Gå til innhold

Hvor mange gull deles det egentlig ut i vm i skisyting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes jeg hører om gullmedaljer hver dag.

Husker fotball-vm som pågikk i en måned og det ble delt ut 1 gullmedalje.

Skjønner ikke skiskyting at det tar bort glansen fra gullmedaljen når det går inflasjon i dem?

Anonymkode: 5b40c...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kan godt synes at det deles ut litt for mange, men det er viktig at man har mange øvelser slik at man kan få litt mer variasjon i hvem som vinner. Ja Norge er veldig gode nå på herresiden, men par og mix staffeter f.eks gir noen land en ekstra mulighet til medalje, eksempelvis sølv til Østerriket idag. Det er viktig for interesse og rekruttering.

Sprint favoriserer de som går fort mens normaldistansen de som er gode skyttere, noen er selvfølgelig begge deler men man får tross alt litt variasjon.

Jeg ser minimalt på langrenn, men skiskyting synes jeg er morsomt fordi man har mange flere variabler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver utøver kan vinne 7 gullmedaljer. Et par av øvelsene er mix-staffet så da blir det vel 12 gull totalt

Anonymkode: ad903...a9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalikalinka skrev (8 timer siden):

Skisyting 😂👌🏻 

Det høres ærlig talt ut som en korrekt beskrivelse av sporten. Bedre enn skyskiting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at de har ekstremt mange øvelser, men de har VM hvert eneste år. Så en aktiv utøver kan jo lett få tosifret antall gullmedaljer på CVen ved å være god over 2-3 sesonger. Tåpelig!

Anonymkode: 4170c...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...