Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maskinfører skrev (15 minutter siden):

Det er den typen det ja 😀 min er hel svart den min er annerledes går rett ned bak liksom 

Mulig det er den jeg kaller pingvinen 🤔

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pal Fungi skrev (41 minutter siden):

Denne har jeg, det var en limited edition av Melodymodellen 🙂

550x547.jpg

:strix::strix:

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (12 timer siden):

Leste i en annen tråd om påskeegg. Her skal du få et digitalt et av meg. Om du har et påskeegg liggende, så kjøp beste godteriet du vet og legg i det og kos deg med til påske. Om du ikke har påskeegg liggende, så kjøp et. Mange steder selges de ferdig med godterier i. :klem3:standard_compressed_syb48999.jpg

:spise::spise:

Skrevet

Jeg har en slik en i helsort og en fylt beholder er nok til en dags bruk for meg. Kjempefornøyd med smaken. 
Har en annen som ser litt star wars ut; en sirkel hvor en skal sette koppen i midten, men den må passes 
så den ikke renner over og jeg foretrekker nok heller den som passer seg selv og gir en perfekt dose kaffe.  :rodmer:

dolce-gusto-mini-me-kapselmaskin-sortgra

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg har en slik en i helsort og en fylt beholder er nok til en dags bruk for meg. Kjempefornøyd med smaken. 
Har en annen som ser litt star wars ut; en sirkel hvor en skal sette koppen i midten, men den må passes 
så den ikke renner over og jeg foretrekker nok heller den som passer seg selv og gir en perfekt dose kaffe.  :rodmer:

dolce-gusto-mini-me-kapselmaskin-sortgra

:kaffekopp::kaffekopp::strix::strix:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har det litt sånn som dere viser der, for kaffe er godt og jeg har drukket det siden jeg var ei lita Lita-Hoppe. :nigo: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg har det litt sånn som dere viser der, for kaffe er godt og jeg har drukket det siden jeg var ei lita Lita-Hoppe. :nigo: 

Cassidy Tvillingene liker best Cappuccino når det kommer til kaffe vi.

Skrevet

Tror faktisk ikke at jeg har smakt det. Jeg er en svart kaffedrikker....noen ganger med vanlig melk i. :kaffekopp::) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Tror faktisk ikke at jeg har smakt det. Jeg er en svart kaffedrikker....noen ganger med vanlig melk i. :kaffekopp::) 

Cassidy Tvillingene synes at svartkaffe smaker litt for mye kaffe for oss.:kaffekopp::kaffekopp::nikke::nikke:

• Liker 1
Skrevet

Skjønner. :)  Men varm drikke smaker godt i alle fall, så får det være som den vil. 

• Hjerte 1
Skrevet

Skjønner. :)  Men varm drikke smaker godt i alle fall, så får det være som den vil. 

Cassidy Tvillingene liker godt varm drikke vi, både cappuccino, varmkokesjokolade og varm grønn te.🍵🍵

• Nyttig 1
Skrevet

Lenge siden jeg har laget skikkelig sjokoladedrikk i egen gryte nå, så det skal jeg tenke på å lage mens det ennå er vinter. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Lenge siden jeg har laget skikkelig sjokoladedrikk i egen gryte nå, så det skal jeg tenke på å lage mens det ennå er vinter. :) 

Cassidy Tvillingene skal lage oss varmsjokolade senere i dag.

• Hjerte 1
Skrevet

Jummi! :D Nå frister vi sikkert @Maskinfører`en også. Syns jeg kan høre at han snorkesover akkurat nå...

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jummi! :D Nå frister vi sikkert @Maskinfører`en også. Syns jeg kan høre at han snorkesover akkurat nå...

Cassidy Tvillingene skulle gjerne ha laget varmkokesjokolade til @Maskinfører

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Så våkner han til godduft etter hvert. :) 
Jeg er såpass våken her at jeg må lage frokost. Kaffeprat gjør meg sulten. 

• Hjerte 2
Skrevet

Så våkner han til godduft etter hvert. :) 
Jeg er såpass våken her at jeg må lage frokost. Kaffeprat gjør meg sulten. 

Cassidy Tvillingene har spist frokost, men denne kaffepraten gjør oss også mer sultne.:fnise::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vi har næringsvett! :nigo: 

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har næringsvett! :nigo: 

Cassidy Tvillingene er helt enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet

Da tusler jeg ut på kjøkkenet og mekker meg frokost. Snakkes. :farvel: *og evt. god frokost nummer to* 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...