Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2321 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): OK, jeg stoler på han😊 Ja jeg også han var jo min far 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2322 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): OK, jeg stoler på han😊 Sa til pappa pus er sur 😀 Pus er vel ikke sur vel ? 😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2323 Del Skrevet 20. august Blir vel ikke sure, men de kan bli sinte.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2324 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også han var jo min far 😀 Ja, jeg husker ikke alt for mye om min pappa dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2325 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Blir vel ikke sure, men de kan bli sinte.. Er ikke det likt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2326 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, jeg husker ikke alt for mye om min pappa dessverre. Nei ☹️😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2327 Del Skrevet 20. august Oi oi oi sa han når jeg satte fyr på skjegget hans med skjærebrenner,n 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2328 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei ☹️😋 Jo, dessverre.😵 Vi mistet han på traumatisk måte, så hjernen min har slettet nesten alt av minner om han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2329 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Oi oi oi sa han når jeg satte fyr på skjegget hans med skjærebrenner,n 😉 Han sa bare Oi oi oi? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2330 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jo, dessverre.😵 Vi mistet han på traumatisk måte, så hjernen min har slettet nesten alt av minner om han. Det er så trist og lese ☹️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2331 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er så trist og lese ☹️❤️ Hjernen beskytter på en måte. Rart hvordan det fungerer.😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2332 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Han sa bare Oi oi oi? Ja drev med jentene på hovslager,n også skulle jeg starte skjærebrenner,n så snakka hu ene til meg så kom jeg borti skjegget hans skikkelig nisseskjegg spart i 30 år var i 2005/2006 detta 😉😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2333 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Ja, jeg husker ikke alt for mye om min pappa dessverre. Jeg og @Maskinfører mistet pappaene våre med tre dagers mellomrom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2334 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja drev med jentene på hovslager,n også skulle jeg starte skjærebrenner,n så snakka hu ene til meg så kom jeg borti skjegget hans skikkelig nisseskjegg spart i 30 år var i 2005/2006 detta 😉😋 Gikk det bra da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2335 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Jeg og @Maskinfører mistet pappaene våre med tre dagers mellomrom. Ja vi gjorde det ☹️ 16 Desember her og begravelse 29 Des 54 år etter begravelsen til oldefar 1969 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2336 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Jeg og @Maskinfører mistet pappaene våre med tre dagers mellomrom. Trist å høre😔 Ikke lenge siden heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2337 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Gikk det bra da? Jada det ble bare ikke så langt lengre 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2338 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi gjorde det ☹️ 16 Desember her og begravelse 29 Des 54 år etter begravelsen til oldefar 1969 ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2339 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jada det ble bare ikke så langt lengre 😀 Uff, men skjegg er viktig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2340 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi gjorde det ☹️ 16 Desember her og begravelse 29 Des 54 år etter begravelsen til oldefar 1969 ❤️ Det var begravelse samme dagen ja, stemmer det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå