melding å spør først, nei. Det er for meg litt rart. De lar jo bare være å svare om de ikke kan eller vil snakke. Dessuten er vi menn, og våre samtaler har en gjennomsnittslengde på 30 sekunder.

Anonymkode: a7952...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer, enten passer det eller ikke. Så enten svarer de ikke, de svarer og sier de vil snakkes senere, eller vi får til en samtale der og da 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringer bare. Tar de den ikke, så er de opptatt. Lar det så vente til vennen ringer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ringer så og si aldri, alt er i vår gruppechat.

Men når jeg gjør det, så sender jeg ikke melding å spør først, nei. Det er for meg litt rart. De lar jo bare være å svare om de ikke kan eller vil snakke. Dessuten er vi menn, og våre samtaler har en gjennomsnittslengde på 30 sekunder.

Anonymkode: a7952...797

Lucky you…🥹her er ønsket 2t++++🫣

Anonymkode: bb1bb...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig ikke så godt å ringe, men gjør det når det trengs.
Dersom det er noen jeg antar har tid til å prate / anledning til å ta telefonen så ringer jeg bare.
Dersom det er noen som pleier å være travel så sender jeg gjerne en melding først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en melding først for å spørre om de er ledige for en samtale :)
Nå er jeg av typen som ikke liker å ringe eller skravle i telefonen, også liker jeg å vite at folk har tid til en samtale før den taes 

Anonymkode: e5da3...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...