Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #141 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det får du diskutere med @Embla Othea og @Frøkenfryden, dem som liker sånn 🤓 Hehe - den får du ta med fryd&gammen altså 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #142 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Her kommer en brannfakkel: er krem oppskrytt? Litt oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #143 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hehe - den får du ta med fryd&gammen altså 🤪 Thanx but no thanx 😝 Fryden får ha det i fred i gammen sin 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #144 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Her kommer en brannfakkel: er krem oppskrytt? Skjønte ikke den? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #145 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Litt oppskrytt Skjønte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #146 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Thanx but no thanx 😝 Fryden får ha det i fred i gammen sin 😁 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2023 #147 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (5 timer siden): Plutselig får man livet i fjeset??? Well...veldig mange av oss blir født med ansiktet ut først og da får man faktisk livet og det kjempesterke fødestuelyset rett i åsynet. Det har jeg tenkt på mange ganger; det er en brutal opplevelse å skulle bli født. Vi presses kort eller veldig lenge gjennom trange farvann og møter en hiroshimabombes lys i øynene som er nysmurt med ubehagelig salve av noe slag, en holdes opp ned og klaskes i baken, noe hardt slurper ut slim i halsen og lydene er så fryktelig høye...ikke rart at våre første lungedrag resulterer i de første smerteskrik over å ha vært slengt ut i livet uten at man ba om det... 👶 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #148 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Forbinder det veldig med stumfilmkomedier 🥸 Han gjør det alltid på coachella 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #149 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Well...veldig mange av oss blir født med ansiktet ut først og da får man faktisk livet og det kjempesterke fødestuelyset rett i åsynet. Det har jeg tenkt på mange ganger; det er en brutal opplevelse å skulle bli født. Vi presses kort eller veldig lenge gjennom trange farvann og møter en hiroshimabombes lys i øynene som er nysmurt med ubehagelig salve av noe slag, en holdes opp ned og klaskes i baken, noe hardt slurper ut slim i halsen og lydene er så fryktelig høye...ikke rart at våre første lungedrag resulterer i de første smerteskrik over å ha vært slengt ut i livet uten at man ba om det... 👶 Dette ble veldig visuelt. 🥺 Men (heldigvis) er det svært få av oss som husker fødselen. Og godt er det - tror jeg. 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #150 Del Skrevet 4. februar 2023 Jeg er en av 7 v 10 kvinner som liker ideéen av krem bedre enn jeg liker krem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #151 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg er en av 7 v 10 kvinner som liker ideéen av krem bedre enn jeg liker krem. Hvilken type krem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #152 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hvilken type krem? vaniljesaus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #153 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): vaniljesaus På bløtkake? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #154 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): På bløtkake? 😅 Veldig godt med vaniljesaus (og banan) i bløtkake 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #155 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Veldig godt med vaniljesaus (og banan) i bløtkake 😋 Aldri prøvd. Prøvd med banan og jordbærsyltetøy men ikke vaniljesaus… 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #156 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Veldig godt med vaniljesaus (og banan) i bløtkake 😋 Jeg tenkte på noe helt annet når hun nevnte vaniljesaus 🤣 Vaniljes*xen som agenten snakket om 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2023 #157 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Dette ble veldig visuelt. 🥺 Men (heldigvis) er det svært få av oss som husker fødselen. Og godt er det - tror jeg. 💛 I følge mange alternative mennesker, (lever vi alle sammen mange liv etter hverandre/ eller parallelt) så velger vi selv å bli født i den familiekonstellasjonen som det måtte bli for den enkelte. I alle liv finnes det spesielle ting som skal læres eller erfares i akkurat det livet, for å bli en helere sjel. Det kan være veldig vonde ting. Selv Hitler skulle ned på jorden for å erfare seg selv i den rollen...men lærte han noe av det? Jeg bare sier hva jeg har hørt "de alternative" snakke om at de tror på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2023 #158 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Veldig godt med vaniljesaus (og banan) i bløtkake 😋 Vaniljekrem er tykkere og holder seg bedre på plass i ei kake. Banan er et must. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #159 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I følge mange alternative mennesker, (lever vi alle sammen mange liv etter hverandre/ eller parallelt) så velger vi selv å bli født i den familiekonstellasjonen som det måtte bli for den enkelte. I alle liv finnes det spesielle ting som skal læres eller erfares i akkurat det livet, for å bli en helere sjel. Det kan være veldig vonde ting. Selv Hitler skulle ned på jorden for å erfare seg selv i den rollen...men lærte han noe av det? Jeg bare sier hva jeg har hørt "de alternative" snakke om at de tror på... Atte hæ? At man velger selv hvilken familie man blir født i? 🥺 Hilsen uviten 21-åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #160 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Aldri prøvd. Prøvd med banan og jordbærsyltetøy men ikke vaniljesaus… 🙂 Kan også kombineres 🍓🍌🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå