Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Nam Nam, Cassidy Tvillingene bare digger Dumle snacks.😍😍🤩🤩

Jeg også 🙂🙂♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Jeg også 🙂🙂♥️♥️

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg med snop.🥰🥰♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg med snop.🥰🥰♥️♥️

Ja er det 🙂🙂🙂♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Ja er det 🙂🙂🙂♥️♥️

♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥️♥️🥰🥰

Endret av Ciaran og Ciara
Vi glemte noe,
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen problemer med å innrømme at jeg har diktet opp enktelte  ting jeg har skrevet på Kvinneguiden. Mange av oss som skriver under brukernavn som endrer litt på detaljene for å ikke bli gjenkjent. Det gjør oss da ikke til svindlere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 minutt siden):

Jeg har heller ingen problemer med å innrømme at jeg har diktet opp enktelte  ting jeg har skrevet på Kvinneguiden. Mange av oss som skriver under brukernavn som endrer litt på detaljene for å ikke bli gjenkjent. Det gjør oss da ikke til svindlere! 

Cassidy Tvillingene tror ikke at noen av oss er 100% ærlige hele tiden på sånne forum.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Jeg vil ikke si at jeg dikter opp ting men jeg holder tilbake mye informasjon for å ikke bli identifisert. 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Embla Othea said:

Jeg vil ikke si at jeg dikter opp ting men jeg holder tilbake mye informasjon for å ikke bli identifisert. 🙂

Ja, jeg holder tilbake ting også. Dette er et nettforum og ikke en rettssak. Man velger selv hva man vil dele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene deler ikke all informasjon om oss her heller.:risterpåhodet::risterpåhodet:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder også tilbake informasjon og er ikke altfor åpen rundt min psykiske helse, f.eks. Har skrevet hva jeg sliter med, men ikke for detaljert. Jeg har aldri løyet her inne, men kan skrive han i stedet for hun eller omvendt og gjøre litt om på noen små, ubetydelige detaljer om jeg trenger råd ang en situasjon.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg holder tilbake ting også. Dette er et nettforum og ikke en rettssak. Man velger selv hva man vil dele. 

Absolutt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (1 minutt siden):

Glad tråden er ryddet i 😀😀😀

Jeg også 😊 og takket være den «boten» har jeg hatt «boten Anna» på hjernen i hele dag siden jeg skrev at det sikkert var boten Anna og postet den låta :hoho: Stakkars, arme meg! 😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Glad tråden er ryddet i 😀😀😀

Det er Cassidy Tvillingene også glade for.💚💚

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg også 😊 og takket være den «boten» har jeg hatt «boten Anna» på hjernen i hele dag siden jeg skrev at det sikkert var boten Anna og postet den låta :hoho: Stakkars, arme meg! 😂

🤣🤣👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...