Gå til innhold

Navnevalg, Maia, Martine eller Mille?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Vi synes alle tre navnene er veldig fine og syns det er vanskelig å velge. Hvilket liker du best? :) 

Anonymkode: a343c...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, 

Vi synes alle tre navnene er veldig fine og syns det er vanskelig å velge. Hvilket liker du best? :) 

Anonymkode: a343c...da4

Jeg ville ikke brukt noen av de navnene, men det er en smakssak.  :). Jeg liker veldig godt navn som Victoria, Madeleine osv. Internasjonale navn. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mille er for søtt. Ser for meg at hun jobber i dyrebutikk som voksen. Litt godtroende og naiv type.

Martine er for hardt. Kan bli advokat, men vil hun være lykkelig som det? Kan oppfattes av andre som litt brysk. Hun lurer hele tiden på om hun har valgt riktig vei i livet, er veldig usikker og ulykkelig bak fasaden.

Maia er det fineste og mest nøytrale. Ganske søtt, men kan også bli advokat. Kanskje. Mest sannsynlig sykepleier. Er en del sykemeldt fordi hun har vondt i vilja.

Anonymkode: 4c48d...233

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de tre, så Mille, men liker Milla bedre.

Anonymkode: 395b3...2a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill, husk at barnet bare er barn og søt liten bebis en liten stund, det skal leve hele sitt voksne liv med navnet dere velger. Derfor; styr unna Mille. Det er sånn sukkersøtt dukkenavn som rett og slett ikke passer på et voksent og seriøst menneske. 

Anonymkode: b6c35...690

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville unngått Maia fordi alle heter det nå.. Jeg kjenner voksne Mille, ingenting søtt over det 

Anonymkode: d5dd1...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martine hadde nok jeg valgt av de. Mille er fint, men litt for spesielt for meg, og Maja (som jeg hadde skrevet det) er helt ok. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ikke brukt noen av dem. Det er altfor barnslige navn som bare blir rare til voksne mennesker. 

Anonymkode: 95f31...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker navnet Maja, men med «j» ikke «i».

Anonymkode: 0db21...782

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...