Kassettspiller Skrevet 20. august #2381 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Da er du faktisk yngre enn bonusdatteren min, hun er 22 Jeg er født samme årstall som @Ciaran og Ciara!😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2382 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Og jeg er 38, så vi er ganske nærme i alder 1986 er ikke så veldig lenge siden 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2383 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er vi 😀 Vi er gamle vi da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2384 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): 29 år men i mine øyne ser hun ut som 20 😋 Hva er hemmeligheten?😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2385 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): 1986 er ikke så veldig lenge siden 😋 Jeg er født i 85, men sent på året 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #2386 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg er født samme årstall som @Ciaran og Ciara!😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2387 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Jeg er født i 85, men sent på året 85 ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2388 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hva er hemmeligheten?😉 Burde skaffet sterkere øyne kansje ? 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2389 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Burde skaffet sterkere øyne kansje ? 😋 Hun er nok pen da😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2390 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): 85 ja 😀 Jeg var nesten alltid den yngste i kullet mitt på skolen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2391 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Jeg var nesten alltid den yngste i kullet mitt på skolen. Ja noen må jo være det også 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2392 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hun er nok pen da😊 Ja det er hu 😀😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2393 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja noen må jo være det også 😀 Bortsett fra andre året på videregående, da var jeg nest yngst 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2394 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Bortsett fra andre året på videregående, da var jeg nest yngst 😜 Hehe 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2395 Del Skrevet 20. august Endelig lyst ute 06:08 kan noteres og det er fred og ro i huset 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2396 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Endelig lyst ute 06:08 kan noteres og det er fred og ro i huset 😀 Jeg tror det er på tide for frøken Fungi å sove litt nå 🥱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2397 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er på tide for frøken Fungi å sove litt nå 🥱 Ja du får kalle på pusene Aida Mjaudolf og Figaro og sov søtt sammen 😻😻😻😼😼🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈🐈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2398 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja du får kalle på pusene Aida Mjaudolf og Figaro og sov søtt sammen 😻😻😻😼😼🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈🐈 Da sier vi god natt her fra Ålesund 😴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2399 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Da sier vi god natt her fra Ålesund 😴 God natt fra Tønsberg 😻😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2400 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (10 minutter siden): Jeg tror det er på tide for frøken Fungi å sove litt nå 🥱 mjau mjau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå