AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #81 Del Skrevet 13. februar 2023 Kun mascara og rouge. En sjelden gang diskré øyenskygge. Anonymkode: 51bcf...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #82 Del Skrevet 14. februar 2023 Maskara, eyeliner, øyenbrynslyant, blush Anonymkode: fda39...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perl Skrevet 16. februar 2023 #83 Del Skrevet 16. februar 2023 Concealer (under øye) Blush Grå eller brun eyeliner Ofte nøytral øyenskygge som passer til klærne jeg har på meg den dagen Maskara Brynspenn Brynsgelé Leppestift hvis øynene ikke står i fokus den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #84 Del Skrevet 16. februar 2023 Øyeskygge langs vippskanten oppe og nede (som eyeliner) Mascara Leppestift (leppene er så bleike at de går i ett med huden uten) Anonymkode: 45422...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #85 Del Skrevet 22. februar 2023 Falske øyevipper og veldig rød leppestift. Da popper øynene og leppene mine Anonymkode: eb2ce...413 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #86 Del Skrevet 22. februar 2023 Mascara, concealer, foundation, pudder, bronzer, blush, highlighter, settingspray, lipliner, leppestift, lipgloss, eyeliner, øyenskygge, brow pencil, contour stick, primer. Og falske øyevipper. Det er nok alt. Anonymkode: eb2ce...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #87 Del Skrevet 22. februar 2023 Litt foundation, mascara, og highlighter. (Er mann) Anonymkode: eb2ce...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #88 Del Skrevet 22. februar 2023 Godt spørsmål! Bruker spraytan, så trenger ikke foundation. Trenger ikke concealer, sover 12 timer hver natt. Derfor bruker jeg bare blush, mascara, og leppestift (Plommefarget) Anonymkode: eb2ce...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #89 Del Skrevet 22. februar 2023 Ingenting. Folk som bruker sminke ser bare eldre ut. Jeg tar botox og fillers, mye mer naturlig. Opererte også nesen. Bare se på Sophie Elise uten sminke. Ser mye bedre ut enn en vanlig stygg kvinne med et tonn med sminke 🙄 Anonymkode: eb2ce...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 22. februar 2023 #90 Del Skrevet 22. februar 2023 Solpudder, maskara og øyenbrynsfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #91 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mascara, concealer, foundation, pudder, bronzer, blush, highlighter, settingspray, lipliner, leppestift, lipgloss, eyeliner, øyenskygge, brow pencil, contour stick, primer. Og falske øyevipper. Det er nok alt. Anonymkode: eb2ce...413 Hvor lang tid bruker du på det om morgenen? Utrolig mye antar jeg ? Anonymkode: eb2ce...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #92 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingenting. Folk som bruker sminke ser bare eldre ut. Jeg tar botox og fillers, mye mer naturlig. Opererte også nesen. Bare se på Sophie Elise uten sminke. Ser mye bedre ut enn en vanlig stygg kvinne med et tonn med sminke 🙄 Anonymkode: eb2ce...413 Ehe, for folk med botox og fillers ser veldig naturlig ut. Absolutt. Anonymkode: 9d6ff...709 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #93 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lang tid bruker du på det om morgenen? Utrolig mye antar jeg ? Anonymkode: eb2ce...413 1 og en halv time omtrent. Står opp kl 5. Anonymkode: eb2ce...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 22. februar 2023 #94 Del Skrevet 22. februar 2023 Concealer, contourstick, øyenbrynsblyant, blush (bruker den både som blush og som leppestift), litt eyeliner og mascara ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #95 Del Skrevet 22. februar 2023 Bare eyeliner og leppestift Anonymkode: eb2ce...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 22. februar 2023 #96 Del Skrevet 22. februar 2023 Til hverdags bruker jeg alltid concealer, mineralfoundation, rouge/blush, øyenbrynsgele (uten farge), maskara og farget lipgloss eller leppestift. Bruker ofte en nøytral øyenskygge og/eller mørk øyenskygge som liner oppe. Dette er hvis jeg skal på jobb, på kafé eller ut og treffe folk. Sminker meg ikke hvis jeg er hjemme en lørdag eller bare skal en tur på butikken. Men jeg bruker ofte en farget dagkrem med solfaktor, som ikke dekker noe særlig, men jevner ut litt. Jeg tror ikke jeg ser veldig sminket ut, men det jevner ut hudtonen og markerer trekkene litt. Jeg har mørke bryn og sminker ikke dem, men selv om vippene er ganske mørke bruker jeg maskara for mer fylde og lengde. Jeg ser at jeg faktisk ser litt barnslig ut uten maskara (er 40, men har litt babyface fortsatt). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #97 Del Skrevet 22. februar 2023 Vanligvis kun lipliner, men legger til concealer under øynene og øyenbryn + bronzer om jeg skal møte noen/se mer presentabel ut. Anonymkode: 6272a...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 22. februar 2023 #98 Del Skrevet 22. februar 2023 Som regel ingenting. Kanskje litt mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #99 Del Skrevet 22. februar 2023 Ofte concealer, ikke noe mer Anonymkode: eb2ce...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #100 Del Skrevet 24. februar 2023 Ingenting, kanskje eyeliner Anonymkode: eb2ce...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå