Pal Fungi Skrevet 20. august #2121 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Dette er vesken @Maskinfører ønsker seg! Jeg kjøpte en liten sekk i det merket der til bonus barnebarnet mitt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2122 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (10 minutter siden): Jeg har noe lignende denne. Den har nok god plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2123 Del Skrevet 20. august Sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2124 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hmm. Kanskje du trenger en veske? Bare tenk litt på det du😏 Jeg trenger ikke noe veske ☹️ 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2125 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Den har nok god plass. Det har den, mange bur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2126 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte en liten sekk i det merket der til bonus barnebarnet mitt 😃 Hodetelefonene fra Guess er veldig fine også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2127 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Sånn Utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2128 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg trenger ikke noe veske ☹️ 😀 Stemmer, menn har lommer i buksa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2129 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Stemmer, menn har lommer i buksa. Ja de var det Glad i deg også @Kassettspiller 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2130 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hodetelefonene fra Guess er veldig fine også. Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Utrolig fin! Jeg liker det merket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2131 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja de var det Glad i deg også @Kassettspiller 😀 Jeg vil også ha lommer.😵 Glad i deg også @Maskinfører🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2132 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Jeg liker det merket Jeg også. Veldig undervurdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2133 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg vil også ha lommer.😵 Glad i deg også @Maskinfører🥰 Jeg har lommer i pysjbuksa mi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2134 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg vil også ha lommer.😵 Glad i deg også @Maskinfører🥰 Har du ikke lommer da ? 😀 Tusen takk det varmer @Kassettspiller 🥰 må faktisk innrømme at etter 2 år på KG så må jeg faktisk innrømme at jeg har blitt veldig glad i brukerne 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2135 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Jeg har lommer i pysjbuksa mi Er ikke pysj veldig varmt å sove i?😵🥵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2136 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Jeg har lommer i pysjbuksa mi Du har det ja 😀 Glad i deg også @Pal Fungi 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2137 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Er ikke pysj veldig varmt å sove i?😵🥵 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du har det ja 😀 Glad i deg også @Pal Fungi 😀 Jeg sover ikke i den, jeg bruker den på dagtid når jeg er hjemme 🙈 Glad i deg også @Maskinfører 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2138 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Jeg sover ikke i den, jeg bruker den på dagtid når jeg er hjemme 🙈 Glad i deg også @Maskinfører 😉 Hehe du bruker den på dagtid ja 🙈 Tusen takk etter 2 år på KG så har jeg blitt glad i brukerne 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2139 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hehe du bruker den på dagtid ja 🙈 Tusen takk etter 2 år på KG så har jeg blitt glad i brukerne 😉 Man blir jo venner og sånn selv om man ikke kjenner hverandre på ordentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2140 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Har du ikke lommer da ? 😀 Tusen takk det varmer @Kassettspiller 🥰 må faktisk innrømme at etter 2 år på KG så må jeg faktisk innrømme at jeg har blitt veldig glad i brukerne 🥰 Nei, nesten ingen av buksene har lommer. Eller har en da, men den ser mer ut som en arbeidsbukse for min del. Noen brukere er veldig lett å bli glad i.🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå