Maddy25 Skrevet 26. april 2023 #161 Del Skrevet 26. april 2023 YSl all hours foundation Hourglass concealer Rodial pore perfecting pudder Og div. fra Catrice, Essence og elf. Sephora setting spray Veldig fornøyd med denne komboen🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenG Skrevet 26. april 2023 #162 Del Skrevet 26. april 2023 Ingen ting. Jeg synes det er viktig å favne om naturlig utseende, sparer huden miljøet og lommeboken😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. april 2023 #163 Del Skrevet 26. april 2023 Glow Booster fra Makeupmekka Concealer fra Makeupmekka Cc-krem fra Lumene Setting pudder, Sexy mama fra The balm (det beste) Loose bronzer fra Caia Blush, Down boy fra The Balm (så kald og fin) Highlighter, Cindy Lou-manizer (roségull) Glow stick fra Caia, champagne Øyebrynspudder (noe billig fra Lyko) Lip gloss fra The Balm, Plump your pucker (den lilla) That extra hydration setting spray fra Caia 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. april 2023 Forfatter #164 Del Skrevet 26. april 2023 W7 bronzer i hele ansiktet maybelline gel eyeliner waterproof Lyko blush i fersken Carmex classic leppomade i burk/krukke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. april 2023 #165 Del Skrevet 27. april 2023 Gah, jeg startet feil og endte enda mer utpå 😅 For det første mistenker jeg håravfall (😳) som følge av tretinoin, men er ikke sikker. Uansett: tretinoin gjør jo at jeg får tørre flekker og må dynke fjeset i SPF, så basen hadde jo ikke det beste utgangspunktet. Og så strever jeg med å få brukt Anastasia sin glam palett. Den bare er FOR varm(?) for meg, eller; gultonet, jeg vet ikke hva. Så i dag ble det, og jeg gjentar det ikke fordi jeg ER så dritlei å knote med den paletten: - Jane Iredale pressed foundation (krakelerte seg godt mellom brynene fordi tretinoin) - Hourglass bronzer+mix av Hourglass dim Infusion blush og MAC glow play i…en varm rosa - Mascara - Går vel for Fenty leppestift i retro rose og Caia lipliner i Socal. Denne står som kald undertone, men jeg opplever den som varm 🤷♀️Kanskje fordi den ikke er så lys. Jo, så testet jeg en teknikk for hooded eyes som gikk på å tegne winged liner med øyenskygge og så duse den ut, men med skimrende skygge gikk det i dass kan vi jo si. Heldigvis skal jeg ha solbriller i dag 😆 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. april 2023 #166 Del Skrevet 27. april 2023 Hydra shape concealer fra Make up mekka. Bb-stick fra Caia. Presset transparent pudder fra W7. Loose bronzer fra Caia. Blush fra Revolution. Så mye skimmer at jeg ikke trenger highlighter. Billig øyebrynspudder fra Lyko. Og så blir det nok en leppestift fra NYx, i en brunfarge. Setting spray fra Catrice, nyinnkjøpt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 27. april 2023 #167 Del Skrevet 27. april 2023 FrøkenG skrev (20 timer siden): Ingen ting. Jeg synes det er viktig å favne om naturlig utseende, sparer huden miljøet og lommeboken😃 Jeg må dekke kviser I dag har jeg bare Couleur Caramel hydra jeunesse fluid foundation Lily Lolo Translucent Silk pudder Alkemilla eco bio cosmetic concealer Benecos, IT-palette, Ballerina Glam øyenskygge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #168 Del Skrevet 28. april 2023 Elf cosmetics sticky primer Boots N7 foundation Nars pot concealer under øynene Maybelline multiuse concealer for rødheter Nars Laguna bronzer + Chanel healthy glow bronzing cream Nars Orgasm + for blush + Dior glow blush Chanel Healthy glow luminous colour Nyx Tattoo eyeliner Loreal telescopic mascara Naked heat eyeshadow palette Make up Revolution eyebrow pencil Revlon fiber "bryns mascara" Anastasia Beverly Hills setting powder Nyx dewy setting spray Vaseline protecting jelly for leppene 😁 (er glossen sin det) Anonymkode: 8031a...7c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenG Skrevet 1. mai 2023 #169 Del Skrevet 1. mai 2023 kaledonia skrev (På 27.4.2023 den 12.45): Jeg må dekke kviser I dag har jeg bare Couleur Caramel hydra jeunesse fluid foundation Lily Lolo Translucent Silk pudder Alkemilla eco bio cosmetic concealer Benecos, IT-palette, Ballerina Glam øyenskygge Alle velger jo selv hva de vil bruke, men jeg tror riktig kosthold og vask av huden tar knekken på kvisene😉 og så tror jeg at bruk av founation bare er som å "helle bensin på bålet"...og det dekker bare over problemet, det løser det ikke. Og det er så trist at damer føler de må forandre på utseendet for å få selvtilitt og føle seg "god nok"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 1. mai 2023 #170 Del Skrevet 1. mai 2023 Nei, for tidleg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #171 Del Skrevet 2. mai 2023 Bare lebestift. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 2. mai 2023 #172 Del Skrevet 2. mai 2023 Rituals mascara og Isadora pink pearl lipgloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. mai 2023 #173 Del Skrevet 2. mai 2023 Hydra shape concealer fra Make up mekka Caia BB-stick, 20 W Sexy mama pudder fra The balm Loose Bronzer fra Caia, Sicily Highlighter fra Caia, Sidney Blush, Down boy fra The balm Enda litt mer highlighter i område øyebryn, fra Josephine Eyeliner fra Josephine Leppestift fra Caia Øyebrynspudder, noe billig fra Lyko That extra hydration settingspray fra Caia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. mai 2023 #174 Del Skrevet 3. mai 2023 FrøkenG skrev (På 1.5.2023 den 10.02): Alle velger jo selv hva de vil bruke, men jeg tror riktig kosthold og vask av huden tar knekken på kvisene😉 og så tror jeg at bruk av founation bare er som å "helle bensin på bålet"...og det dekker bare over problemet, det løser det ikke. Og det er så trist at damer føler de må forandre på utseendet for å få selvtilitt og føle seg "god nok"... Har ikke akne selv, men det er veldokumentert at alt det du sier der om akne er helt feil. Vanlig foundation gir ikke akne nei. Men man må rense huden om man bruker sminke selvsagt. Ingen tror at sminke reduserer akne. —————— Jeg har på: Primer fra Make The Make med spf 50 (elsket denne før, nå er jeg litt sånn meh) Blandet MtM foundation med fuktighetskrem for en lettere base Rosa corrector under øyne fra Maybelline istedetfor concealer Nars bronzer+Dior rosy blush Øyne: blanding av kremskygger i rose serien til Laura Mercier og Dior rosy som topper. Mascara. På nebbet tror jeg det blir MAC Syrup. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. mai 2023 #175 Del Skrevet 3. mai 2023 Glow booster fra Makeupmekka Hydra shape concealer, Makeupmekka Caia BB-stick, 20 W Sexy mama settingpudder fra The Balm Blush: Down Boy fra The Balm Rosegull highlighter: Cindy Loumanizer fra The Balm Caia Bronzer Caia Glow stick forsiktig påført med pensel i område øyebryn Billig Øyebrynspudder fra Lyko Plump your pucker, lilla lipgloss fra The Balm Å ja, og for en gangs skyld Under eye soft focus powder (eller noe sånt). That extra hour settingspray fra Caia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. mai 2023 #176 Del Skrevet 4. mai 2023 Ny primer fra Glossybox Caia BB-stick, 20 W Sexy mama pudder fra The Balm Down Boy Blush fra The Balm (kald og fin) Loose bronzer fra Caia Rosé all day, highlighter fra Physicians formula. Skikkelig pigmentert roségull, jeg ser nesten litt foliert ut. Billig Øyebrynspudder fra Lyko Plump your pucker, lilla lipgloss fra The Balm. Setting spray fra Catrice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #177 Del Skrevet 4. mai 2023 Videomøter + tur i lunsjen, så da dropper jeg en del steg; Nars pure radiant tinted moisturizer Maybelline instant eraser concealer Laura Mercier transulent pudder Mac brynpen + tinted gel Naked ultimate basics eyeshadow Rare beauty perfect strokes universal volumizing mascara Dior addict lip glow Anonymkode: 96336...a63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. mai 2023 #178 Del Skrevet 5. mai 2023 (endret) Feilpost Endret 5. mai 2023 av Djungelvrål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. mai 2023 #179 Del Skrevet 5. mai 2023 Ingen sminke på hjemmekontoret i dag. Men har vasket alle koster og svamper jeg har brukt i løpet av uka, så de er klare for bruk til jeg skal ut blant folk i morgen 😃 Hva gjør dere andre? Vasker dere svamp etter hver bruk? En gang i uka? Sjeldnere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. mai 2023 #180 Del Skrevet 5. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (28 minutter siden): Ingen sminke på hjemmekontoret i dag. Men har vasket alle koster og svamper jeg har brukt i løpet av uka, så de er klare for bruk til jeg skal ut blant folk i morgen 😃 Hva gjør dere andre? Vasker dere svamp etter hver bruk? En gang i uka? Sjeldnere? 1. Den lilla leppegreia må vi nesten få et bilde av 😇 2. Vasker helst svamp etter bruk, men går ofte noen dager (brukes ikke daglig). Kostene ca 1 gang i uka. Noen ganger eddik for å rense litt ekstra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå