Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2061 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (5 minutter siden): Ja, jeg er fornøyd med den ☺️ Det er bra 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2062 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): @Maskinfører Jeg vil ha sånn https://www.kitchn.no/kjokken/kjokkenapparater/kjokkenmaskiner/kitchenaid-artisan-kjokkenmaskin-med-bolleloft-5ksm70shxedr-66l-dried-rose/ Ser ut som den har armer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2063 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Rosa er jo fineste🥰 Rosa ville hatt blå/svart 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2064 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Rosa ville hatt blå/svart 🥰 Fine farger det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2065 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Du vil ha det ja hver sin smak Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ser ut som den har armer! Den har løftefunksjon, og større bakebolle 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2066 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Den har løftefunksjon, og større bakebolle 😃 Men det ser ut som armer og det plager meg litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2067 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Rosa ville hatt blå/svart 🥰 Dama di liker ikke tilfeldigvis vesker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2068 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Rosa ville hatt blå/svart 🥰 Den fins i svart også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2069 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Dama di liker ikke tilfeldigvis vesker? Nei er ikke sikker hun er jo bare 29 så 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2070 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men det ser ut som armer og det plager meg litt. Synes den var søt jeg ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2071 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Den har løftefunksjon, og større bakebolle 😃 Den var jo praktisk 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2072 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Den fins i svart også Ja da må man nok ha en sånn en også 😀 kjøkkenassistenten 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2073 Del Skrevet 19. august (endret) Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei er ikke sikker hun er jo bare 29 så 😋 Man liker vesker uansett alder. Det som kommer ann på er personligheten og hennes preferanser. Endret 19. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2074 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Synes den var søt jeg ☺️ Jeg blir redd for den lol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2075 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Man liker vesker uansett alder. Det som kommer ann på er personligheten og hennes preferanser. Tja vi har aldri snakket om vesker 😀 men hun er glad i alt som bråker 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2076 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tja vi har aldri snakket om vesker 😀 men hun er glad i alt som bråker 😀 Som i maskiner eller fugler? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2077 Del Skrevet 19. august (endret) Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja da må man nok ha en sånn en også 😀 kjøkkenassistenten 😀 https://www.kitchn.no/kjokken/kjokkenapparater/kjokkenmaskiner/kitchenaid-artisan-kjokkenmaskin-med-bolleloft-5ksm70shxebm-66l-matt-svart/ Den fins i både matt og blank svart. Endret 19. august av Pal Fungi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2078 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): https://www.kitchn.no/kjokken/kjokkenapparater/kjokkenmaskiner/kitchenaid-artisan-kjokkenmaskin-med-bolleloft-5ksm70shxebm-66l-matt-svart/ Den fins i både matt og blank svart. Ja da må vi ha en sånn en også da 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2079 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Som i maskiner eller fugler? Maskiner 😋😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2080 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja da må vi ha en sånn en også da 😀 Jeg må si meg enig med @Kassettspiller da, at rosa er finere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå