Gå til innhold

Menn som bruker smykker, hva synes du om det?


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal jeg mene noe om det? Om mannfolk har på seg smykker eller ei, er meg revnende likegyldig. Det som er interessant er hvordan han oppfører seg.

Anonymkode: edf29...ad9

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å se mannen med gifteringen sin hvertfall.

Anonymkode: e73d1...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn synes jeg det er skikkelig ekkelt. Jeg vet ikke hvorfor. Hvis en mann bruker ringer (ikke giftering da) så klarer jeg ikke se noe annet. Det er bare forferdelig stygt. Svære ringer på lillefingeren er det verste. Jeg føler voldsomt ubehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødstrupa skrev (18 timer siden):

Hva synes du om det?

giftering og et maskulint smykke går fint. masse bling er blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater en som bruker gullsmykke, som han fikk av sin morfar. Det synes jeg er innafor. Er ikke en harry gullenke liksom. 

Ellers er jeg ikke superfan av smykker på menn, enn ei klokke. 

Ting i ørene er også kult, det er personbetinga. Ikke alle passer det. 

Lenker, smykker som er kjøpt på typ Mallorca, er ikke pent på noen. Ser jeg de som bruker sånne med kraftige kors på, ifra et spill eller fadderullan hvor det kommer ifra, ofte på metalheads, er noe av det styggeste jeg ser. Eksen prøvde seg og bruke et smykke, der lenka var i stoff med en trebit sak på når vi skulle på fest. Glem det😬 Nekter folk somregel aldri noe men, da sa jeg blankt nei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier nei, mener dere at ett lite tynt kjede i halsen er like ille som de store "gangstersmykkene" ?

Jeg tenker ikke noe negativt om enkle og moderate smykker, og det kan være skikkelig fint også. Som dette, jeg ser ikke noe negativt med det... 4208ef9eee78355bef3322e684cde78b--ryan-oneal-jeri-ryan.jpg.f15ee3a0f93335f505762d5da80e1a50.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smykker inkludert giftering er den ultimate turn off. Klokke er digg, men det kommer ikke inn under definisjonen «smykke» i mine øyne. 

Anonymkode: c79de...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg ha noen sterke meninger om det? Folk får ha på seg akuratt hva de vil og jeg syns man generelt ofte tar seg bedre ut med smykker, uavhengig kjønn!

Anonymkode: 01de9...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe om menn med smykker, bortsett fra giftering. En ting jeg synes er rart er min eks. Han brukte bare giftering og ett år kjøpte jeg ett kjede til han med barnas navn. Dette brukte han en kort periode, han ville ikke gå med kjede.

Vi ble skilt og han fikk ny dame. Da ble det flippskjegg, flere stygge ringer og bredt kjede. Han fikk seg også tatoveringer. Han kunne ikke fordra flippskjegg og tatoveringer mens vi var gift.

Kan trygt si han hadde en total forandring både psykisk og fysisk. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er mulig å forandre seg så voldsomt. 

Anonymkode: 971ba...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som så mye annet kan det være fint og kledelig og det kan være ikke så kledelig synes jeg. Jeg sitter ofte på bussen med en mann som har et spesielt smykke rundt halsen og må innrømme at det har gjort meg nyskjerrig på vedkommende, jeg legger merke til han i et posetivt lys. Liker godt smykker på begge kjønn men det må selvsagt være smykker som passer vedkommende og ikke sånn "bling bling gangster 2 cent wannabe" opplegg 

Anonymkode: 24279...8d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...