AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #41 Del Skrevet 5. februar 2023 Karmaisabitch skrev (14 timer siden): Liker Maja best, lykke til med navnevalget 😊 Tusen takk 🥰 Det er ikke lett det her, så setter derfor stor pris på alle innspill😅 Anonymkode: a343c...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #42 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Synes Mai er fint jeg da Anonymkode: c97b9...912 Enig. Jeg ville fjernet Maia og heller brukt Mai. Det er enkelt, fint og klassisk. Anonymkode: 3ce32...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. februar 2023 #43 Del Skrevet 6. februar 2023 Mille høres ut som et kallenavn og er generelt veldig "søtt" og uten tyngde, som mange påpeker. Ville derfor gått for et av de to andre. Jeg synes både Maia og Martine er fine navn, men ville skrevet Maja, det er mest vanlig (så slipper hun å si "Maia med i" hele livet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #44 Del Skrevet 6. februar 2023 Anonymus Notarius skrev (1 time siden): Mille høres ut som et kallenavn og er generelt veldig "søtt" og uten tyngde, som mange påpeker. Ville derfor gått for et av de to andre. Jeg synes både Maia og Martine er fine navn, men ville skrevet Maja, det er mest vanlig (så slipper hun å si "Maia med i" hele livet). Takk for innspill ☺️ Jeg tror det står mellom Maia og Martine 🥰 Litt enig med deg i at Mille kan bli litt vel kallenavn, selv om jeg liker det navnet godt også ☺️ Anonymkode: a343c...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 6. februar 2023 #45 Del Skrevet 6. februar 2023 Maia eller Mille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #46 Del Skrevet 6. februar 2023 Mille ❤️ Anonymkode: 26e32...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå