Gå til innhold

ønsker vennskap oslo jente 30 år


Rosa Sløyfe

Anbefalte innlegg

for meg har det alltid vært vanskelig å få seg gode venner siden jeg en sjenert person og det tar tid før jeg føler med trygg på noen

er det i det hele tatt mulig og få venner gjennom nettet? jeg vet ikke om noen andre steder og prøve og få venner når jeg ikke jobber eller går på skole

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen interesser eller hobbyer? Er det noen plass du kan melde deg inn hvor du kan møte andre som har samme hobby som deg? Scrapping var veldig populært for kvinner en tid, jeg vet ikke nå. 

Men prøv å finne ut om det er en klubb eller ligende du kan melde din interesse, hvor de har samme hobby som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsmann70 skrev (37 minutter siden):

Har du noen interesser eller hobbyer? Er det noen plass du kan melde deg inn hvor du kan møte andre som har samme hobby som deg? Scrapping var veldig populært for kvinner en tid, jeg vet ikke nå. 

Men prøv å finne ut om det er en klubb eller ligende du kan melde din interesse, hvor de har samme hobby som deg. 

jeg drev med bueskyting før men jeg har ikke bra nok syn til det nå lenger

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som synes det er vanskelig og få nye venner selvom de jobber eller går på skole i den alderen også. Typisk « etableringsalder «, ikke så lett som når man var 20. ja, det går an og få seg venner via nett, både her og i ulike grupper på fb. Tror egentlig jeg ville satset på fb hvor det ikke er anonyme profiler. Start med og finne ut av hva du vil ha ut av vennskapet og hvilke interesser du vil dele med nye venner. Hvis du vet at du konkret savner og ha noen og gå på spinning/ skogsturer/ drikke øl/ diskutere litteratur med osv osv er det kanskje lettere og finne noen som savner det samme. 

Anonymkode: 6b021...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er mange som synes det er vanskelig og få nye venner selvom de jobber eller går på skole i den alderen også. Typisk « etableringsalder «, ikke så lett som når man var 20. ja, det går an og få seg venner via nett, både her og i ulike grupper på fb. Tror egentlig jeg ville satset på fb hvor det ikke er anonyme profiler. Start med og finne ut av hva du vil ha ut av vennskapet og hvilke interesser du vil dele med nye venner. Hvis du vet at du konkret savner og ha noen og gå på spinning/ skogsturer/ drikke øl/ diskutere litteratur med osv osv er det kanskje lettere og finne noen som savner det samme. 

Anonymkode: 6b021...805

 

Endret av Rosa Sløyfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke den eneste her inne som savner og ha noen gode venniner så jeg håper noen ønsker og ta kontakt for og bli bedre kjent, det kan jo ikke skade 😄

nå når jeg endelig har blitt frisk igjen og begynner og få energi tilbake og finne på ting hadde det vært så hyggelig og hatt noen gode venniner og finne på noe sammen med

 

for eks shopping, gått noen korte turer, gått på cafe, kino, brettspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut facebookgruppen "Hey girl! Oslo"

Der er det flere i samme båt

Anonymkode: 7aa81...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sjekk ut facebookgruppen "Hey girl! Oslo"

Der er det flere i samme båt

Anonymkode: 7aa81...85e

virker ikke som jeg har så mye tilfelles meg dem som er der. det er nesten bare folk som flyr på byen 24\7 eller treningsnarkomaner der

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...