AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #41 Del Skrevet 2. mars 2023 Synes hun som spiller konen til Henrik spillte skikkelig dårlig 😅 mye heavy scener, men digger serien 🤩 Anonymkode: 57004...cd2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 2. mars 2023 #42 Del Skrevet 2. mars 2023 Ja såklart. Det er bra laget og har høy underholdningsverdi- og byr opp til debatt som er bra. husk, ha rom for andre enn deg selv og dine meninger. Verden er mer enn et individ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 2. mars 2023 #43 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg forstår godt at kritikerne sine terninger er like varierte som en runde med yatzy. Så langt satt pris på Spoiler Noe mindre brutal vold, selv om å knerte sin egen far er brutalt Simon J Berger, er min evige guilty pleasure 🙈 SÅ ekkel og så psykopatisk, men likevel så synes jeg han er skikkelig hot Er jo ikke greit overhodet. Ser frem til resten 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #44 Del Skrevet 3. mars 2023 Har sett de tre første episodene. Den tredje er spesiell bra. Anonymkode: 1795c...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #45 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Synes hun som spiller konen til Henrik spillte skikkelig dårlig 😅 Anonymkode: 57004...cd2 elendig, ja. På nivå med barna hennes 😄 Anonymkode: 08d2f...7a8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 3. mars 2023 #46 Del Skrevet 3. mars 2023 Elsker fortsatt serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #47 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 9.34): Har sett de tre første episodene. Den tredje er spesiell bra. Anonymkode: 1795c...027 Enig. Hater å måtte vente på flere episoder 😅 Anonymkode: 5aea7...416 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #48 Del Skrevet 4. mars 2023 Selvfølgelig skal jeg se den. Beste serien på lenge. Har sett igjennom 3 episoder sesong 3, og skuffer ikke Anonymkode: f10fc...1d5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 4. mars 2023 #49 Del Skrevet 4. mars 2023 Ja den skal jeg se men venter til alle episodene ligger ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #50 Del Skrevet 4. mars 2023 Synes de to første sesongene var bedre så langt. Har sett de 3 første episodene av 3 sesong, og håper det tar seg opp. Anonymkode: e09e5...ab0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommer-damen Skrevet 4. mars 2023 #51 Del Skrevet 4. mars 2023 Nei. Syntes sesong 1 var skikkelig pinlig og skjønner ikke hvorfor folk gidder å se på det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 5. mars 2023 #52 Del Skrevet 5. mars 2023 Svakere enn sesong 1 og 2, men litt morsom meta-humor da: Hermine skal kjøpe seg falsk pass og blir spurt om hvilket navn hun foretrekker. Spiller ingen rolle, så lenge det ikke blir Laila eller Agnes. 😆 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 5. mars 2023 #53 Del Skrevet 5. mars 2023 Dritbra serie! Men syns scenene i tredje sesong er litt treige.... eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsidronning Skrevet 5. mars 2023 #54 Del Skrevet 5. mars 2023 Har sett de tre første episodene i s3, men synes det er litt rotete. Elsket de to første sesongene, så håper det tar seg opp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 5. mars 2023 #55 Del Skrevet 5. mars 2023 miamiamia skrev (2 timer siden): Dritbra serie! Men syns scenene i tredje sesong er litt treige.... eller? Jo, men det synes jeg ikke gjør noe. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. mars 2023 #56 Del Skrevet 5. mars 2023 Nope. De rollefigurene er irriterende. Jeg har ikke tålmodighet til å også se drittsekker på TV. De er over alt ellers også. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandelay Skrevet 5. mars 2023 #57 Del Skrevet 5. mars 2023 Har sett nok. I likhet med mange serier hadde det holdt med en eller maks to sesonger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 5. mars 2023 #58 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg begynte å se den i går, men ga opp allerede under introen. Ett var han som hoppet ut fra altanen, men da jeg så hun som satt klar til å klippe av fingeren sin, klikket jeg meg ut.. Likte tidligere sesonger, men denne har jeg lest er råere. Må stå over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 5. mars 2023 #59 Del Skrevet 5. mars 2023 Har sett de tre første episodene. Jeg synes det virker litt mindre spisset enn de to første sesongene, men jeg skal selvsagt se alt. Alle trådene skal jo nøstes opp i siste sesongen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mars 2023 #60 Del Skrevet 6. mars 2023 Uææh 🤮jeg startet sesong 1 og fikk nok før det gikk 10 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå