Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (4 minutter siden):

Enig. I tillegg så er det ikke bare å plukke den av heller. Selv etter man har plukket den av sitter det igjen ananas-smak i osten der ananasen har ligget. 

Cassidy Tvillingene har det motsatt vi, vi må bare ha ananas på pepperonipizza.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del av mitt liv denne historien her sånn Gudrun bodde på sykehjemmet sammen med min far har nå send en E-Post til NRK at denne bør endres fra Tilgjengelig til: 31. mars 2026 kl. 21:00 og til Alltid Tilgjengelig dette bør aldri bli glemt 

Bombingen av Vallø 25 April Gudrun fortalte meg historien 

https://tv.nrk.no/program/KOID75000421

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en annen tråd om påskeegg. Her skal du få et digitalt et av meg. Om du har et påskeegg liggende, så kjøp beste godteriet du vet og legg i det og kos deg med til påske. Om du ikke har påskeegg liggende, så kjøp et. Mange steder selges de ferdig med godterier i. :klem3:standard_compressed_syb48999.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 19.2.2024 den 9.44):

Du også. :)  Ser for meg vår alles maskinfører som skal ut og ordne ting med maskinene sine.
Vår SUPERMANN! :D 

Ja jeg skulle det 😀 Maskinfører Supermann 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Pal Fungi var innom Meny i dag og kjøpte en pakke med Dulce Gusto Evergood i hylla under lå det noe som het Star Buck ligna i alle fall på Logoen 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (18 minutter siden):

Tror jeg skal gå løs på føttene mine i kveld med 120 korning gitt 😉

Hva skal du gjøre sa du?? :sjokkblå:

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 time siden):

@Pal Fungi var innom Meny i dag og kjøpte en pakke med Dulce Gusto Evergood i hylla under lå det noe som het Star Buck ligna i alle fall på Logoen 😉

Jeg hadde en Dolce Gusto Melody maskin, men den har havnet nede i boden. Melody er den som ser ut som en kylling :fnise: Husker jeg brukte å kjøpe kapsler på Kiwi. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hva skal du gjøre sa du?? :sjokkblå:

Pusse vekk hard hud 😋

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (1 time siden):

Jeg hadde en Dolce Gusto Melody maskin, men den har havnet nede i boden. Melody er den som ser ut som en kylling :fnise: Husker jeg brukte å kjøpe kapsler på Kiwi. 

Ikke sikker pappa fikk en i julegave i 2019/2020 syns noe mangla på rommet på sykehjemmet så 😉 pappa sa den så ut som en Aliens en svart en med gjennomsiktig beholder lignet på ett fjes og den du setter kapselen oppi en munn 😀 på Kiwi ja :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (10 timer siden):

Leste i en annen tråd om påskeegg. Her skal du få et digitalt et av meg. Om du har et påskeegg liggende, så kjøp beste godteriet du vet og legg i det og kos deg med til påske. Om du ikke har påskeegg liggende, så kjøp et. Mange steder selges de ferdig med godterier i. :klem3:standard_compressed_syb48999.jpg

Tusen takk for påskeegg det varmer 🥰 ja jeg får vel gjøre det siden ingen andre gjør det ja jeg skal sjekke før påsketider 🥰😀😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (10 timer siden):

Dagen før skjærtorsdag i 2021 hold jeg på å kjøre på påskeharen ☹️☹️🐇🐇🐇

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (14 minutter siden):

Dagen før skjærtorsdag i 2021 hold jeg på å kjøre på påskeharen ☹️☹️🐇🐇🐇

:klem3::klem3:

Maskinfører skrev (16 minutter siden):

Tusen takk for påskeegg det varmer 🥰 ja jeg får vel gjøre det siden ingen andre gjør det ja jeg skal sjekke før påsketider 🥰😀😉

:hjerte::hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maskinfører skrev (1 time siden):

Ikke sikker pappa fikk en i julegave i 2019/2020 syns noe mangla på rommet på sykehjemmet så 😉 pappa sa den så ut som en Aliens en svart en med gjennomsiktig beholder lignet på ett fjes og den du setter kapselen oppi en munn 😀 på Kiwi ja :fnise:

Denne har jeg, det var en limited edition av Melodymodellen 🙂

550x547.jpg

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (6 minutter siden):

Denne har jeg, det var en limited edition av Melodymodellen 🙂

550x547.jpg

Det er den typen det ja 😀 min er hel svart den min er annerledes går rett ned bak liksom 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...