Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #161 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vaniljekrem er tykkere og holder seg bedre på plass i ei kake. Banan er et must. Det gir mer mening. Prøvd eplekake med vaniljekrem? Er bamzez. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #162 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Kan også kombineres 🍓🍌🥰 Hørtes godt ut daaaaa! ❣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #163 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hørtes godt ut daaaaa! ❣️ Det er det, muttern brukte alt sammen, et lag vanilje og banan og et lag jordbærsyltetøy og jordbær på toppen🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #164 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det er det, muttern brukte alt sammen, et lag vanilje og banan og et lag jordbærsyltetøy og jordbær på toppen🥰 Ååå herregud. Nå fikk jeg lyst på bløtkake! Med masse krem Så får du kose deg med banankake med peanøttkrem. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #165 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ååå herregud. Nå fikk jeg lyst på bløtkake! Med masse krem Så får du kose deg med banankake med peanøttkrem. 😊 Takk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #166 Del Skrevet 4. februar 2023 jeg beklager om jeg har tråkket på noen tær, og tatt en fight som ikke var min i dag. Jeg vet ikke hva det handler om engang, og jeg har nok behandlet noen ufortjent dårlig, mens noen fortjener bløtkake i fjeset og ikke deilig vaniljesaus-dessert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #167 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): jeg beklager om jeg har tråkket på noen tær, og tatt en fight som ikke var min i dag. Jeg vet ikke hva det handler om engang, og jeg har nok behandlet noen ufortjent dårlig, mens noen fortjener bløtkake i fjeset og ikke deilig vaniljesaus-dessert Slikt skjer hver eneste dag på KG, ikke tenk så mye på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #168 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Slikt skjer hver eneste dag på KG, ikke tenk så mye på det bra 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #169 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Takk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #170 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (8 minutter siden): jeg beklager om jeg har tråkket på noen tær, og tatt en fight som ikke var min i dag. Jeg vet ikke hva det handler om engang, og jeg har nok behandlet noen ufortjent dårlig, mens noen fortjener bløtkake i fjeset og ikke deilig vaniljesaus-dessert Hør på det @Entern sier. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #171 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hør på det @Entern sier. 🙂 Jeg hører selvsagt på @Entern jeg er jo ikke gelé. Jeg er vanlijesaus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #172 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Jeg hører selvsagt på @Entern jeg er jo ikke gelé. Jeg er vanlijesaus 😅🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #173 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (På 3.2.2023 den 10.03): Har absolutt og vurdert å slette meg, men den nye tråden min ga meg fornyet tro på KG 😊 Nå lurer jeg på om jeg og skal starte en dagboktråd 🤔 Neeeeeiiii - ikke slett deg! Sosioprat er ikke det samme uten deg! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #174 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (17 minutter siden): Hør på det @Entern sier. 🙂 Helene1982 skrev (15 minutter siden): Jeg hører selvsagt på @Entern jeg er jo ikke gelé. Jeg er vanlijesaus 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #175 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Neeeeeiiii - ikke slett deg! Sosioprat er ikke det samme uten deg! ❤️ Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #176 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (35 minutter siden): Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #177 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (22 timer siden): Eg har spist bløtkake. Eller blautkake? Eller har eg ete blautkake? Hmm, eg er ikkje god på nynorsk. Fint puslespill fryden 😀 Blautkake💙 heiter faktisk det! Ja likte puslespelet, men må forlate det midt i😮 Helgeutflukta er straks over🥹 Håpar du får søndagskake🙂 Endret 5. februar 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2023 #178 Del Skrevet 5. februar 2023 Blaut kake. Hvorfor ble den seende akkurat slik ut da? Hvor er opprinnelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #179 Del Skrevet 5. februar 2023 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Blautkake💙 heiter faktisk det! Ja likte puslespelet, men må forlate det midt i😮 Helgeutlukta er straks over🥹 Håpar du får søndagskake🙂 Åå 😀 Det er godt 🥰 Jeg har fått surdeigsbrød og vafler fra niese som ba oss på frokost 🥳 Håper du får en fin dag Fryden ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #180 Del Skrevet 5. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Blaut kake. Hvorfor ble den seende akkurat slik ut da? Hvor er opprinnelsen? Les her: https://historienet.no/kultur/gastronomi/oldtidens-broed-ble-til-gigantisk-bloetkake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå