Gå til innhold

CIARAN OG CIARA ( CASSIDY TVILLINGENE ) SIN DAGBOK


Ciaran og Ciara

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Riktig god helg dere og! ♥️ Nå tar jeg kvelden, er trøtt som en strømpe :natti: :sover: 

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️ Og så ønsker vi deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @jukkapalme:sover::sover:🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️ Og så ønsker vi deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @jukkapalme:sover::sover:🥰🥰

Riktig god natt dere også og sov søtt når den tid kommer ♥️ :klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Riktig god natt dere også og sov søtt når den tid kommer ♥️ :klem3:

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene vil påminne dere på at dette er ingen tråd men en dagbok, og de som ikke liker dagboken vår kan heller la være og besøke den i stedet for å spre barnslig eder og galle her inne.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene er glade for at vi har dere våre venner her.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er glade for at vi har dere våre venner her.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Ja jeg også ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.:nikke::nikke:

Det er bra :) :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene lar ikke surpomper skremme oss bort fra dagboken vår.:risterpåhodet::risterpåhodet:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene lar ikke surpomper skremme oss bort fra dagboken vår.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Nei det er bra :) :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Nei det er bra :) :) 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

:) :) 👍👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (31 minutter siden):

:) :) 👍👍

🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, fininger! Håper dere har hatt en fin våkenatt. Ser surpompen er fjernet fra dagboken deres, det er jammen meg bra. Så hun hadde svart meg skikkelig frekt før jeg sovnet, man er visst forumavskum eller hva hun nå kalte det om man skriver hyggelig i dagbøker og ikke er bare blodseriøs hele tiden :himle: Men å spy ut eder og galle i stedet for å bare ignorere dagbøkene, det er tydeligvis greit i hennes lille verden, forstå det den som kan. Jeg orket ikke svare da og når jeg skulle svare nå var hun vekk. Ikke noe stort savn, akkurat :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (3 timer siden):

God morgen, fininger! Håper dere har hatt en fin våkenatt. Ser surpompen er fjernet fra dagboken deres, det er jammen meg bra. Så hun hadde svart meg skikkelig frekt før jeg sovnet, man er visst forumavskum eller hva hun nå kalte det om man skriver hyggelig i dagbøker og ikke er bare blodseriøs hele tiden :himle: Men å spy ut eder og galle i stedet for å bare ignorere dagbøkene, det er tydeligvis greit i hennes lille verden, forstå det den som kan. Jeg orket ikke svare da og når jeg skulle svare nå var hun vekk. Ikke noe stort savn, akkurat :fnise: 

Cassidy Tvillingene er helt enige, og vi håper at du har en fin lørdag. Vår gode venn @jukkapalme❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 timer siden):

God st aftens kos dere 🥰🥰😃😃

Hjertelig Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Riktig god St. Hans.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...