FruR Skrevet 17. mars 2023 #181 Del Skrevet 17. mars 2023 M** skrev (20 minutter siden): Jeg stusset også på det med designerbaby. Hun var liksom ikke typen. Men jeg kom fram til at hun ville ha et robust barn med de beste forutsetninger til å skape seg et helt annet liv enn hun selv har hatt. Hun portretteres jo selv som en (i utgangspunktet) engstelig person med et dårlig selvbilde, var kanskje redd for å videreføre egne gener. Som alenemor bekymrer man seg jo kanskje også mer for barnet og er opptatt av at barnet skal greie seg så bra som mulig. Jeg lurte også på de greiene med Adam og familien. Ja det med familien til Adam er tråd som ikke ble fulgt opp følte jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 17. mars 2023 #182 Del Skrevet 17. mars 2023 FruR skrev (1 minutt siden): Ja det med familien til Adam er tråd som ikke ble fulgt opp følte jeg Eneste jeg fikk ut av den tråden, var at det ble klart at Adam selv hadde hatt en ganske fucked-up barndom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 17. mars 2023 #183 Del Skrevet 17. mars 2023 M** skrev (21 minutter siden): Jeg stusset også på det med designerbaby. Hun var liksom ikke typen. Men jeg kom fram til at hun ville ha et robust barn med de beste forutsetninger til å skape seg et helt annet liv enn hun selv har hatt. Hun portretteres jo selv som en (i utgangspunktet) engstelig person med et dårlig selvbilde, var kanskje redd for å videreføre egne gener. Som alenemor bekymrer man seg jo kanskje også mer for barnet og er opptatt av at barnet skal greie seg så bra som mulig. Jeg lurte også på de greiene med Adam og familien. Hun sa jo dette rett ut? Når hun beleilig nok ble spurt om hvorfor hun gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 17. mars 2023 #184 Del Skrevet 17. mars 2023 Daisy_B skrev (Akkurat nå): Hun sa jo dette rett ut? Når hun beleilig nok ble spurt om hvorfor hun gjorde det. Sa hun det? Til hvem? Fikk ikke med meg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 17. mars 2023 #185 Del Skrevet 17. mars 2023 M** skrev (Akkurat nå): Sa hun det? Til hvem? Fikk ikke med meg dette. Mener det var på klinikken. At de "rutinemessig måtte spørre alle om det". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #186 Del Skrevet 17. mars 2023 Veldig underholdende serie, og digget slutten selv om det ble noe way over the top der. Synest skuespillerprestasjonene av de fire mennene er gode, men Celine og Hermine imponerte meg ikke. Får ikke til å tro på dem. Synes siste sesongen fikk godt frem at penger ikke kan kjøpe lykke, på forskjellig måter. Dop fucker med hjernen, sykdom (blindhet) kan man ikke kjøpe seg ut av, familie og oppvekst kan gi arr for livet mm. Det lå ikke an til noen lykkelig slutt for noen av de. Tror ikke verken Hermine eller Pål heller vil ha det godt med seg selv etter hva de har gjort heller. Alt i alt veldig bra, men glad den slutter nå etter sesong tre. De som er nysgjerrige på hvilke personer serien er tuftet på kan bare gjøre et enkelt googlesøk. Og, den love actually scenen da 😍 Anonymkode: 16269...1af 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #187 Del Skrevet 17. mars 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig underholdende serie, og digget slutten selv om det ble noe way over the top der. Synest skuespillerprestasjonene av de fire mennene er gode, men Celine og Hermine imponerte meg ikke. Får ikke til å tro på dem. Synes siste sesongen fikk godt frem at penger ikke kan kjøpe lykke, på forskjellig måter. Dop fucker med hjernen, sykdom (blindhet) kan man ikke kjøpe seg ut av, familie og oppvekst kan gi arr for livet mm. Det lå ikke an til noen lykkelig slutt for noen av de. Tror ikke verken Hermine eller Pål heller vil ha det godt med seg selv etter hva de har gjort heller. Alt i alt veldig bra, men glad den slutter nå etter sesong tre. De som er nysgjerrige på hvilke personer serien er tuftet på kan bare gjøre et enkelt googlesøk. Og, den love actually scenen da 😍 Anonymkode: 16269...1af Celine var utrolig lite overbevisende spilt! She May look the part, men hun var bare utrolig uengasjerende spilt av hvem enn hun som spilte henne er. Hermine virka sååå uengasjert til å være "a woman on a mission". Anonymkode: b4fad...361 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 17. mars 2023 #188 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg har ikke sett noe av Exit, så jeg må nok begynne fra start av om jeg skal se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #189 Del Skrevet 17. mars 2023 Bare jeg som funderte på om ikke nye øyne kunne kjøpes på svartebørsen i kina? 😆😆😆 Anonymkode: 844a1...2a3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #190 Del Skrevet 17. mars 2023 Har ikke sett en eneste episode, så nei. Anonymkode: cb387...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #191 Del Skrevet 17. mars 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Bare jeg som funderte på om ikke nye øyne kunne kjøpes på svartebørsen i kina? 😆😆😆 Anonymkode: 844a1...2a3 Man får sikkert kjøpt øyne, men det er ikke mulig med øyetransplantasjon. Anonymkode: f4877...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 17. mars 2023 #192 Del Skrevet 17. mars 2023 35 minutter siden, The Kavorka said: Jeg har ikke sett noe av Exit, så jeg må nok begynne fra start av om jeg skal se den Jeg har heller ikke gjort det men skal se etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 17. mars 2023 #193 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 13.52): At karakterene i serien har et mer voksent språk enn deg betyr ikke at de snakker som på teater. "Lizm" og lignende er ikke vanlig hverken muntlig eller skriftlig for folk på alderen til karakterene i serien. Anonymkode: f4877...f81 Hva i all verdens slags "logikk" og svar på innlegget mitt er dette ? 🤣 Det burde da være åpenbart at det ene ikke har med det andre eller tredje å gjøre, AB... 🤪 Om du synes de har et vokset språk (iaf. mer enn meg) i serien, og at det ikke "overspilles" og at dette føles naturlig for deg - så skal du selvsagt få lov til det, men det forandrer naturligvis ikke min mening om verken serien eller skuespillet... "Liksom/lissom/lizm, o.l." har forresten vært brukt i serien flere ganger m.m. - sånn i tilfellet du faktisk ikke har sett på EXIT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 17. mars 2023 #194 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes siste sesongen fikk godt frem at penger ikke kan kjøpe lykke, på forskjellig måter. Dop fucker med hjernen, sykdom (blindhet) kan man ikke kjøpe seg ut av, familie og oppvekst kan gi arr for livet mm. Det lå ikke an til noen lykkelig slutt for noen av de. Tror ikke verken Hermine eller Pål heller vil ha det godt med seg selv etter hva de har gjort heller. Anonymkode: 16269...1af Dette illustrerte godt at det er bedre med ekte venner, enn rike venner som dropper deg hvis du blir blind. «Vi vil jo fortsatt være venner, men…» 😒 Jeg missa litt av William- og Pål historien. Hvorfor drepte Pål William? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #195 Del Skrevet 17. mars 2023 Skal begynne å se den nå Anonymkode: 4a147...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 17. mars 2023 #196 Del Skrevet 17. mars 2023 17 minutter siden, IDGAF said: Dette illustrerte godt at det er bedre med ekte venner, enn rike venner som dropper deg hvis du blir blind. «Vi vil jo fortsatt være venner, men…» 😒 Jeg missa litt av William- og Pål historien. Hvorfor drepte Pål William? Da har du missa mer enn "litt". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 17. mars 2023 #197 Del Skrevet 17. mars 2023 Helgekarjol skrev (1 minutt siden): Da har du missa mer enn "litt". Enlighten me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. mars 2023 #198 Del Skrevet 17. mars 2023 M** skrev (8 timer siden): Er det en "kjent sak" hvem disse fire karakterene er basert på? Har lest noen spekulasjoner, men ingen teorier som overbeviser 🙂 Ja, det er de samme navnene som er ute i det fri nå som det ble spekulert i i miljøet når sesong 1 gikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. mars 2023 #199 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare jeg som funderte på om ikke nye øyne kunne kjøpes på svartebørsen i kina? 😆😆😆 Anonymkode: 844a1...2a3 Tja en kan bruke hornhinnen om jeg har forstått det rett men han hadde vel fått samme sak som Anne-kath og den er ikke kurerbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 17. mars 2023 #200 Del Skrevet 17. mars 2023 10 minutter siden, IDGAF said: Enlighten me Tror nesten du bør se sesong 2 på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå