Gjest SVK Skrevet 20. februar 2024 #1601 Del Skrevet 20. februar 2024 1 hour ago, Maskinfører said: Får tenne lys på grava te pappa da 🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1602 Del Skrevet 20. februar 2024 SVK skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2024 #1603 Del Skrevet 20. februar 2024 SVK skrev (4 minutter siden): Enig. I tillegg så er det ikke bare å plukke den av heller. Selv etter man har plukket den av sitter det igjen ananas-smak i osten der ananasen har ligget. Cassidy Tvillingene har det motsatt vi, vi må bare ha ananas på pepperonipizza. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1604 Del Skrevet 20. februar 2024 Er en del av mitt liv denne historien her sånn Gudrun bodde på sykehjemmet sammen med min far har nå send en E-Post til NRK at denne bør endres fra Tilgjengelig til: 31. mars 2026 kl. 21:00 og til Alltid Tilgjengelig dette bør aldri bli glemt Bombingen av Vallø 25 April Gudrun fortalte meg historien https://tv.nrk.no/program/KOID75000421 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. februar 2024 #1605 Del Skrevet 21. februar 2024 Leste i en annen tråd om påskeegg. Her skal du få et digitalt et av meg. Om du har et påskeegg liggende, så kjøp beste godteriet du vet og legg i det og kos deg med til påske. Om du ikke har påskeegg liggende, så kjøp et. Mange steder selges de ferdig med godterier i. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1606 Del Skrevet 21. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (På 19.2.2024 den 9.44): Du også. Ser for meg vår alles maskinfører som skal ut og ordne ting med maskinene sine. Vår SUPERMANN! Ja jeg skulle det 😀 Maskinfører Supermann 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1607 Del Skrevet 21. februar 2024 @Pal Fungi var innom Meny i dag og kjøpte en pakke med Dulce Gusto Evergood i hylla under lå det noe som het Star Buck ligna i alle fall på Logoen 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1608 Del Skrevet 21. februar 2024 Tror jeg skal gå løs på føttene mine i kveld med 120 korning gitt 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar 2024 #1609 Del Skrevet 21. februar 2024 Maskinfører skrev (18 minutter siden): Tror jeg skal gå løs på føttene mine i kveld med 120 korning gitt 😉 Hva skal du gjøre sa du?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 21. februar 2024 #1610 Del Skrevet 21. februar 2024 Maskinfører skrev (1 time siden): @Pal Fungi var innom Meny i dag og kjøpte en pakke med Dulce Gusto Evergood i hylla under lå det noe som het Star Buck ligna i alle fall på Logoen 😉 Jeg hadde en Dolce Gusto Melody maskin, men den har havnet nede i boden. Melody er den som ser ut som en kylling Husker jeg brukte å kjøpe kapsler på Kiwi. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1611 Del Skrevet 21. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hva skal du gjøre sa du?? Pusse vekk hard hud 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1612 Del Skrevet 21. februar 2024 Pal Fungi skrev (1 time siden): Jeg hadde en Dolce Gusto Melody maskin, men den har havnet nede i boden. Melody er den som ser ut som en kylling Husker jeg brukte å kjøpe kapsler på Kiwi. Ikke sikker pappa fikk en i julegave i 2019/2020 syns noe mangla på rommet på sykehjemmet så 😉 pappa sa den så ut som en Aliens en svart en med gjennomsiktig beholder lignet på ett fjes og den du setter kapselen oppi en munn 😀 på Kiwi ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1613 Del Skrevet 21. februar 2024 Sola de skrev (10 timer siden): Leste i en annen tråd om påskeegg. Her skal du få et digitalt et av meg. Om du har et påskeegg liggende, så kjøp beste godteriet du vet og legg i det og kos deg med til påske. Om du ikke har påskeegg liggende, så kjøp et. Mange steder selges de ferdig med godterier i. Tusen takk for påskeegg det varmer 🥰 ja jeg får vel gjøre det siden ingen andre gjør det ja jeg skal sjekke før påsketider 🥰😀😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1614 Del Skrevet 21. februar 2024 Sola de skrev (10 timer siden): Leste i en annen tråd om påskeegg. Her skal du få et digitalt et av meg. Om du har et påskeegg liggende, så kjøp beste godteriet du vet og legg i det og kos deg med til påske. Om du ikke har påskeegg liggende, så kjøp et. Mange steder selges de ferdig med godterier i. Dagen før skjærtorsdag i 2021 hold jeg på å kjøre på påskeharen ☹️☹️🐇🐇🐇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar 2024 #1615 Del Skrevet 21. februar 2024 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Dagen før skjærtorsdag i 2021 hold jeg på å kjøre på påskeharen ☹️☹️🐇🐇🐇 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Tusen takk for påskeegg det varmer 🥰 ja jeg får vel gjøre det siden ingen andre gjør det ja jeg skal sjekke før påsketider 🥰😀😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1616 Del Skrevet 21. februar 2024 Ble bomtur til Biltema da så får reise til pindsle i morgen kveld 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1617 Del Skrevet 21. februar 2024 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 21. februar 2024 #1618 Del Skrevet 21. februar 2024 Maskinfører skrev (1 time siden): Ikke sikker pappa fikk en i julegave i 2019/2020 syns noe mangla på rommet på sykehjemmet så 😉 pappa sa den så ut som en Aliens en svart en med gjennomsiktig beholder lignet på ett fjes og den du setter kapselen oppi en munn 😀 på Kiwi ja Denne har jeg, det var en limited edition av Melodymodellen 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1619 Del Skrevet 21. februar 2024 Pal Fungi skrev (6 minutter siden): Denne har jeg, det var en limited edition av Melodymodellen 🙂 Det er den typen det ja 😀 min er hel svart den min er annerledes går rett ned bak liksom 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #1620 Del Skrevet 21. februar 2024 Da har man lært enn nytt ord i natt Dette er borti staur og vegger 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå