Pal Fungi Skrevet 18. august #1921 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det går sin gang 😀 snakket med henne i stad 😀 Så bra 😃 Skal dere på date? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1922 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Så bra 😃 Skal dere på date? Nei vi driver itte med sånt vi hopper rett i det 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1923 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (2 timer siden): Ååhååååååiiii 😋😋 Ship åhåi landkrabber, det er selveste Kaptein Sabeltann Maskinfører skrev (7 minutter siden): Nei vi driver itte med sånt vi hopper rett i det 😀 Hva vil det si? 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1924 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (7 minutter siden): Ship åhåi landkrabber, det er selveste Kaptein Sabeltann Åhåiii ja det er nok han som er ute å lusker Pal Fungi skrev (6 minutter siden): Hva vil det si? 😜 Hva det vil si ? 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1925 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åhåiii ja det er nok han som er ute å lusker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1926 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Sabeltann er fin 😋 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1927 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hva det vil si ? 😋 Ja, nå ble jeg nysgjerrig 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1928 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (52 minutter siden): Ja, nå ble jeg nysgjerrig 😁 Ja jeg også 😬 Nei da @Pal Fungi hun kommer nok snart med kofferten og katten tenker jeg 😺😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1929 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (7 minutter siden): Nei da @Pal Fungi hun kommer nok snart med kofferten og katten tenker jeg 😺😀 Oi, vi er der allerede altså? 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1930 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Oi, vi er der allerede altså? 😉 Ja det begynner 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1931 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det begynner 😀 Spennende da 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1932 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Spennende da 😃 Ja det blir spennende håper de blir venner 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 18. august #1933 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (4 minutter siden): Spennende da 😃 Føler han er typen til å vinne 50 mill. i lotto, vinne nobelpris og gifte seg uten at han forteller noe om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1934 Del Skrevet 18. august Kassettspiller skrev (21 minutter siden): Føler han er typen til å vinne 50 mill. i lotto, vinne nobelpris og gifte seg uten at han forteller noe om det. Nei, det må han fortelle til oss 😜 Jeg er som en nysgjerrig storesøster jeg Maskinfører skrev (22 minutter siden): Ja det blir spennende håper de blir venner 😀 Det blir nok bra for deg å ha noen i huset ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1935 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Det blir nok bra for deg å ha noen i huset ☺️ Ja det gjør det 😀 skal jeg fortelle om gjenferdet ? 😺 Noen gangen kan jeg jobbe natt også 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 18. august #1936 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Nei, det må han fortelle til oss 😜 Jeg er som en nysgjerrig storesøster jeg Han lar oss sitte på pinebenken Er veldig nysgjerrig jeg også.😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1937 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør det 😀 skal jeg fortelle om gjenferdet ? 😺 Noen gangen kan jeg jobbe natt også 😀 Husker du har nevnt at det skjer mystiske ting i huset ja👻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1938 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Husker du har nevnt at det skjer mystiske ting i huset ja👻 Skal jeg fortelle det eller skal jeg la henne få oppleve det feks en gang i vinter når jeg skal brøyte ? 😻😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1939 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Skal jeg fortelle det eller skal jeg la henne få oppleve det feks en gang i vinter når jeg skal brøyte ? 😻😀 Hm..hva slags forhold har hun til det overnaturlige fra før av da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1940 Del Skrevet 18. august Pal Fungi skrev (11 minutter siden): Hm..hva slags forhold har hun til det overnaturlige fra før av da? Det har vi aldri snakka om 😀 Jaja en for ta det som det kommer 😀 brått så forsvinner hu med kofferten og katta under armen det er ett dilemma før etter eller lyve ? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå