Gå til innhold

KIWI vert en pådriver å senke matvare priser igjenn ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble så glad da Kiwi sto på sitt og ikke satte opp prisene og at Coop og Rema måtte krype til korset og gå ned i pris igjen de også.

Helt til jeg leste at Kiwi var bare smartere og hadde økt prisene noen dager i forveien uten at folk la merke til det noe særlig. Så. Kiwi har også økt prisene, men de reklamerer jo bare for at de aldri gir seg på pris og at de er prispresseren... jeg vet ikke helt, jeg.

https://www.nettavisen.no/okonomi/kiwi-okte-priser-med-opp-til-124-prosent-folk-blir-sure/s/5-95-884358

Anonymkode: 2f6fe...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 13.57):

Å drive en kommuniststat er også helt feil. Slik som norge. Stakkars innbyggere som klager og klager men ikke får noen endring. Husk at du betaler extrent mye skatt i norge på veldig mye, og får inget tillbake. Ikke engabg offentlig time raskt hos gynekolog, du må punge ut 2000 privat.

Anonymkode: cf9e7...1ba

Ja, så fælt vi har det her i Norge!

Norge: 25% MVA og 22% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 46.4%

Nederland: 21% MVA og 25% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 49.5%

Tyskland: 19% MVA og 25% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 47.475%

Italia: 22% MVA og 27.5% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 47%

Østerrike: 20% MVA og 27.5% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 55%

Canada: 5-15% MVA og 27% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 44.5-54% Ps. avhengig av provins.

Sverige: 25% MVA og 30% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 52%

Frankrike: 20% MVA og 30% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 49%

Irland: 23% MVA og 33% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 52%
 

Derfor er det på tide å flytte til Sveits: 7.7% MVA og 0% skatt på kapitalinntekt. Høyeste oppnåelige marginalskatt er 50% (Geneva)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...