Gå til innhold

Hogwarts Legacy

Kullsyrevann

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Polly Ester said:

Jeg har ikke oversikt over hvor lang tid jeg brukte på å bli ferdig, jeg føler ikke at jeg blir helt ferdig før jeg er 100%, jeg er vel på 94% eller noe sånt nå, med den første karakteren min. Jeg kommer aldri til å få til den flyingen - fortsatt - så jeg kommer sikkert til å ergre meg over det "resten av livet" hehe

Jeg har lastet ned flere mods - silence floo flame dama og silence Deek og auto alohomora, utseendet til Yennefer og håret til Prof. Garlich, og Reshade for å få bort tåka og få klarer farger. 

Jeg vurderer å laste ned en mod som dekorerer alle Vivariumene, men er litt usikker på om det da vil endres på alle brukerne eller på en av karakterene jeg velger. 

Jeg spiller fortsatt. Er på Hufflepuff nå, og fikk med meg Azcaban. :)

Spiller du andre spill mens du venter på å spille HL igjen?

Ja, har lastet ned èn mod - Auto Alohomora. Den biten var så irriterende og unødvendig (OG lore-breaking) at jeg ikke hadde problemer med å modde med en gang.

Akkurat nå er jeg tilbake til å spille små mystery/hidden items-spill. Liker godt å slappe av med det etter en travel dag på jobb. Men vil nok snart ta en runde ESO igjen, tenker jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
Tabris skrev (På 15.3.2023 den 13.35):

Ja, har lastet ned èn mod - Auto Alohomora. Den biten var så irriterende og unødvendig (OG lore-breaking) at jeg ikke hadde problemer med å modde med en gang.

Akkurat nå er jeg tilbake til å spille små mystery/hidden items-spill. Liker godt å slappe av med det etter en travel dag på jobb. Men vil nok snart ta en runde ESO igjen, tenker jeg.

Mods på ps5?

Anonymkode: 1bfac...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Mods på ps5?

Jeg spilte på PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tabris skrev (2 minutter siden):

Jeg spilte på PC.

Dumt det ikke er på konsoller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Noen som fremdeles spiller? Akkurat kjøpt meg ps5 og HL. Har kun prøvd litt (akkurat kommet til Hogwarts), men liker det godt så langt☺️ Vil det være litt forskjellge ting å gjøre utifra hvilket hus en velger?

Anonymkode: 4d47f...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Noen som fremdeles spiller? Akkurat kjøpt meg ps5 og HL. Har kun prøvd litt (akkurat kommet til Hogwarts), men liker det godt så langt☺️ Vil det være litt forskjellge ting å gjøre utifra hvilket hus en velger?

Anonymkode: 4d47f...d1f

Næ, de har en liten quest chain som er ulik for hvert hus, men ellers er det stort sett det samme ^,^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er spillet verdt det? Mtp at dere spilt det en stund

Anonymkode: 42cb5...fbb

Jeg syns det var verdt det. Jeg hadde fullstendig dilla, ble hekta skikkelig.

Det er en stund siden jeg spilte det nå, men jeg syns det var verdt pengene sine. Hvis de i nyere versjoner har fått gjort noe med flyvingen så vil det bli enda mer attraktivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er spillet verdt det? Mtp at dere spilt det en stund

Anonymkode: 42cb5...fbb

Ja, synes absolutt det var verdt pengene :)   Hadde mange, mange timer med moro da jeg spilte det. Selv om det er en del ting som gjerne skulle vært forbedret så oppfyller jo spillet drømmen jeg har hatt siden barneskolen om et sånn spill hvor man får utforske hele Galtvort og området rundt. 

Anonymkode: b3c09...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...