Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2221 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Er onkelen sjef der? Ja onkel driver eget entreprenørfirma 40 ansatte ink meg 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2222 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ikke det nei ☹️ Midt i en by. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2223 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Fine drømmehuset mitt ☺️ https://www.norskehus.no/hus/soria-moria Meget vakkert 😀 hente det i krødsherad ? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2224 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Midt i en by. Midt i en by ja 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2225 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja onkel driver eget entreprenørfirma 40 ansatte ink meg 😀 Tenkte det med at han hadde pengene. Supert at du fikk jobb der. Håper han ansetter folk som ikke nødvendigvis klarer skole, mens som klarer det praksise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2226 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Meget vakkert 😀 hente det i krødsherad ? 😀 Hvor er det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2227 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Hvor er det? Norefjell 😀 om du husker serien Soria Moria så er den spilt inn der 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2228 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Norefjell 😀 om du husker serien Soria Moria så er den spilt inn der 😀 Husker den ja. Det ser ut som de har hovedbase på Jessheim ut ifra det som står på nettsiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2229 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Husker den ja. Det ser ut som de har hovedbase på Jessheim ut ifra det som står på nettsiden. Sorry mente Villa Fridheim 😀 ja bra serie Trosten var artig jessheim stemmer 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2230 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Sorry mente Villa Fridheim 😀 ja bra serie Trosten var artig jessheim stemmer 😀 Nå er det midt på natta og vi sitter her enda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2231 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Nå er det midt på natta og vi sitter her enda Ja har ferie jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2232 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Nå er det midt på natta og vi sitter her enda Bare å drikke kaffe for å holde seg våkne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2233 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja har ferie jeg Snur du døgnrytmen i ferien? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2234 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Snur du døgnrytmen i ferien? Ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2235 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja har ferie jeg Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Bare å drikke kaffe for å holde seg våkne Jeg er sulten 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2236 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😀 Liker natta best du da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2237 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Liker natta best du da? Best dagen 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2238 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Jeg er sulten 😜 På pizza? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2239 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Best dagen 😀 Liker natta godt jeg også. Er mye roligere da.😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2240 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Jeg er sulten 😜 Jeg også har 2 bakker bolognese igjen men Tuss sover 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå