Kassettspiller Skrevet 20. august #2181 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Hva blir lottotallene da? 😜 Aner ikke😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2182 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Aner ikke😏 Jeg fant nylig ut at drømmehuset mitt koster over 12 millioner 😟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2183 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (22 minutter siden): Ja Ja den var jo fin 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2184 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Damer er best😆 Ja er det 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2185 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja den var jo fin 😀 Kirsebærtre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2186 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Kirsebærtre Ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2187 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Jeg fant nylig ut at drømmehuset mitt koster over 12 millioner 😟 Hvor ligger det da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2188 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja er det 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2189 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2190 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hvordan var det dere ble sammen da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2191 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hvordan var det dere ble sammen da? Hvordan vi ble sammen ? 😀 Neida var hu som ble interresert i meg 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2192 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hvor ligger det da? Det er sånn man bestiller den modellen man vil ha fra en huskatalog 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2193 Del Skrevet 20. august (endret) Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hvordan vi ble sammen ? 😀 Neida var hu som ble interresert i meg 😀 Sa hun det med en gang? Og hvor? Du husker jo så bra og jeg er veldig nysgjerrig. Er som å se på en romantisk serie det her.🥰 Endret 20. august av Kassettspiller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2194 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (4 minutter siden): Det er sånn man bestiller den modellen man vil ha fra en huskatalog Så typisk at man liker det dyreste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2195 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Så typisk at man liker det dyreste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2196 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Bare å bli rik nå. 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2197 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Sa hun det med en gang? Og hvor? Du husker jo så bra og jeg er veldig nysgjerrig. Er som å se på en romantisk serie det her.🥰 Nei det tok en dag ca hadde fylt koppen en del ganger før det og hu hadde studert meg og lurte på hvorfor jeg ikke var sammen med noen venta på deg sa jeg 😀 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2198 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Bare å bli rik nå. 😆 Kanskje @Maskinfører vil kjøpe det fine huset til meg Han har på seg spanderbuksene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2199 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei det tok en dag ca hadde fylt koppen en del ganger før det og hu hadde studert meg og lurte på hvorfor jeg ikke var sammen med noen venta på deg sa jeg 😀 🥰 Veldig søtt!💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2200 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Kanskje @Maskinfører vil kjøpe det fine huset til meg Han har på seg spanderbuksene. Ja det skulle jeg gjerne gjort @Pal Fungi 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå