Kassettspiller Skrevet 18. august #1941 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jaja en for ta det som det kommer 😀 brått så forsvinner hu med kofferten og katta under armen det er ett dilemma før etter eller lyve ? 😀 Ikke lyv til dama di! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1942 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det har vi aldri snakka om 😀 Kanskje du bør nevne det da i tilfelle hun er lettskremt, husredd eller noe sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1943 Del Skrevet 18. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ikke lyv til dama di! Fortelle rett til henne da at hun skal flytte inn i ett hjemsøkt hus ? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 18. august #1944 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Fortelle rett til henne da at hun skal flytte inn i ett hjemsøkt hus ? 😀 Bedre det enn at hun blir sur fordi du ikke var ærlig med henne.😬 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1945 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (12 timer siden): Bedre det enn at hun blir sur fordi du ikke var ærlig med henne.😬 Vi må nok finne en måte og fortelle det på 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #1946 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (3 timer siden): Vi må nok finne en måte og fortelle det på 😉 Du som kjenner fruen best finner sikkert en fin måte å fortelle dette på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1947 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Du som kjenner fruen best finner sikkert en fin måte å fortelle dette på. Ja jeg gjør nok det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1948 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Du som kjenner fruen best finner sikkert en fin måte å fortelle dette på. Ja jeg gjør nok det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1949 Del Skrevet 19. august (endret) Han Amir tilta fullstendig fatter ikke hva jeg har gjort do og Tommy er soppel aner ikke hvorfor jeg er søppel var sikker den gangen jeg kjørte langt for å ta diagnose på bilen hans krevde 200,- i Diesel ☹️ nei han gidder jeg ikke å gjøre noe mere for Endret 19. august av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #1950 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (11 minutter siden): Han Amir tiltak fullstendig fatter ikke hva jeg har gjort do og Tommy er soppel aner ikke hvorfor jeg er søppel var sikker den gangen jeg kjørte langt for å ta diagnose på bilen hans krevde 200,- i Diesel ☹️ nei han gidder jeg ikke å gjøre noe mere for Han krevde at du skulle betale for drivstoffet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1951 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Han krevde at du skulle betale for drivstoffet? Ja han krevde nok at jeg skulle kjøre gratis kjenner han knapt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #1952 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja han krevde nok at jeg skulle kjøre gratis kjenner han knapt Men du tok oppdraget privat da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1953 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men du tok oppdraget privat da? Er lenge sia det nå 😀 jeg har jo sagt han må skifte den Lambdasonden som er gåen 😀 han lagrer opp bilene sine på andres eiendom selv om folkene sier nei ☹️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #1954 Del Skrevet 19. august (endret) Maskinfører skrev (12 minutter siden): Er lenge sia det nå 😀 jeg har jo sagt han må skifte den Lambdasonden som er gåen 😀 han lagrer opp bilene sine på andres eiendom selv om folkene sier nei ☹️ Veldig vanlig at folk utnytter der dem kan.😬 Spesielt hvis man ikke har en skriftlig avtale.. Han har nok en del biler, men dumt å sette dem på andres eiendom uten tillatelse. Kan nok anmeldes det. Endret 19. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1955 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Veldig vanlig at folk utnutter der dem kan.😬 Spesielt hvis man ikke har en skriftlig avtale.. Han har nok en del biler, men dumt å sette dem på andres eiendom uten tillatelse. Kan nok anmeldes det. Ja det er det 😀 ja det kan nok anmeldes sikkert 😀 om han flyr på meg en gang skal han få gi meg en knyttneve så skal jeg ta og presse han ned foran meg så skal jeg stikke handa i kjeften hans og vri tunga rundt 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1956 Del Skrevet 19. august Dakar hund ☹️🐶 burde blitt lettere og adoptere disse ❤️https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/93kqBW/importforbudet-mot-eierloese-dyr-er-for-strengt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #1957 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det 😀 ja det kan nok anmeldes sikkert 😀 om han flyr på meg en gang skal han få gi meg en knyttneve så skal jeg ta og presse han ned foran meg så skal jeg stikke handa i kjeften hans og vri tunga rundt 😀 Kan bli dyrt for naboen som har bilene. Står blant annet i Grannelova (Naboloven) § 2 om at man ikke kan bare bruke andres eiendom uten videre. Står også mer i Naboloven § 9. Står blant annet at naboen i noen tilfeller kan kreve erstatning. Kan bli dyrt det.😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1958 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Kan bli dyrt for naboen som har bilene. Står blant annet i Grannelova (Naboloven) § 2 om at man ikke kan bare bruke andres eiendom uten videre. Står også mer i Naboloven § 9. Står blant annet at naboen i noen tilfeller kan kreve erstatning. Kan bli dyrt det.😬 Ja det kan det jo 😀 eier har sagt det til han flere ganger men han hører ikke 😀 ja det kan bli dyrt men han som eier eiendommen er 87 år og ganske konfliktsky 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #1959 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det kan det jo 😀 eier har sagt det til han flere ganger men han hører ikke 😀 ja det kan bli dyrt men han som eier eiendommen er 87 år og ganske konfliktsky 😀 Men da kan han vel kontakte kommunen eller noe lignende for hjelp? Tror Grannelova § 9 gir naboen mulighet til å få bistand av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #1960 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Men da kan han vel kontakte kommunen eller noe lignende for hjelp? Tror Grannelova § 9 gir naboen mulighet til å få bistand av dem. Det tviler jeg på at han kommer til å gjøre 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå