Sandum.PT Skrevet 11. februar 2023 #1 Del Skrevet 11. februar 2023 I alle fall ikke på min 🫣 Her må man stoppe umiddelbart om man blir andpusten 🤣 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Del Skrevet 11. februar 2023 Hahaha, er den amerikansk? 🤣 Ble litt bekymret da jeg leste overskriften, har trent 4x4 intervaller i to mnd nå og det er sjukt effektivt. Har gått fra 6,5 km/t til 8,5 på første intervallet, 7 til 10 på siste! ❤️ Trener intervaller 1 gang i uka. 😊 Anonymkode: fb7ca...6ce 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hahaha, er den amerikansk? 🤣 Ble litt bekymret da jeg leste overskriften, har trent 4x4 intervaller i to mnd nå og det er sjukt effektivt. Har gått fra 6,5 km/t til 8,5 på første intervallet, 7 til 10 på siste! ❤️ Trener intervaller 1 gang i uka. 😊 Anonymkode: fb7ca...6ce Fantastisk! Jeg opplever tilsvarende fremgang 😊 Sole F85, så amerikansk produsent ja 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Del Skrevet 11. februar 2023 Haha, det er jo hele poenget! Kondisen min hadde vært elendig, og legen overarbeidet, dersom jeg hadde sykeliggjort å være "out of breath" under cardio. Anonymkode: f6a9b...0da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #5 Del Skrevet 11. februar 2023 Haha - herlig! 😆 En god unnskyldning for å droppe løpetreningen. Og jeg som blir andpusten av å gå opp trappene på sykehuset… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 11. februar 2023 #6 Del Skrevet 11. februar 2023 Tredemølle, det er fali det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 12. februar 2023 #7 Del Skrevet 12. februar 2023 Sandum.PT skrev (21 timer siden): I alle fall ikke på min 🫣 Her må man stoppe umiddelbart om man blir andpusten 🤣 Det der hadde jeg ikke brydd meg det minste om😂 Stiger man opp på mølla er man så godt som død😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 12. februar 2023 Adrenalina1 skrev (9 timer siden): Det der hadde jeg ikke brydd meg det minste om😂 Stiger man opp på mølla er man så godt som død😂 Nå vet jeg ikke om jeg henger helt med på hva du mente? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 13. februar 2023 #9 Del Skrevet 13. februar 2023 Sandum.PT skrev (14 timer siden): Nå vet jeg ikke om jeg henger helt med på hva du mente? 😅 Jeg mente at jeg synes advarselen er veldig rar. Og som ironi satt på spissen, er man nærmest død i det man stiger opp på mølle. I følge den må man ikke finne på å bli andpusten😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. februar 2023 #10 Del Skrevet 13. februar 2023 Egentlig burde man sette opp advarselsplakater på fødestua: " Å bli født vil føre til den sikre død!" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Del Skrevet 13. februar 2023 Embla Othea skrev (På 11.2.2023 den 21.19): Haha - herlig! 😆 En god unnskyldning for å droppe løpetreningen. Og jeg som blir andpusten av å gå opp trappene på sykehuset… Off da burde du virkelig bite det i deg og begynne å trene likevel 😬😅 Anonymkode: 75802...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 13. februar 2023 #12 Del Skrevet 13. februar 2023 Bra jeg sjeldent trener meg andpusten😅 prøver å holde pulsen under 80% av maks. Liker meg best rundt 70% og da slipper jeg å bli svett. Litt verre for dere som liker å trene dere slitne dette😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. februar 2023 #13 Del Skrevet 13. februar 2023 Majer skrev (1 time siden): Bra jeg sjeldent trener meg andpusten😅 prøver å holde pulsen under 80% av maks. Liker meg best rundt 70% og da slipper jeg å bli svett. Litt verre for dere som liker å trene dere slitne dette😂 Du driver altså med det som kalles sone 2 trening- og det er veldig sterkt anbefalt Det finnes anbefalinger på sone 2 tre ganger i uka, og full fart en gang i uka, og jeg tror det er en mix som gir kjempeform. https://www.youtube.com/watch?v=FRx2UZjioqE Olaf hadde riktignok trent veldig mye mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 13. februar 2023 #14 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Off da burde du virkelig bite det i deg og begynne å trene likevel 😬😅 Anonymkode: 75802...f7c Jeg skulle gjerne ha gjort det men det er vanskelig når man er romskjermet. 🙂 Psykiatribegrep: Romskjerming innebærer at man må holde rommet 24/7. Jeg føler jeg av og til er på sykehjem - spise, sove og hvile. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #15 Del Skrevet 13. februar 2023 Adrenalina1 skrev (3 timer siden): Jeg mente at jeg synes advarselen er veldig rar. Og som ironi satt på spissen, er man nærmest død i det man stiger opp på mølle. I følge den må man ikke finne på å bli andpusten😂 Trodde du mente at mølletrening er så kjedelig at man er død idet man begynner uansett, men jeg skjønner nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 13. februar 2023 #16 Del Skrevet 13. februar 2023 Sandum.PT skrev (32 minutter siden): Trodde du mente at mølletrening er så kjedelig at man er død idet man begynner uansett, men jeg skjønner nå 😊 Hehe☺️Løping på mølle kan være kjedelig. Men ikke SÅ kjedelig😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå