Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #121 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (3 minutter siden): Har dere her spist frokost da eller? 🙂 Cassidy Tvillingene pleier å spise frokost sånn cirka klokken 06.00.🍞🍞🥛🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #122 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (Akkurat nå): Jeg ser det, og det er hyggelig ja 🙂 godt flere er våkne om natta innimellom 🙂 Cassidy Tvillingene er alltid våkne om natten.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #123 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene pleier å spise frokost sånn cirka klokken 06.00.🍞🍞🥛🥛 Ok. Det er vel mer passende tid enn 05. Jeg sitter og skriver, så glemmer å spise noen ganger. Nå holdt jeg på å sulte ihjel og husker hamburgerne i kjøleskapet 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #124 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (Akkurat nå): Ok. Det er vel mer passende tid enn 05. Jeg sitter og skriver, så glemmer å spise noen ganger. Nå holdt jeg på å sulte ihjel og husker hamburgerne i kjøleskapet 😄 Cassidy Tvillingene forstår, det finnes ikke bedre nattmat enn burgere.🥰🥰🍔🍔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #125 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår, det finnes ikke bedre nattmat enn burgere.🥰🥰🍔🍔 Nei det tror ikke jeg heller. Ikke akkurat nå ihvertfall 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #126 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (1 minutt siden): Nei det tror ikke jeg heller. Ikke akkurat nå ihvertfall 😄 Cassidy Tvillingene kan ikke tenke oss noe bedre nattmat enn burgere.😉😉🍔🍔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #127 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan ikke tenke oss noe bedre nattmat enn burgere.😉😉🍔🍔 Dere har ikke spist Maskinfører? Siden han brått ble borte. 😆 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #128 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (Akkurat nå): Dere har ikke spist Maskinfører? Siden han brått ble borte. 😆 Nei da Cassidy Tvillingene har bare spist sjokolademuffins som vi bakte tidligere i natt.🍫🍫🧁🧁🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #129 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nei da Cassidy Tvillingene har bare spist sjokolademuffins som vi bakte tidligere i natt.🍫🍫🧁🧁🤣🤣 Det var bra, for jeg har ikke særlig tro på kannibalisme! 🙂 Så muffinsene smakte? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #130 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (Akkurat nå): Det var bra, for jeg har ikke særlig tro på kannibalisme! 🙂 Så muffinsene smakte? Ja Cassidy Tvillingene bakte 20 muffins, og vi spiste 10 hver.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #131 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene bakte 20 muffins, og vi spiste 10 hver.🥰🥰 Ja, de går ned. Muffins er godt. Drakk dere kaffe til? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #132 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (1 minutt siden): Ja, de går ned. Muffins er godt. Drakk dere kaffe til? Cassidy Tvillingene drikker ikke kaffe, vi er te drikkere.🍵🍵 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #133 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene drikker ikke kaffe, vi er te drikkere.🍵🍵 Ok. Te er bra, og jeg drikker det på ettermiddagen. Det er jo ikke så lurt med kaffe på natta heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #134 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (5 minutter siden): Ok. Te er bra, og jeg drikker det på ettermiddagen. Det er jo ikke så lurt med kaffe på natta heller. Cassidy Tvillingene skal snart lage oss hver vår kopp nå.🍵🍵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #135 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (4 timer siden): Jeg ser det, og det er hyggelig ja 🙂 godt flere er våkne om natta innimellom 🙂 Ja er det 🙂🙂🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #136 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene skal snart lage oss hver vår kopp nå.🍵🍵 Høres godt ut 🙂🙂🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #137 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (4 timer siden): Ok. Te er bra, og jeg drikker det på ettermiddagen. Det er jo ikke så lurt med kaffe på natta heller. Nei kaffe på natta er ikke så lurt ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #138 Del Skrevet 14. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Høres godt ut 🙂🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene kan fortelle at det var veldig godt også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #139 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (4 timer siden): Ja, de går ned. Muffins er godt. Drakk dere kaffe til? Muffins er veldig godt 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #140 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (4 timer siden): Det var bra, for jeg har ikke særlig tro på kannibalisme! 🙂 Så muffinsene smakte? Ja har ikke tro på kanibalisme jeg heller 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå